Nasi kupcy:

Do wydarzenia pozostało...
  future-private-labels-zostan-wystawca
  future-private-labels-zarejestruj-zaproszenie
  kongres-ekspansywnych-eksporterow-baner
  forum-marek-wlasnych-baner

 

Targi Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS EXPO w Targach Kielce!

future-private-labels

FUTURE PRIVATE LABELS EXPO jest jedynym wydarzeniem w Polsce, które w całości poświęcone jest markom własnym.

Podczas targów FPL spotykają się producenci, dystrybutorzy i przedstawiciele sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy. Dla producentów, targi stanowią doskonałą okazję do zdobycia nowych klientów, natomiast dla sieci handlowych są okazją do podzielenia się spostrzeżeniami i oczekiwaniami dotyczącymi ich produktów markowych.

Zapraszamy zarówno międzynarodowe koncerny, jak i mniejsze firmy specjalizujące się w produkcji marek własnych dla konkretnych sieci handlowych lub firm, które dopiero próbują wejść do sieci, do udziału w targach. Podczas FUTURE PRIVATE LABEL EXPO zaprezentowane zostaną produkty z różnych kategorii, głównie spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej oraz artykułów gospodarstwa domowego.

Zobacz profil wystawcy >>   Zobacz profil zwiedzającego >>

Rośnie moda na marki własne

future-private-labels

Obecny udział 19 % marek własnych w sektorze dóbr szybko zbywalnych oznacza, że jedna złotówka na pięć jest wydawana na produkty marek własnych! Według badania NielsenIQ sprzedaż marek własnych w Polsce rosła w poprzednim roku wyraźnie szybciej (o 10,7%), niż produktów markowych (7,8%). Jak podaje agencja, wartość rynku marek własnych w Polsce w okresie od lipca 2021 r. do czerwca 2022 r. wyniosła 39,95 mld zł. Rok wcześniej, w analogicznym okresie było to 36,09 mld zł.

Sukces marek własnych wynika również z ich pozytywnego postrzegania. Nie tylko przez pryzmat ceny, ale również jakości. Z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą GFK wynika, że kupowanie produktów linii własnej postrzegane jest jako przejaw sprytu konsumenckiego. Dzieje się tak bez względu na miejsce zamieszkania i zarobki. Wśród respondentów marki własne są traktowane na równi z producenckimi.

W 2022 roku polski eksport artykułów rolno-spożywczych osiągnął rekordową wartość, wynoszącą 47,6 mld euro. Według raportu Banku Pekao SA, polscy eksporterzy powinni skupić się na krajach azjatyckich i zwiększyć sprzedaż do państw Afryki Północnej oraz Unii Europejskiej.

Tematy wystąpień skupiać się będą wokół 4 obszarów, w ramach których kształtuje się przyszłość branży FMCG: innowacje produktowe, technologia, transformacja retailu oraz społeczeństwo i zrównoważony rozwój.

future-private-labels

Wsparcie najważniejszych izb

Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu to jedne z najważniejszych organizacji zajmujących się relacjami pomiędzy polskimi producentami i światowym rynkiem. Obie aktywnie wspierają targi FPL, zarówno jako pomoc merytoryczna, jak i źródła kontaktów.

Podstawową misją Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu jest zwiększenie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do kraju oraz zasięgu i dynamiki umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. Podobny cel przyświeca Targom Kielce, współpraca była zatem naturalnym krokiem.

Agencja będzie pozyskiwała nowych klientów - dla polskich przedsiębiorstw będących wystawcami w Targach Kielce (kupców, przedstawicieli sieci handlowych, firm współpracujących i pośredniczących w sprzedaży bezpośrednich odbiorców) - na rynkach zagranicznych.

POHiD jest organizacją pracodawców, której członkami są największe sieci handlowe, które zainwestowały w Polsce 60 mld euro i stworzyły 250 tys. miejsc pracy. Nadrzędnym celem organizacji jest reprezentacja interesów swych członków wobec organów władzy publicznej oraz innych organizacji środowiska gospodarczego. POHiD działa na rzecz ochrony wolnej konkurencji i swobodnego dostępu do rynku wszystkich podmiotów gospodarczych w Polsce.

 

Kongres Ekspansywnych Eksporterów

future-private-labels

Targom FPL będzie towarzyszyć II Kongres Ekspansywnych Eksporterów. Wydarzenie łączy przedsiębiorców z sektorem usług i instytucji publicznych dla eksporterów, którzy już działają za granicą i poszukują nowych rynków oraz dla tych, którzy jeszcze nie są w pełni zdecydowani.

Kongres będzie okazją do poznania instrumentów finansowania i zabezpieczania ryzyka, pogłębienia zrozumienia międzynarodowych reguł handlu oraz możliwości promocji i uzyskania współpracy na rynkach zagranicznych, ale przede wszystkim wspaniałą okazją do nawiązania nowych relacji biznesowych. Merytoryczne prezentacje, wyspecjalizowane prelekcje, panele dyskusyjne oraz możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami i przedsiębiorcami działającymi na rynkach zagranicznych pozwoli znaleźć odpowiedz, jak efektywnie i bezpiecznie rozwijać eksport w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Podczas Kongresu przedstawione zostaną przykłady i mechanizmy udanej ekspansji poprzez bezpośrednie case studies firm sprzedających z sukcesem swoje produkty za granicą.

