Agnieszka-Gornicka-2024.jpg
Agnieszka Górnicka, prezes agencji badawczej Inquiry sp. z o.o.,

Agnieszka Górnicka, prezes agencji badawczej Inquiry prelegentką Future Private Labels Summit w Targach Kielce

05 września 2025
Agnieszka Górnicka to ekspertka w zakresie badań dla handlu detalicznego. Od 2004 r. prowadzi agencję badawczą Inquiry, której jest założycielką i prezeską. Podczas konferencji w Targach Kielce zdradzi, jak budować ofertę marki własnej pod potrzeby klientów. Wydarzenie już 22 i 23 października 2025.

 Future Private Labels Summit w Targach Kielce z eksperckimi debatami i prelekcjami

Future Private Labels Summit to konferencja towarzysząca Targom Marek Własnych, która nakreśli trendy rozwoju rynku. W przygotowanie programu zaangażowany jest magazyn Wiadomości Handlowe, partner merytoryczny targów. Redaktor naczelny wydawnictwa Łukasz Stępniak oraz redaktor Michał Kokoszkiewicz będą moderatorami dwóch debat. W ramach dyskusji i prelekcji cenieni eksperci podzielą się wiedzą o tym, jak skutecznie rozwijać marki własne, by były innowacyjne, rentowne i atrakcyjne dla klientów. W programie: debaty, prelekcje, rozmowy 1:1, prezentacje strategii liderów rynku (Biedronka, Lidl, Dino) oraz analiza trendów i wyzwań, takich jak lojalizacja klientów, innowacyjność czy współpraca dostawców z detalistami. 

W rozmowie 1:1 "Jak budować ofertę marki własnej pod potrzeby klientów?" udział weźmie Agnieszka Górnicka, ekspertka w zakresie badań dla handlu detalicznego. Od 2004 r. prowadzi agencję badawczą Inquiry sp. z o.o., której jest założycielką i prezeską. Specjalizuje się w badaniach konsumenckich dla sieci detalicznych,  e-commerce i centrów handlowych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.  Od analizy trendów w handlu poprzez segmentację klientów oraz analizę stref zasięgu, badania Inquiry pomagają tworzyć strategie dla detalistów (online i offline), centrów handlowych, dostawców i inwestorów.

Agnieszka Górnicka jest członkiem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz europejskiego stowarzyszenia ESOMAR, a także Polskiej Rady Centrów Handlowych. Działa również w ramach międzynarodowych projektów Ebeltoft Group – Brand & Retail Experts.

Więcej informacji: www.inquirymarketresearch.pl

Pełny program konferencji na Agenda Future Private Labels Summit 2025.  By czerpać wiedzę i korzystać z pełnej oferty Targów Marek Własnych, warto już teraz zarejestrować się na stronie targikielce.pl/future-private-labels. Udział dla przedstawicieli branży jest bezpłatny. 


Targi Marek Własnych odbędą się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce. Rejestracja wystawców, kupców i zwiedzających na targikielce.pl/future-private-labels 

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.