Tomasz-Walczak.JPG
Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu Intermarché weźmie udział w debacie w Targach Kielce.

Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu Intermarché, prelegentem Future Private Labels Summit w Targach Kielce

16 września 2025
"Marki własne - paliwo przyszłości handlu detalicznego" - w tym panelu wiedzą podzieli się Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu Intermarché. Każdy przedstawiciel branży może bezpłatnie przyjść na wydarzenie i czerpać z doświadczeń eksperta. Wydarzenie już 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce.

Future Private Labels Summit to dwudniowy cykl debat, prezentacji i rozmów eksperckich poświęcony strategiom i trendom w rozwoju marek własnych. Wydarzenie jest częścią Targów Marek Własnych, które 22–23 października 2025 odbędą się w Targach Kielce i zgromadzą kluczowych graczy rynku FMCG — sieci handlowe, producentów, dostawców i ekspertów. Pierwsza z debat "Marki własne - paliwo przyszłości handlu detalicznego" poruszy kluczowe tematy: 

  • Jak Donald Trump i wojna celna zmieni rynek marki własnej i ceny na sklepowych półkach?
  • Strategie polskich i zagranicznych detalistów i hurtowników dla marki własnej
  • Nowe potrzeby konsumentów, napędzają rozwój nowych kategorii produktowych
  • Potencjał i wyzwania związane z rozwojem oferty produktów private label
  • Marki własne jako motor innowacyjności w polskim sektorze FMCG (food/non-food),
  • Strategie dostawców w obszarze współpracy z detalistami i rozwoju oferty marki własnej. 

Udział w dyskusji weźmie Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu INTERMARCHÉ. Ekspert dołączył do sieci Intermarché w Grupie Muszkieterów w 2010 roku, obejmując wówczas obszar promocji sprzedaży. Stworzył od podstaw struktury trade marketingowe i wdrożył procesy prowadzenia efektywnych działań promocyjnych. Był współtwórcą strategicznych zmian w firmie, w tym kluczowego projektu restrukturyzacji sieci.

Od września 2021 odpowiada za cały obszar marketingu Intermarché – trade marketing, komunikację, działania digital (w tym e-commerce), programy lojalnościowe oraz badania i analizy marketingowe. Od sierpnia 2025 objął również obszar rozwoju produktów marek własnych w sieci.

Zanim dołączył do Grupy Muszkieterów, zdobywał doświadczenie w agencji reklamowej GPD oraz przez 13 lat w firmach sektora słodyczy FMCG – Terravita i Colian. Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej (Wydział Zarządzania i Marketingu), ukończył studia podyplomowe z Biznesu Międzynarodowego w WSB przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz uzyskał brytyjski certyfikat The Chartered Institute of Marketing.

Wystąpienie Tomasza Walczaka zapowiada się więc jako jedna z najciekawszych perspektyw menedżerskich w tej dyskusji — dzięki jego długoletniemu doświadczeniu w branży handlu i marketingu. 

Pełny program konferencji na Agenda Future Private Labels Summit 2025. By czerpać wiedzę i korzystać z pełnej oferty Targów Marek Własnych, warto już teraz zarejestrować się na stronie targikielce.pl/future-private-labels. Udział dla przedstawicieli branży jest bezpłatny.


Targi Marek Własnych odbędą się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce. Rejestracja wystawców, kupców i zwiedzających na targikielce.pl/future-private-labels

/MŚ/

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.