noelken.jpg
Przedsiębiorstwo Nölken Hygiene Products pierwszy raz na Targach Marek Własnych w 2024 roku.

Niemiecki Nölken Hygiene Products po raz trzeci wśród wystawców Targów Marek Własnych w Kielcach!

23 czerwca 2025
Przedsiębiorstwo specjalizujące się w produkcji nawilżanych chusteczek, wkładek laktacyjnych oraz kosmetyków pielęgnacyjnych dla dzieci ofertę zaprezentuje 22 i 23 października w Targach Kielce. - Targi Marek Własnych to dwa dni na spotkania z klientami i nawiązywanie nowych relacji - mówi Dominika Krawiec-Lipinska, przedstawicielka Nölken Hygiene Products.

Noelken Hygiene Products to niemieckie, rodzinne przedsiębiorstwo, które od 1982 roku specjalizuje się w kompleksowym wytwarzaniu produktów higienicznych i pielęgnacyjnych – głównie pod markami własnymi dla sieci drogeryjnych i handlu detalicznego. Produkcja obejmuje chusteczki nawilżane, wkładki laktacyjne oraz kosmetyki pielęgnacyjne dla dzieci (kremy, lotiony, żele pod prysznic). Firma dostarcza produkty do ponad 130 krajów, współpracuje z międzynarodowymi sieciami handlowymi i drogeryjnymi. 

Pełną ofertę nawilżanych chusteczek, wkładek laktacyjnych oraz kosmetyków pielęgnacyjnych  Nölken Hygiene Products zaprezentuje podczas Targów Marek Własnych. 22 i 23 listopada w Targach Kielce producenci i dystrybutorzy będą prowadzić biznesowe rozmowy z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy.  - Podczas Targów Marek Własnych prezentujemy i nasze produkty, i możliwości współpracy. To dla nas czas na spotkania z klientami i pozyskanie nowych potencjalnych odbiorców  - mówi Dominika Krawiec-Lipinska, przedstawicielka Nölken Hygiene Products.

Przedsiębiorstwo przedstawi ofertę podczas Targów Marek Własnych już po raz trzeci. 

Wśród wystawców są także firmy, które w ramach salonu Future Brands zaoferują także produkty oryginalne. Kolejne firmy wciąż mogą dołączać do grona wystawców Targów Marek Własnych. Rejestracja na stronie targikielce.pl/future-private-labels

VII Targi Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS EXPO odbędą się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce.

 

 

 

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.