Aktualności
Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu Intermarché, prelegentem Future Private Labels Summit w Targach Kielce
Future Private Labels Summit to dwudniowy cykl debat, prezentacji i rozmów eksperckich poświęcony strategiom i trendom w rozwoju marek własnych. Wydarzenie jest częścią Targów Marek Własnych, które 22–23 października 2025 odbędą się w Targach Kielce i zgromadzą kluczowych graczy rynku FMCG — sieci handlowe, producentów, dostawców i ekspertów. Pierwsza z debat "Marki własne - paliwo przyszłości handlu detalicznego" poruszy kluczowe tematy:
- Jak Donald Trump i wojna celna zmieni rynek marki własnej i ceny na sklepowych półkach?
- Strategie polskich i zagranicznych detalistów i hurtowników dla marki własnej
- Nowe potrzeby konsumentów, napędzają rozwój nowych kategorii produktowych
- Potencjał i wyzwania związane z rozwojem oferty produktów private label
- Marki własne jako motor innowacyjności w polskim sektorze FMCG (food/non-food),
- Strategie dostawców w obszarze współpracy z detalistami i rozwoju oferty marki własnej.
Udział w dyskusji weźmie Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu INTERMARCHÉ. Ekspert dołączył do sieci Intermarché w Grupie Muszkieterów w 2010 roku, obejmując wówczas obszar promocji sprzedaży. Stworzył od podstaw struktury trade marketingowe i wdrożył procesy prowadzenia efektywnych działań promocyjnych. Był współtwórcą strategicznych zmian w firmie, w tym kluczowego projektu restrukturyzacji sieci.
Od września 2021 odpowiada za cały obszar marketingu Intermarché – trade marketing, komunikację, działania digital (w tym e-commerce), programy lojalnościowe oraz badania i analizy marketingowe. Od sierpnia 2025 objął również obszar rozwoju produktów marek własnych w sieci.
Zanim dołączył do Grupy Muszkieterów, zdobywał doświadczenie w agencji reklamowej GPD oraz przez 13 lat w firmach sektora słodyczy FMCG – Terravita i Colian. Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej (Wydział Zarządzania i Marketingu), ukończył studia podyplomowe z Biznesu Międzynarodowego w WSB przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz uzyskał brytyjski certyfikat The Chartered Institute of Marketing.
Wystąpienie Tomasza Walczaka zapowiada się więc jako jedna z najciekawszych perspektyw menedżerskich w tej dyskusji — dzięki jego długoletniemu doświadczeniu w branży handlu i marketingu.
Pełny program konferencji na Agenda Future Private Labels Summit 2025. By czerpać wiedzę i korzystać z pełnej oferty Targów Marek Własnych, warto już teraz zarejestrować się na stronie targikielce.pl/future-private-labels. Udział dla przedstawicieli branży jest bezpłatny.
Targi Marek Własnych odbędą się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce. Rejestracja wystawców, kupców i zwiedzających na targikielce.pl/future-private-labels
/MŚ/