Organizatorem wydarzenia jest Ewa-Bis, firma obecnie eksportująca do ok. 50 krajów na całym świecie, w tym do niemal całej Europy. Należy do 20 największych eksporterów w Polsce i współpracuje z ok. 60 grupami producenckimi i ok. 100 indywidualnymi rolnikami.

Program Hosted Buyers gwarancją spotkań z przedstawicielami sieci z zagranicy

Podczas wydarzenia uruchomiony zostanie program Hosted Buyers, którego celem jest umożliwienie kontaktów handlowych pomiędzy wystawiającymi się na targach polskimi producentami i kupcami z zagranicy.

Future Private Labels Expo już 15-16 listopada w Targach Kielce. Zapraszamy!

Targi dają więcej >> Ulga podatkowa za udział w targach >>

Współorganizator
Instytucje wspierające
Partnerzy
Patronat Medialny
Aktualności
03 października 2023
Producenci wyrobów mięsnych i przedstawiciele handlu mogą dołączyć  do dyskusji przy Okrągłym Stole podczas Targów Marek Własnych w Kielcach.  To pierwsze i jedyne tego typu wydarzenie branży mięsnej, które otworzy drzwi do nowych możliwości i cennych relacji biznesowych. Zaplanowane zostało na 15 listopada 2023 roku.
03 października 2023
Już można zgłaszać udział do najsmaczniejszego wydarzenia roku, które udowodni, że jakość ma smak, a ten smak jest najlepszy z możliwych! Konkurs Smak Jakości® jest okazją do pokazania, że tylko smaczne, zdrowe i produkowane z prawdziwą pasją wyroby zasługują na miano produktów jakościowych. Wydarzenie odbędzie się 15 listopada 2023 roku, na terenie Targów Kielce, podczas Targów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS.
28 września 2023
Konkretne dane o rynku, ocena jakości, opakowania i etykiety, wyzwania związane z produkcją i sprzedażą marek własnych z udziałem przedstawicieli producentów i sieci handlowych - te tematy podejmą eksperci w czasie Forum Marek Własnych. Wydarzenie będzie trwało 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce, jednocześnie z Targami Marek Własnych. 
20 września 2023
Targi Marek Własnych będą prezentacją bardzo różnorodnych produktów z Polski i zagranicy. Wśród wystawców będzie aż 10 firm ze Słowacji. Z kupcami i przedstawicielami sieci handlowych spotkają 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
12 września 2023
15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce producenci i kupcy z Polski i Europy nawiążą biznesowe relacje. Celem tych spotkań jest wprowadzenie nowego produktu na nowe rynki. Ofertę przedsiębiorcom przedstawi Novo-Pak, polski producent opakowań z tworzyw sztucznych.
12 września 2023
Będą to konkurs „Smak Jakości”, Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz wspólna strefa wystawiennicza. – Całe wydarzenie, które odbędzie się 15 i 16 listopada, stanowi świetną okazję do prezentacji oferty i nawiązania relacji biznesowych – mówi Marek Bielski, właściciel agencji Gemini Group, która jest partnerem Targów Marek Własnych.  
12 września 2023
50 procent konsumentów w Europie Centralnej deklaruje kupowanie w sklepach dyskontowych i wybieranie produktów marek własnych – wynika z raportu „State of Grocery in Central Europe 2023: The battle for the new shopper” przygotowanego przez McKinsey & Company.
30 sierpnia 2023
15 i 16 listopada w Targach Kielce to czas marek własnych oraz eksportu. Podczas prelekcji i dyskusji zostaną podjęte tematy, które pomogą planować działania firm obu branż. Warto już teraz kupić bilet i wziąć udział w wydarzeniach towarzyszących Targom Marek Własnych.
28 sierpnia 2023
Franczyzowa sieć supermarketów spożywczych Intermarché, działającą w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców, dołączyła do grona kupców Targów Marek Własnych. 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce specjaliści z przedsiębiorstwa będą szukali nowych produktów.
25 sierpnia 2023
Future Private Labels Expo to jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym.  Producenci, dystrybutorzy spotkają się z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy w Centrum Kongresowym Targów Kielce 15 i 16 listopada. W gronie kupców jest Krajowa Platforma Handlowa Społem.   
22 sierpnia 2023
W Targach Kielce 15 i 16 listopada producenci i kupcy nawiążą biznesowe relacje. - Te dwa dni będą świetną okazja do zaprezentowania produktów i spotkań z przedstawicielami sieci handlowych z Polski i zagranicy. Targom Marek Własnych towarzyszą Kongres Ekspansywnych Eksporterów oraz Forum Marek Własnych - mówi Marek Marzec, prezes firmy Ewa - Bis, która w partnerstwie z Targami Kielce organizuje wydarzenie.
