Michal-Maksymiec-zdjecie-1-2s.jpg
Michał Maksymiec,  Retail Vertical Client Director w YouGov, omówi strategie liderów w obszarze marki własnej podczas prelekcji w Targach Kielce.

Michał Maksymiec z firmy badawczej YouGov prelegentem Future Private Labels Summit

22 lipca 2025
Ceniony ekspert rynku, w firmie YouGov odpowiedzialny za realizację projektów i doradztwo bazujące na badaniu Panelu Gospodarstw Domowych w połączeniu z innymi źródłami wiedzy, omówi strategie liderów w obszarze marki własnej. Wiedzą podzieli się w czasie Targów Marek Własnych, które potrwają 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce.

Michał Maksymiec, Retail Vertical Client Director w YouGov, na przestrzeni lat współpracował przede wszystkim z marketerami oraz specjalistami od shopper marketingu branży FMCG, a także z klientami z sektora handlu detalicznego. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w badaniach – głównie panelowych (consumer panels, retail audit,) branży FMCG. W firmie YouGov (wcześniej GfK) jest odpowiedzialny za realizację projektów i doradztwo bazujące na badaniu Panelu Gospodarstw Domowych w połączeniu z innymi źródłami wiedzy. Obecnie kieruje zespołem odpowiedzialnym za sektor Retail FMCG na co dzień współpracując z czołowymi sieciami detalicznymi obecnymi w Polsce. Kształcił się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Wiedzę zdobywał także w Karel de Grote-Hogechool w Antwerpii oraz Caledonian University w Glasgow. Ukończył Podyplomowe Studia Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej. 

Wiedzą i doświadczeniem Michał Maksymiec podzieli się podczas Targów Marek Własnych, w czasie Future Private Label Summit, 22 października 2025 w Targach Kielce. Przedstawi strategie liderów w obszarze marki własnej, jak Biedronka, Lidl i Dino. By wysłuchać prelekcji i skorzystać z pełnej oferty Targów Marek Własnych, warto już teraz zarejestrować się na stronie targikielce.pl/future-private-labels. Udział dla przedstawicieli branży jest bezpłatny. 

Future Private Labels Summit w Targach Kielce z eksperckimi debatami i prelekcjami

W programie konferencji o wiele więcej danych i analiz rynku. W przygotowanie programu zaangażowany jest magazyn Wiadomości Handlowe, partner merytoryczny targów. Redaktor naczelny wydawnictwa Łukasz Stępniak oraz redaktor Michał Kokoszkiewicz będą moderatorami dwóch debat. W ramach dyskusji i prelekcji cenieni eksperci podzielą się wiedzą o tym, jak skutecznie rozwijać marki własne, by były innowacyjne, rentowne i atrakcyjne dla klientów. W programie: debaty, prelekcje, rozmowy 1:1, prezentacje strategii liderów rynku (Biedronka, Lidl, Dino) oraz analiza trendów i wyzwań, takich jak lojalizacja klientów, innowacyjność czy współpraca dostawców z detalistami. Więcej na Agenda Future Private Labels Summit 2025


Targi Marek Własnych odbędą się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce. Rejestracja wystawców, kupców i zwiedzających na targikielce.pl/future-private-labels 

 

 

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.