Biedronka, POLOmarket oraz Lewiatan o markach własnych w czasie Future Private Labels Summit
22 października 2025
Strategiczne myślenie, kreatywność oraz wyczucie potrzeb konsumentów i rynku to kluczowe elementy zarządzania kategoriami produktowymi, w tym tworzenia skutecznych kampanii private labels. Przedstawiciele Jeronimo Martins Polska, POLOmarket oraz Lewiatan Holding podzielili się ze słuchaczami istotnymi uwagami dotyczącymi planowania oraz realizacji projektów z zakresu marek własnych.
Marta Chajda-Owczarek - Brand Development Manager w dziale innowacji i rozwoju marki własnej Biedronki, Magdalena Domagalska-Tubacka - Dyrektor Handlowy Sieci POLOmarket oraz Patryk Impert - doświadczony menedżer z ponad 16-letnim stażem w strukturach Lewiatan Holding SA mówili w swoich speechach o zakresie działań, które napędzają innowacyjność branży.
Wspominali m.in. o stawianiu na jakość i funkcjonalność, trendach "healthy food", czyli wysokobiałkowych produktach bez dodatku cukru czy o nowych, ekologicznych opakowaniach. Wszystkie te rozwiązania sprawiają, że współczesny konsument zawsze znajduje coś satysfakcjonującego dla siebie.
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.