Bravo Supermarket to popularna sieć supermarketów w Azerbejdżanie, znana z szerokiej gamy produktów i wysokiej jakości usług. Firma działa w 8 regionach, posiada 139 marketów, które oferują ponad 50 tysięcy produktów spożywczych i nieżywnościowych. Przedstawiciele sieci przyjadą na Targi Marek Własnych w poszukiwaniu produktów do wprowadzenia do oferty.
Bahia Laboratoire to innowacyjna firma kosmetyczna, której celem jest tworzenie wysokiej jakości produktów do pielęgnacji skóry, włosów i ciała, opartych na naturalnych, nietoksycznych składnikach. Jej przedstawiciele będą poszukiwać nowych produktów do tworzenia kolejnych ofert dla klientów podczas Targów Marek Własnych w Kielcach.
FUTURE PRIVATE LABEL 2024 to konkurs po raz pierwszy organizowany w ramach Targów Marek Własnych. Wystawcy już mogą zgłaszać produkty spośród oferty, którą będą prezentować podczas wydarzenia 6 i 7 listopada w Targach Kielce. Pod lupę wezmą je eksperci tworzący komisję konkursową. Laureatów poznamy podczas gali 6 listopada 2024 w Targach Kielce. Otrzymując tytuł zyskają potwierdzenie jakości i nowe możliwości biznesowe.
Startują nabory wniosków o dotacje do udziału w międzynarodowych targach odbywających się w kraju - także w Targach Kielce! Małe i średnie przedsiębiorstwa, które zechcą ubiegać się o dofinansowanie, mogą zacząć przygotowania do tych naborów. Sprawdziliśmy, które działania są dostępne.
"Marka własna z perspektywy popytowej i podażowej, czyli jak postrzegamy markę własną oraz jak kształtuje się Share of Assortment w wybranych formatach sklepów" - to temat prelekcji, którą 6 listopada w Targach Kielce przeprowadzi Strategy Business Director w Instytucie ABR SESTA.
Baterie alkaliczne AA „paluszki” przedsiębiorstwo zaoferuje przedstawicielom sieci handlowych z kraju i zagranicy 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.
Od klasycznego żuru na zakwasie przez grzybowy po barszcz czerwony – przedsiębiorstwo 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce zaprezentuje produkty o wysokiej jakości i naturalnym składzie. Piskorek już po raz kolejny bierze udział w Targach Marek Własnych.
Przedstawiciele przedsiębiorstwa 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce będą poszukiwać nowych produktów do wprowadzenia pod marką własną. Co więcej, przygotują stoisko z prezentacją artykułów, które już oferują konsumentom.
Wysokiej jakości pieluszki – także dla zwierząt, chusteczki nawilżane, podkłady i wiele innych produktów higienicznych znajdą się na stoisku azjatyckiego przedsiębiorstwa 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Ofertę poznają przedstawiciele sieci handlowych z Polski i ze świata.
Przestrzeń, w której producenci opakowań pod marki własne zaprezentują najnowsze rozwiązania oraz panujące na rynku trendy zostanie utworzona w ramach Targów Marek Własnych 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce. Oferty opakowań poznają zarówno wystawcy – producenci artykułów pod marki własne, jak i przedstawiciele sieci handlowych.
Elegancki kieliszek do szampana z linii HORECA, innowacyjną plastikową nakładkę na puszkę I CAN SHIELD, stację deratyzacyjną Coral pokaże polska firma Aldef Global 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.
Jeden z najbardziej doświadczonych managerów w polskim handlu, zarówno w zakresie strategii jak i zarządzania operacyjnego Robert Krzak będzie prowadził debatę główną 6 listopada w Targach Kielce. Wezmą w niej udział eksperci sektora marek własnych, a zostaną podjęte tematy kluczowe dla rozwoju tej branży. Bilety na wydarzenie i całe Targi Marek Własnych są już do kupienia.
W gronie firm, które 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce zaproponują polskim i międzynarodowym sieciom handlowym produkty pod marki własne są Zakłady Mięsne Mielczarek.
O znaczeniu Forum Marek Własnych, które 6 listopada 2024 odbędzie się w Targach Kielce i trendach w tej branży rozmawiamy z współorganizatorem wydarzenia Markiem Marcem, prezesem spółki Ewa-Bis, jednego z największych polskich eksporterów warzyw i mrożonek. Przedsiębiorca jest także cenionym specjalistą sektora handlowego. Bilety na Forum już są dostępne.
AleBrowar to polski browar rzemieślniczy, który zmienia rynek piwa kraftowego. Fachowcy z pasją tworzą unikalne i wysokiej jakości piwa, które wyróżniają się intensywnymi smakami i aromatami. Produkty, nie tylko piwa, zaprezentują podczas Targów Marek Własnych, 6 i 7 listopada 2024.
Podczas jedynego wydarzenia targowego w Polsce w 100 procentach poświęconego markom własnym, 6 i 7 listopada, wystawcy zaprezentują różnorodne artykuły.
Przedstawiciele Dino Polska, Lewiatan, Vollmart, Krajowej Platformy Handlowej Społem, Eurocash zapowiadają udział w Targach Marek Własnych 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.
Marki własne odnotowują niespotykany dotąd wzrost w sektorze detalicznym, osiągając nowe rekordy sprzedaży i umacniając swoją pozycję na rynku globalnym - wynika z najnowszego raportu Private Label Manufacturers Association (PLMA) za 2024 rok.
Marki własne zyskują coraz większe uznanie wśród polskich konsumentów, co wynika z raportu BehaviourChange opracowanego przez Consumer Panel Services GfK. Marki własne zwiększyły swój udział rynkowy o 1,3 pkt proc. w 2023 r., osiągając już 22,6%.
Jednej z najbardziej perspektywicznych imprez targowych nadchodzących lat Targom Marek Własnych już tej jesieni towarzyszyć będzie wydarzenie o roboczej nazwie ,,XPand from MENA to CEE”.
Zaangażowanie trzech ważnych dla branży podmiotów w organizację Targów Marek Własnych dowodzi rosnącego znaczenia wydarzenia dla rynku. Tegoroczna edycja znów stanie się platformą przełomowych rozmów i kluczowych porozumień, a także miejscem inspirujących dyskusji.
Targi Marek Własnych w listopadzie 2024 ponownie staną się miejscem prezentacji produktów oraz platformą rozmów dla producentów i dystrybutorów marek własnych z przedstawicielami sieci handlowych z różnych krajów. Wydarzenie staje się istotnym czynnikiem rozwoju współpracy krajowej i międzynarodowej. Wzbogacone zostanie o aktywności wpierające branżę mięsną.
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15 i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
– Polacy coraz częściej sięgają po produkty marek własnych ze względu na dobry stosunek jakości do ceny. Przyszły rok może być kolejną szansą rozwoju tego sektora – przekonywał w trakcie Forum Marek Własnych w Targach Kielce Przemysław Korotusz, Junior Analytics Consultant, Retail Services NielsenIQ. Ich udział w sprzedaży dyskontów stanowi obecnie ponad 43%.
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.