supermarket-5202138-1280.jpg
fot. pixabay.com

Marki własne – jeden z konsumenckich sposobów na oszczędności

01 kwietnia 2025
Eksperci z NielsenIQ w czasie kongresu Retail Trends 2025 zaznaczyli, że konsumenci dążąc do ograniczenia wydatków, wybierają marki własne i produkty w promocyjnych cenach. Dyskusja o wyzwaniach na rynku handlu będzie toczyła się także podczas VII edycji Targów Marek Własnych w Kielcach.

Retail Trends to branżowy kongres poświęcony najnowszym trendom i wyzwaniom w handlu detalicznym (retailu) w Polsce i na świecie. Wydarzenie organizowane jest przez redakcję Wiadomości Handlowych, a jego uczestnikami są przedstawiciele sieci handlowych, producenci, eksperci rynkowi, analitycy oraz firmy badawcze, jak NielsenIQ

Podczas tegorocznej edycji, która odbywa się 1 kwietnia, eksperci NielsenIQ zaznaczali, że od marca 2024 do lutego 2025 wartość sprzedaży w sektorze FMCG wzrosła o 3,4%, przekraczając poziom 300 miliardów złotych. Jednak w obliczu rosnących kosztów życia Polacy poszukują oszczędności. Jednym ze sposobów są marki własne – coraz chętniej wybierane przez konsumentów jako alternatywa dla droższych produktów producentów. Nie są jednak jedynym rozwiązaniem. Kupujący aktywnie szukają promocji, wybierają dyskonty, korzystają z programów lojalnościowych i coraz częściej zamieniają wcześniej kupowane produkty na tańsze odpowiedniki.

Więcej na stronie wiadomoscihandlowe.pl

Dyskusje o przyszłości marek własnych toczyć się będą także w czasie Targów Marek Własnych i Forum Marek Własnych, które 22 i 23 października odbędą się w Targach Kielce. Więcej: futureprivatelabels.pl

 

 

 

Polecane aktualności
09 lipca 2025
Specjaliści, przedstawiciele sieci handlowych, producenci i analitycy rynku w Targach Kielce będą dyskutować o przyszłości marek własnych. Future Private Labels Summit  22 i 23 października 2025 będzie spojrzeniem na nadchodzące trendy w sektorze FMCG oraz branżach kosmetycznej i przemysłowej. Wydarzenie towarzyszy Targom Marek Własnych. Wstęp jest bezpłatny po rejestracji dla przedstawicieli branży i kupców.
09 lipca 2025
Podczas czerwcowych targów Taiwan HORECA 2025 w Tajpej obecni byli przedstawiciele Targów Kielce, którzy aktywnie promowali Targi Marek Własnych zaplanowane na 22 i 23 października 2025.
07 lipca 2025
Czołowy polski magazyn branżowy oraz portal informacyjny dedykowany sektorowi handlu detalicznego i FMCG angażuje się w przygotowanie specjalistycznej konferencji podczas Future Private Labels Expo 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce. Zainteresowani mogą już się rejestrować, udział jest bezpłatny dla branżowych zwiedzających.
04 lipca 2025
Trwa rejestracja dla kupców oraz branżowych zwiedzających na Future Private Labels Expo, które odbędą się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce. To jedno z najważniejszych wydarzeń dla sektora private label i marek producentów w Polsce, oferujące przestrzeń do budowania relacji biznesowych, poznawania trendów i poszukiwania nowych produktów.
03 lipca 2025
Lider w dziedzinie badań laboratoryjnych, analiz i kontroli jakości w branży spożywczej oraz paszowej, został sponsorem merytorycznym Kongresu Pet Food 2025, który odbędzie się w dniach 22-23 października 2025 roku w Targach Kielce podczas Targów Marek Własnych.
30 czerwca 2025
Firma Bagdrip została wystawcą na VII Targach Marek Własnych – Future Private Labels, które odbędą się w dniach 22–23 października 2025 roku w Targach Kielce. To prestiżowe wydarzenie skupia producentów, dystrybutorów i przedstawicieli sieci handlowych z Polski oraz zagranicy, oferując platformę do nawiązywania relacji biznesowych i prezentacji innowacyjnych produktów
27 czerwca 2025
Rocket Poland, renomowany dystrybutor baterii i żarówek, po raz trzeci zaprezentuje ofertę podczas Targów Marek Własnych w Targach Kielce 22 i 23 października 2025. Wydarzenie to stanowi kluczową platformę dla producentów i detalistów zainteresowanych rozwojem marek własnych. Siódma edycja zostaje wzbogacona o salon Future Brands, w ramach którego wystawcy pokażą także produkty oryginalne.
23 czerwca 2025
Przedsiębiorstwo specjalizujące się w produkcji nawilżanych chusteczek, wkładek laktacyjnych oraz kosmetyków pielęgnacyjnych dla dzieci ofertę zaprezentuje 22 i 23 października w Targach Kielce. - Targi Marek Własnych to dwa dni na spotkania z klientami i nawiązywanie nowych relacji - mówi Dominika Krawiec-Lipinska, przedstawicielka Nölken Hygiene Products.