Adriana-Pierzchala.jpg
Adriana Pierzchała, starszy Kierownik Produktu w Laboratoriach Gemini w Gdańsku.

Adriana Pierzchała z Laboratoria Gemini podzieli się wiedzą podczas Future Private Labels Summit

05 września 2025
Doświadczony Starszy Kierownik Produktu w Laboratoriach Gemini w Gdańsku, Adriana Pierzchała specjalizuje się we wdrażaniu produktów pod marką własną w kategoriach kosmetyków, wyrobów higienicznych, medycznych, suplementów diety i żywności wzbogaconej. Weźmie udział w debacie podczas Private Future Labels Summit. Konferencja odbędzie się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce.

Future Private Labels Summit w Targach Kielce z eksperckimi debatami i prelekcjami

Future Private Labels Summit to konferencja towarzysząca Targom Marek Własnych, która nakreśli trendy rozwoju rynku. W przygotowanie programu zaangażowany jest magazyn Wiadomości Handlowe, partner merytoryczny targów. Redaktor naczelny wydawnictwa Łukasz Stępniak oraz redaktor Michał Kokoszkiewicz będą moderatorami dwóch debat. W ramach dyskusji i prelekcji cenieni eksperci podzielą się wiedzą o tym, jak skutecznie rozwijać marki własne, by były innowacyjne, rentowne i atrakcyjne dla klientów. W programie: debaty, prelekcje, rozmowy 1:1, prezentacje strategii liderów rynku (Biedronka, Lidl, Dino) oraz analiza trendów i wyzwań, takich jak lojalizacja klientów, innowacyjność czy współpraca dostawców z detalistami. 

W debacie "Future Private Labels, czyli co buduje marki własne w kategoriach drogeryjno - kosmetycznych?" udział weźmie Adriana Pierzchała,  starszy Kierownik Produktu w Laboratoriach Gemini w Gdańsku. Ekspertka dysponuje szeroką wiedzą w zakresie koordynowania projektów, analizy finansowej i sprzedażowej oraz negocjacji handlowych. Wcześniej pełniła funkcję Senior Brand Managera w Natura, gdzie odpowiadała za strategię i rozwój marek własnych, zarządzanie budżetami marketingowymi oraz planowanie działań sprzedażowych i promocyjnych. 

Wraz z Iwoną Kowalczyk, Sales & Marketing Director w Spółdzielnii Świt, będą dyskutowały o strategiach sieci drogeryjnych, spożywczych i aptecznych w obszarze marek własnych i kluczowych trendach w kategoriach beauty, higieny i chemii gospodarczej. Ekspertki odpowiedzą na pytania o zmieniające się zachowania i misje konsumentów w obszarze drogeryjnym, dostarczanie interesujących innowacji i nowości w markach własnych. Porozmawiają także o współpracy dostawców i detalistów przy tworzeniu nowych rozwiązań produktowych. 

Pełny program Future Private Labels Summit na Agenda Future Private Labels Summit 2025.  By czerpać wiedzę i korzystać z pełnej oferty Targów Marek Własnych, warto już teraz zarejestrować się na stronie targikielce.pl/future-private-labels. Udział dla przedstawicieli branży jest bezpłatny. 


Targi Marek Własnych odbędą się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce. Rejestracja wystawców, kupców i zwiedzających na targikielce.pl/future-private-labels 

 

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.