kupcy-FPL2025.jpg

Czołowi gracze rynku handlowego przyjadą do Kielc po produkty pod marki własne. Targi już w październiku

14 sierpnia 2025
Przedstawiciele Krajowej Platformy Handlowej "Społem", sieci E.Leclerc, Intermarché, Orzech, Lewiatan, Stokrotka oraz Topaz przyjadą na Targi Marek Własnych 22 i 23 października 2025 do Targów Kielce. Będą prowadzić biznesowe rozmowy z wystawcami z Polski i zagranicy. Kolejni kupcy mogą dołączać, udział jest bezpłatny.

Future Private Labels Expo to wydarzenie organizowane przede wszystkim dla rozwoju sektora marek własnych. W odpowiedzi na oczekiwania uczestników, firmy pokażą także unikatowe produkty marek producenckich. Z producentami i dostawcami ofert dla obu form handlu rozmawiać będą kupcy i zwiedzający reprezentujący sieci handlowe, hurtownie, sektory e-commerce czy HoReCa.

Przyjadą przedstawiciele czołowych sieci handlowych w Polsce, aby znaleźć nowe propozycje do swoich sklepów. W gronie kupców są eksperci z najstarszej spożywczej sieci handlowej Społem Coop. Udział zapowiedziała Iwona Sarga, prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem.

Przyjazd deklarują specjaliści z francuskiej sieci  supermarketów i hipermarketów E.Leclerc, również pochodzącej z Francji sieci Intermarché. Do Kielc przyjedzie również Orzech – regionalna sieć sklepów spożywczych o tradycyjnym charakterze, obecna głównie w mniejszych miejscowościach. Kolejni kupcy reprezentować będą sieć Lewiatan -  jedną z największych polskich sieci franczyzowych, oraz Stokrotkę – popularną sieć supermarketów. Udział zaznaczy także  Topaz – regionalna sieć sklepów spożywczych, dobrze rozpoznawalna i ceniona przez lokalnych konsumentów, zwłaszcza we wschodniej Polsce.

Kupcy i menedżerowie zakupów będą poszukiwać zarówno produktów pod marki własne, jak i oryginalnych brandów producenckich prezentowanych w ramach Salonu Future Brands. Do Kielc trafią propozycje z Polski i z zagranicy – od artykułów spożywczych, przez kosmetyki, aż po produkty przemysłowe.

Targi Marek Własnych odbędą się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce. Wstęp dla zarejestrowanych kupców jest bezpłatny. Firmy wciąż mogą dołączać do grona wystawców. Rejestracja na targikielce.pl/future-private-labels.

 

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.