Aktualności
Targi Marek Własnych i Future Private Labels Summit już 22 i 23 października w Targach Kielce. Oto informacje dla zwiedzających
Targi Marek Własnych to jedno z najważniejszych wydarzeń B2B w Polsce, dedykowane branży private label. Wydarzenie gromadzi kupców, menedżerów ds. zakupów, producentów i ekspertów z Polski i zagranicy. Jak podkreśla Małgorzata Ozdoba, menedżerka projektu w Targach Kielce: – To miejsce, w którym powstają nowe kontrakty, sieci handlowe znajdują innowacyjnych dostawców, a producenci mają szansę wejść na nowy rynek.
Ofertę przedstawią wystawcy z Polski, Czech, Rumunii, Niemiec, Turcji i Chin. Stoiska zajmą producenci i dostawcy artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej, żywności dla zwierzaków. Wystawcy zdecydowanie stawiają na wysoką jakość i oryginalność produktów. Będą m.in. liofilizowane dania z menu astronautów, długodojrzewające wędliny z jelenia i daniela, wędliny z Listy Produktów Tradycyjnych, dripy kawy Bagdrip, produkty wysokobiałkowe, ekologiczne i suoperfoods. Kolejne stoiska wypełnią produkty higieniczne, kosmetyki pielęgnacyjne - także dla dzieci, jednorazowe chusteczki nawilżane w różnych zestawach, karmy dla zwierząt także w jakości premium.
Kupcy z największych sieci handlowych w Targach Kielce
Biznesowe rozmowy z wystawcami prowadzić będą przedstawiciele z sieci handlowych Biedronka, Dino, Drogerii Natura, Eurocash, Leclerc, Netto, Lewiatan, Społem Coop, Społem KPH, Bricomarche, Amic, Aldi, Kaufland, Polomarket, SPAR, Orzech, Topaz, Stokrotka, Carrefour, Dealz. W gronie uczestników znajdą się także przedstawiciele firm o silnej pozycji w sektorze dystrybucji i handlu hurtowego, m.in. Chorten, SPS Handel, MiroLeader, Eubioco, Mousquetaires, Goldfinch Trade, Grupa Kapitałowa „Specjał”, PGDIS MARKA oraz Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego „Baltona”.
Z Turcji przyjadą przedstawiciele takich sieci jak Onur Perakende, Özen Gıda i Memişler Çay – liderzy tamtejszego rynku detalicznego i dystrybucji produktów spożywczych. Z Uzbekistanu oraz Rumunii przyjedzie reprezentacja kupców poszukujących dostawców z Polski.
Współorganizatorami Targów Marek Własnych są Marek Marzec, prezes firmy Ewa – Bis, Michał Sadecki, prezes MSL Consulting, oraz Marek Bielski, wydawca miesięcznika Rzeźnik Polski należącego do Gemini Group.
Future Private Labels Summit – wiedza, trendy i inspiracje
Integralną częścią wydarzenia będzie Future Private Labels Summit – cykl debat i prelekcji poświęconych aktualnym wyzwaniom branży FMCG. W przygotowanie kongresu zaangażowany jest magazyn Wiadomości Handlowe.
Wśród tematów pojawią się m.in.:
- strategie sieci drogeryjnych, spożywczych i aptecznych,
- trendy w kategoriach beauty, higieny i chemii gospodarczej,
- innowacje i współpraca detalistów z dostawcami,
- rozwój rynku dyskontów niespożywczych,
- budowa wizerunku marek własnych i ich wpływ na lojalność konsumentów.
KLIKNIJ I SPRAWDŹ PROGRAM Future Private Labels Summit
Wszystkie prelekcje będą prowadzone na scenie - Speech Arena w hali 3.
Bezpłatny udział dla profesjonalistów w Targach Marek Własnych
Targi Marek Własnych trwają w środę, 22 października w godzinach od 10 do 16.30 i w czwartek, 23 października od 10 do 16. Wstęp na wystawę i Future Private Labels Summit jest bezpłatny dla przedstawicieli branży po wcześniejszej rejestracji online. Rejestracja trwa cały czas na stronie: targikielce.pl/future-private-labels
Dla osób niezarejestrowanych wstęp jest płatny. Bilety można kupić w kasie w hali 3.
Nowe formaty w Targach Kielce: branża mięsna i pet food
Nowością tegorocznej edycji będą wydarzenia towarzyszące – Kongres Pet Food oraz Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego, koordynowane przez Marka Bielskiego, wydawcę magazynu Rzeźnik Polski należącego do Gemini Group. Dyskusje skupią się na kierunkach rozwoju branży, eksporcie i innowacjach produktowych. Prelekcje i debaty będą się toczyć w sali konferencyjnej w hali 3.
KLIKNIJ I SPRAWDŹ PROGRAM KONGRESU PET FOOD