07 sierpnia 2023
Jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym Future Private Labels Expo będzie spotkaniem producentów, dystrybutorów z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy. Wśród wystawców wydarzenia organizowanego w Centrum Kongresowym Targów Kielce 15 i 16 listopada jest Grupa Amtra, producent i główny przedstawiciel wielu marek na polskim rynku.
25 lipca 2023
Wydarzenie łączące instytucje publiczne i sektor usług dla eksporterów wraz z przedsiębiorcami zostanie przeprowadzone w Centrum Kongresowym Targów Kielce 15 i 16 listopada.  II Kongres Ekspansywnych Eksporterów organizuje przedsiębiorstwo Ewa-Bis, jeden z czołowych eksporterów owoców i warzyw w Polsce oraz partner Targów Marek Własnych.
20 lipca 2023
Celem Targów Marek Własnych jest przygotowanie spotkań, podczas których producenci znajdą nowe drogi sprzedaży, zaś przedstawiciele sieci handlowych otrzymają oczekiwane produkty do wprowadzenia na półki. By zapewnić maksymalny potencjał biznesowych rozmów, organizatorzy przygotowali program Hosted Buyers dla kupców z Polski i zagranicy.
17 lipca 2023
Future Private Labels Expo, jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym, zgromadzi  w Targach Kielce producentów, dystrybutorów i przedstawicieli sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy. Wśród wystawców jest rodzinna firma Piskorek słynąca z tradycyjnych żurów i barszczy.
10 lipca 2023
Różnorodna oferta zostanie zaprezentowana podczas Future Private Labels Expo, jedynego w Polsce wydarzenia poświęconego w 100 procentach markom własnym. Stoiska na 15 i 16 listopada w Targach Kielce przygotują m.in. polskie i niemieckie firmy. Wśród nich są producenci kosmetyków do samochodów, opakowań plastikowych, a także właściciel sieci supermarketów Bricomarché  oraz Intermarche.
06 lipca 2023
Wyzwania biznesu i rola marek własnych, innowacje i kreowanie nowej oferty… Te i wiele innych ważnych dla branży problemów podejmą uczestnicy Forum Marek Własnych w czasie listopadowego wydarzenia w Targach Kielce.
21 czerwca 2023
Dobra wiadomość, dla wszystkich producentów żywności i właścicieli sieci handlowych. Można już rejestrować się na Targi Marek Własnych Future Private Labels.
13 czerwca 2023
Bio Planet, polski producent i dystrybutor zdrowej żywności dołączy do grona wystawców Targów Future Private Labels.
07 czerwca 2023
Eksport polskiej żywności na dalekie rynki, takie jak Afrykę i Azję, może przynieść duże szanse i zyski, ale również wiąże się z pewnym ryzykiem. Eksperci podkreślają znaczenie poznawania tych rynków i próbowania swoich sił.
01 czerwca 2023
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD) dołączyła do grona instytucji wspierających Targi Marek Własnych Future Private Label.
29 maja 2023
Kielecki ośrodek podpisał oficjalne porozumienie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu. Do tej pory współpraca dotyczyła niektórych wydarzeń, takich jak SlavicB2Beauty, teraz ma objąć także najważniejsze wydarzenia targowe odbywające się w Kielcach.
19 maja 2023
II edycja Kongresu Ekspansywnych Eksporterów odbędzie się w Targach Kielce. Wydarzenie towarzyszyć będzie jesiennym targom Future Private Labels.
27 kwietnia 2023
Targi Kielce podjęły współpracę z Polską Izbą Handlu, która została partnerem Targów Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS. Wydarzenie odbędzie się 15 i 16 listopada 2023.
12 kwietnia 2023
Organizatorzy targów marek własnych Future Private Labels spotkali się z potentatem eksportu spożywczego, firmą Ewa-Bis. Celem spotkania było ustalenie wspólnej strategii działania dla nadchodzących targów.

Uczestnicy o targach

Uczestnicy o targach

Bogdan Ryś Marina Spices, Wieliczka

„W Kielcach, podczas targów marek własnych, pojawiliśmy się po raz drugi. Tegoroczna edycja była dla nas bardzo udana, nawiązaliśmy kilka ciekawych kontaktów. Sądzę, że zaowocują współpracą”.

Michał Przyłucki Galicia-Trade, Horodok

“Nasze odczucia są bardzo pozytywne. Spotkaliśmy wiele ciekawych osób, zarówno na konferencji, jak i w rozmowach kuluarowych, na stoisku. Myślę, że przełoży się to na naszą dalszą działalność na terenie Polski i nie tylko”.

Joao Ramos, Jeronimo Martins Polska

“W konferencji i wydarzeniu takim jak Future Private Labels chodzi o coś więcej niż promocję produktu. Cenne jest skupienie się na kierunku, w jakim zmierza rynek private labels w ocenie całościowej – dotyczy to zarówno sprzedawców, jak i firm oferujących produkty pod marki własne”.