fpl-2024-01.jpg [147.10 KB]

Prezentacje produktów dla marek własnych i marek producenckich, debaty i prelekcje z udziałem cenionych ekspertów, wydarzenia dla branży mięsnej, nowy Kongres Pet Food – Targi  Future Private Labels staną się platformą rozwoju branży FMCG. Udział w wydarzeniu, które odbędzie się 22 i 23 października 2025 roku, jest bezpłatny dla branżowych zwiedzających i kupców po rejestracji.

Ostatnia edycja Targów Marek Własnych zgromadziła ponad 90 wystawców z 14 krajów oraz kupców z Polski i zagranicy. Przedstawiciele takich firm jak Eurocash, Lewiatan, Dino czy SPAR Polska potwierdzili, że targi to cenne źródło inspiracji i unikalnych produktów.

Dorota Skrzypczyk z Dino zaznaczała: „Mamy inspiracje do tworzenia nowych marek własnych, znaleźliśmy bardzo unikatowe produkty”. Z kolei Lea Saliby z katarskiej sieci Luxury Beauty podkreśliła międzynarodowy charakter wydarzenia: „Miałam dostęp do firm z Hiszpanii, Czech, Węgier czy Chin, których produkty mają duży potencjał na marki własne”.

Kieleckie Targi Marek Własnych rozbudowują ofertę, by skutecznie wspierać rozwój branży FMCG. Wydarzenie jest prezentacją produktów dla marek własnych z kraju i zagranicy, wokół nich producenci i dostawcy toczą biznesowe rozmowy z kupcami i przedstawicielami sieci handlowych z Polski i różnych krajów świata. To produkty spożywcze, chemia gospodarcza, artykuły dla dzieci, dla zwierząt domowych, higieniczne. Rozwój części międzynarodowej wydarzenia wspiera firma Ewa-Bis Marka Marca, współorganizator wydarzenia.

Nowa przestrzeń dla marek producentów w Kielcach – Salon Future Brands

W ramach Salonu Future Brands powstanie przestrzeń dla producentów żywności, napojów, kosmetyków, chemii gospodarczej, opakowań, etykiet i technologii etykietowania. Znajdzie się tu strefa Brands Zone przeznaczona dla gotowych marek i startupów, które szukają możliwości dystrybucji, ekspansji eksportowej lub inwestora. Strefa Opakowań, Designu i Brandingu zgromadzi agencje brandingowe oraz producentów opakowań.

Dyskusje wokół sektora marek własnych z ekspertami   

fpl-2024-02.jpg [100.84 KB] Równolegle targom będzie towarzyszyła ekspercka konferencja Future Private Labels Summit, w której przygotowanie zaangażowane są Wiadomości Handlowe – partner merytoryczny Targów Marek Własnych. Redaktor naczelny Łukasz Stępniak oraz redaktor Michał Kokoszkiewicz będą moderatorami dwóch debat. Wsparcia udziela także Michał Sadecki, doświadczony menedżer i ekspert w sektorze handlu detalicznego oraz doradztwa biznesowego.– Udział w targach i konferencji Future Private Labels Summit jest bezpłatny dla przedstawicieli branży i kupców – przekazuje Małgorzata Ozdoba, menadżer projektu Targi Marek Własnych

Branża mięsna ponowie w Kielcach. Nowością Kongres Pet Food

W czasie Targów Marek Własnych w Kielcach spotka się również branża mięsna. „Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego” organizuje Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik Polski”.

Nowością części konferencyjnej jest Pierwszy Profesjonalny Kongres Pet Food, który także organizuje także miesięcznik „Rzeźnik Polski”. To pionierskie wydarzenie w skali kraju, łączące wiedzę ekspercką, nowoczesne podejście do produkcji karmy dla zwierząt oraz rozwój marek własnych. Sponsorem merytorycznym Kongresu jest J.S. Hamilton Poland.

Na wydarzenia branży mięsnej organizator prowadzi rejestrację online przez dedykowane im strony. Szczegóły na stronie głownej.