Aktualności
Centrum rozwoju handlu detalicznego jest w Kielcach. Trwają kongres i targi dla marek własnych
- Oferta wystawców Targów Marek Własnych z Polski, Czech, Rumunii, Niemiec, Turcji i Chin, doskonale pokazuje, jak różnorodny, nowatorski i wysoko jakościowy stał się rynek marek własnych – zaznaczyła wiceprezes Bożena Staniak. - Obecność przedstawicieli sieci handlowych, hurtowni i sektora HoReCa – zarówno tych działających globalnie, jak i lokalnie, potwierdza, że marki własne stały się strategicznym elementem przewagi konkurencyjnej. W przygotowanie tak specjalistycznego i mocno biznesowego wydarzenia zaangażowani byli Marek Marzec, prezes firmy Ewa-Bis, Michał Sadecki, prezes MSL Consulting oraz Marek Bielski, wydawca miesięcznika Rzeźnik Polski i organizator Kongresu Pet Food. Ta współpraca jest bardzo cenna dla tego projektu.
Hity produktowe na Targach Marek Własnych
Ekspozycja wystawców w hali 3 Targów Kielce obejmuje niemal wszystkie segmenty rynku FMCG – żywność i napoje, artykuły higieniczne i kosmetyczne, chemię gospodarczą oraz produkty dla zwierząt domowych. W ofertach są m.in. oryginalne na rynku słodycze, żywność tradycyjna i ekologiczna, produkty wysokobiałkowe i funkcjonalne, karmy superpremium dla zwierząt, a także produkty innowacyjne i rzemieślnicze – od liofilizowanych dań z menu astronautów po nowatorskie drip kawy i przyprawy regionalne.
Kupcy z kluczowych sieci na Targach Marek Własnych
Przy stoiskach wystawców toczą się biznesowe rozmowy z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowni, e-commerce, sektora HoReCa, które w efekcie mogą przełożyć się na nowe kontrakty i współpracę handlową.
Udział w targach biorą przedstawiciele sieci Biedronka, Dino, Drogerie Natura, Eurocash, Leclerc, Netto, Lewiatan, Społem Coop, Społem KPH, Bricomarche, Amic, Aldi, Kaufland, Polomarket, SPAR, Orzech, Topaz, Stokrotka, Carrefour, Dealz. Obecni są przedstawiciele z kluczowych tureckich sieci, m.in. Onur Perakende, Özen Gıda, Memişler Çay.
Future Private Labels Summit – strategie i trendy FMCG w Kielcach
Rynek marek własnych to dziś jeden z filarów nowoczesnego handlu detalicznego. Najnowsze dane, analizy i strategie rozwoju uczestnicy poznają podczas Future Private Labels Summit. W przygotowanie kongresu zaangażowane są Wiadomości Handlowe. Dwudniowy cykl prelekcji i debat przybliża strategie i trendy w sektorze FMCG. Wśród prelegentów są Michał Maksymiec, retail vertical client director w YouGov, Sławomir Kołodziej, dyrektor pionu zakupu non food w Kaufland oraz Agnieszka Skonieczna, Retail & Pharma Business Unit Director w PMR. Więcej: SPRAWDŹ PROGRAM FUTURE PRIVATE LABELS SUMMIT
Wydarzenia dla branży mięsnej i pet food w Targach Kielce
W specjalistyczny i biznesowy charakter wydarzenia wpisują się również Pierwszy Profesjonalny Kongres Pet Food oraz Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego koordynowane przez eksperta rynku Marka Bielskiego, wydawcę miesięcznika Rzeźnik Polski należącego do GEMINI GROUP. Te inicjatywy łączą środowiska produkcyjne z sektorem handlu.
W ramach premierowego Kongresu Pet Food oraz Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego poruszane są kluczowe dla rozwoju sektorów tematy. Więcej: SPRAWDŹ PROGRAM KONGRESU PET FOOD
Targi Marek Własnych trwają w hali 3 Targów Kielce, w środę, 22 października, w godzinach od 10 do 16.30 i w czwartek, 23 października, w godzinach od 10 do 16. Wstęp dla branży jest bezpłatny po rejestracji na targikielce.pl/future-private-labels
/MŚ/