128995.jpg

Polska Agencja Inwestycji i Handlu obejmuje patronatem Targi Marek Własnych 2025

25 września 2025
PAIH to nowoczesna, globalna instytucja otoczenia biznesu, lider doradztwa eksportowego i inwestycyjnego. Wspiera organizację Targów Marek Własnych obejmując wydarzenie patronatem.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu, jako członek Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju, od lat wspiera polskie firmy w ekspansji zagranicznej, inwestycyjnej i promocji rodzimej gospodarki na świecie. Dzięki globalnej sieci Zagranicznych Biur Handlowych obecnych na kluczowych rynkach na świecie, PAIH umożliwia przedsiębiorcom nawiązywanie międzynarodowych kontaktów, organizuje polskie stoiska narodowe na branżowych targach zagranicznych, zagraniczne misje gospodarcze, a także oferuje doradztwo eksportowe, doradztwo i wsparcie finansowe dla polskich inwestorów oraz promuje polskie marki poza granicami kraju. Wspiera również napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski. Regionalne Biura Handlowe to uzupełnienie oferty PAIH, wzmacniające działalność Zagranicznych Biur Handlowych na całym świecie. Agencja poprzez obecność na szczeblu regionalnym skuteczniej określa potrzeby eksporterów oraz identyfikuje podmioty mające potencjał do rozwoju zagranicznego.

Priorytetem kieleckiego biura PAIH jest wzmocnienie współpracy z lokalnymi organizacjami gospodarczymi i branżowymi, edukacja MŚP w zakresie eksportu oraz dostarczanie firmom informacji o rynkach zagranicznych i potencjalnych kontrahentach.

Regionalne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Kielcach to pierwszy punkt kontaktu dla przedsiębiorców z województwa świętokrzyskiego zainteresowanych ekspansją zagraniczną i inwestycjami.

PAIH wspiera wiele wydarzeń służących współpracy międzynarodowej. Targi Marek Własnych obejmuje patronatem. Podczas kieleckiego wydarzenia spotykają się producenci i dostawcy z branży spożywczej, kosmetycznej, chemicznej oraz wielu innych sektorów, aby prezentować innowacyjne produkty, nawiązywać kontakty handlowe i budować długofalowe relacje biznesowe. Targom towarzyszy bogaty program merytoryczny, obejmujący konferencje Future Private Labels Summit i konkurs Future Private Labels Award, w którym nagradzane są innowacyjne produkty dla marek własnych. Jednocześnie z targami zostaną przeprowadzone premierowy Kongres Pet Food oraz Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego, które organizuje Gemini Group, wydawca miesięcznika Rzeźnik Polski.     

Targi Kielce zapraszają wystawców i partnerów biznesowych do udziału w Targach Marek Własnych 2025. Dla kupców i zwiedzających bezpłatny udział po rejestracji na targikielce.pl/future-private-labels.

/MŚ/

 

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.