Lista prelegentów
Dzień 1: 22 października 2025 (środa)
Godziny otwarcia ekspozycji: 10:00 - 16:30
10:30 - 10:50 Speech Arena hala 3 Nowa rola marek własnych w strategiach sieci handlowych
  • Robert Pernak
10:50 - 11:05 Speech Arena hala 3 Rynek FMCG oraz Marki Własne w 2025. Strategie liderów.
  • Michał Maksymiec
11:05 - 12:05 Speech Arena hala 3 DEBATA: Marki własne - paliwo przyszłości handlu detalicznego

- Jak Donald Trump i wojna celna zmieni rynek marki własnej i ceny na sklepowych półkach?

- Strategie polskich i zagranicznych detalistów i hurtowników dla marki własnej

- Jak nowe potrzeby konsumentów napędzają rozwój nowych kategorii produktowych

- Potencjał i wyzwania związane z rozwojem oferty produktów private label

- Marki własne jako motor innowacyjności w polskim sektorze FMCG (food/non-food),

- Strategie dostawców w obszarze współpracy z detalistami i rozwoju oferty marki własnej.

  • Tomasz Walczak
  • Sławomir Kołodziej
  • Ewa Krygier-Szczepaniak
  • Marek Piątkowski
  • Magdalena Domagalska - Tubacka
12:05 - 12:20 Speech Arena hala 3 Rozmowa 1:1: BiedroNowe. Marki własne, które napędzają innowacyjność i kreatywność
  • Marta Chajdas-Owczarek
12:20 - 12:35 Speech Arena hala 3 Jak rodzina standardów IFS może pomóc w osiągnięciu sukcesu Private Label
  • Marek Marzec
12:35 - 12:50 Speech Arena hala 3 Rozmowa 1:1: Polomarket: Strategia dla marki własnej.
  • Magdalena Domagalska - Tubacka
12:50 - 13:05 Speech Arena hala 3 Rozmowa 1:1: Polski handel umie tworzyć ofertę private label
  • Patryk Impert
13:05 - 13:45 Speech Arena hala 3 DEBATA: Potencjał marki własnej w lojalizowaniu i angażowaniu klientów
  • Czy konsumenci odróżniają dzisiaj marki własne od produktów brandowych?
  • Marki własne jako wyróżnik, czyli budowanie unikalnej ofert sklepów
  • Jak dyskonty wykorzystują marki własne do budowania przewag konkurencyjnych?
  • Cena, jakość, wygoda - czego konsumenci oczekują od oferty sklepu
  • Wykorzystanie marki własnej w akcjach lojalnościowych i budowie wizerunku sieci
  • Marketing i opakowania w strategii rozwoju marki własnej
  • Patryk Impert
  • Edyta Dembińska
  • Jarosław Tabienko
  • Paweł Górecki
Dzień 2: 23 października 2025 (czwartek)
Godziny otwarcia ekspozycji: 10:00 - 16:00
10:15 - 10:30 Speech Arena hala 3 Marki własne na rynkach zagranicznych
  • Ewa Kapel-Śniowska
10:30 - 10:45 Speech Arean hala 3 Future Private Labels Summit: Rynek dyskontów niespożywczych: strategie i udziały kategorii kosmetyczno-chemicznej, wartość rynku, kluczowi gracze i konsumenci.
  • Agnieszka Skonieczna
10:45 - 11:45 Speech Arena hala 3 DEBATA: Future Private Labels, czyli co buduje marki własne w kategoriach drogeryjno - kosmetycznych?
  • Strategie sieci drogeryjnych, spożywczych i aptecznych w obszarze marek własnych
  • Kluczowe trendy w kategoriach beauty, higieny i chemii gospodarczej
  • Jak zmieniają się zachowania i misje konsumentów w obszarze drogeryjnym
  • Jak dostarczać interesujące innowacje i nowości w markach własnych
  • Współpraca dostawców i detalistów przy tworzeniu nowych rozwiązań produktowych
  • Adriana Pierzchała
  • Agnieszka Górnicka
  • Edyta Raczyńska
  • Marta Jabłońska-Kubow
11:45 - 12:00 Speech Arena hala 3 Rozmowa 1:1: Od private label do private brands - produkty beauty oparte na innowacyjności i jakości
  • Aleksandra Wysocka
12:00 - 12:15 Speech Arena hala 3 Rozmowa 1:1: Jak budować ofertę marki własnej pod potrzeby klientów?
  • Agnieszka Górnicka
12:15 - 12:30 Speech Arena hala 3 Rozmowa 1:1: Czego od dostawców marki własnej chcą dzisiaj sieci handlowe?
  • Marta Jabłońska-Kubow