20251022-TARGI-PRIVATE-LABELS-0331.JPG

Branża karm dla zwierząt w centrum uwagi – trwa Kongres Pet Food 2025 podczas Targów Marek Własnych w Kielcach

23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.

Eksperci i praktycy z całego sektora omawiają najnowsze trendy — od rosnącej humanizacji zwierząt i rozwoju karm funkcjonalnych, przez automatyzację procesów produkcyjnych, aż po nowe regulacje dotyczące opakowań i zrównoważonego rozwoju.

Wśród tematów królują także kwestie ESG, efektywności energetycznej, postbiotyków w żywieniu zwierząt oraz trendów w opakowaniach zgodnych z nowymi wytycznymi UE.

- Od lat organizujemy kongres dla branży mięsnej, jesteśmy w tej branży obecni od 25 lat i obserwujemy przemiany w niej zachodzące. Widzimy to, że branża mięsna szuka nowych możliwości rozwoju. Takim naturalnym kierunkiem rozwoju jest „pet food”, z tego względu, że umaszynowienie zakładów mięsnych umożliwia właśnie produkowanie także produktów dla zwierząt. Obserwując te zmiany na rynku, obserwując zmiany globalne i biorąc pod uwagę, że Polska jest jednym z kluczowych producentów karmy dla zwierząt na świecie postanowiliśmy zorganizować takie wydarzenie. Korzystając z bardzo dobrych relacji z Targami Kielce zdecydowaliśmy się na zorganizowanie kongresu właśnie tutaj. Jesteśmy megazadowoleni i przekonani, że będzie to bardzo duży sukces nie tylko dla nas, ale także dla uczestników, co jest dla nas najważniejsze – mówił w przerwie pierwszego dnia Kongresu Pet food Marek Bielski, Gemini Group, organizator i moderator wydarzenia.

Kongres Pet Food 2025 to nie tylko wykłady – to także Speed Meating, czyli szybkie spotkania networkingowe, które pozwalają producentom, dystrybutorom i sieciom handlowym nawiązać realne relacje biznesowe. Pierwszy dzień zakończył się wręczeniem nagród w konkursie Pet Choice Award.

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
Od kosmicznych dań po regionalne wędliny i rzemieślnicze piwa – tegoroczne Targi Marek Własnych w Targach Kielce udowadniają, że wyobraźnia producentów nie zna granic. Wystawcy z Polski, Czech, Niemiec, Turcji, Rumunii i Chin przywieźli setki oryginalnych produktów, które zachwycają smakiem, pomysłem i jakością. Różnorodność oferty sprawia, że hale targowe wypełniły się zapachem świeżych przypraw, aromatem kawy i apetycznymi zapowiedziami przyszłych hitów półek sklepowych.