20251022-TARGI-PRIVATE-LABELS-0096.JPG
W ramach Targów Marek Własnych trwa kongres Future Private Labels Summit z udziałem ekspertów branży handlu.

Centrum rozwoju handlu detalicznego jest w Kielcach. Trwają kongres i targi dla marek własnych

22 października 2025
- Targi Kielce stają się dziś centrum rynku handlu i marek własnych. Rozpoczynamy dwa dni biznesowych spotkań decydentów zakupowych, producentów i ekspertów, którzy wspólnie kształtują przyszłość sektora private label – podkreśliła Bożena Staniak, wiceprezes Targów Kielce otwierając wydarzenie. Targi Marek Własnych wraz z kongresem Future Private Labels Summit trwają dwa dni, 22 i 23 października. Cały czas można dołączyć – wstęp bezpłatny po rejestracji.

- Oferta wystawców Targów Marek Własnych z Polski, Czech, Rumunii, Niemiec, Turcji i Chin, doskonale pokazuje, jak różnorodny, nowatorski i wysoko jakościowy stał się rynek marek własnych – zaznaczyła wiceprezes Bożena Staniak. - Obecność przedstawicieli sieci handlowych, hurtowni i sektora HoReCa – zarówno tych działających globalnie, jak i lokalnie, potwierdza, że marki własne stały się strategicznym elementem przewagi konkurencyjnej. W przygotowanie tak specjalistycznego i mocno biznesowego wydarzenia zaangażowani byli Marek Marzec, prezes firmy Ewa-Bis, Michał Sadecki, prezes MSL Consulting oraz Marek Bielski, wydawca miesięcznika Rzeźnik Polski i organizator Kongresu Pet Food. Ta współpraca jest bardzo cenna dla tego projektu.

Hity produktowe na Targach Marek Własnych

Ekspozycja wystawców w hali 3 Targów Kielce obejmuje niemal wszystkie segmenty rynku FMCG – żywność i napoje, artykuły higieniczne i kosmetyczne, chemię gospodarczą oraz produkty dla zwierząt domowych. W ofertach są m.in. oryginalne na rynku słodycze, żywność tradycyjna i ekologiczna, produkty wysokobiałkowe i funkcjonalne, karmy superpremium dla zwierząt, a także produkty innowacyjne i rzemieślnicze – od liofilizowanych dań z menu astronautów po nowatorskie drip kawy i przyprawy regionalne.

Kupcy z kluczowych sieci na Targach Marek Własnych

Przy stoiskach wystawców toczą się biznesowe rozmowy z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowni, e-commerce, sektora HoReCa, które w efekcie mogą przełożyć się na nowe kontrakty i współpracę handlową.
Udział w targach biorą przedstawiciele sieci Biedronka, Dino, Drogerie Natura, Eurocash, Leclerc, Netto, Lewiatan, Społem Coop, Społem KPH, Bricomarche, Amic, Aldi, Kaufland, Polomarket, SPAR, Orzech, Topaz, Stokrotka, Carrefour, Dealz. Obecni są przedstawiciele z kluczowych tureckich sieci, m.in. Onur Perakende, Özen Gıda, Memişler Çay.

Future Private Labels Summit – strategie i trendy FMCG w Kielcach 

Rynek marek własnych to dziś jeden z filarów nowoczesnego handlu detalicznego. Najnowsze dane, analizy i strategie rozwoju uczestnicy poznają podczas Future Private Labels Summit. W przygotowanie kongresu zaangażowane są Wiadomości Handlowe. Dwudniowy cykl prelekcji i debat  przybliża strategie i trendy w sektorze FMCG. Wśród prelegentów są Michał Maksymiec, retail vertical client director w YouGov, Sławomir Kołodziej, dyrektor pionu zakupu non food w Kaufland oraz Agnieszka Skonieczna, Retail & Pharma Business Unit Director w PMR. Więcej: SPRAWDŹ PROGRAM FUTURE PRIVATE LABELS SUMMIT

Wydarzenia dla branży mięsnej i pet food w Targach Kielce 

W specjalistyczny i biznesowy charakter wydarzenia wpisują się również Pierwszy Profesjonalny Kongres Pet Food oraz Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego koordynowane przez eksperta rynku Marka Bielskiego, wydawcę miesięcznika Rzeźnik Polski należącego do GEMINI GROUP. Te inicjatywy łączą środowiska produkcyjne z sektorem handlu.

W ramach premierowego Kongresu Pet Food oraz Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego poruszane są kluczowe dla rozwoju sektorów tematy. Więcej: SPRAWDŹ PROGRAM KONGRESU PET FOOD

Targi Marek Własnych trwają w hali 3 Targów Kielce, w środę, 22 października, w godzinach od 10  do 16.30 i w czwartek, 23 października, w godzinach od 10 do 16.  Wstęp dla branży jest bezpłatny po rejestracji na targikielce.pl/future-private-labels

/MŚ/

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.