fpl26-mapa-zwiedzajacy.png
Targi Marek Własnych trwają w środę, 22 października w godzinach od 10 do 16.30 i w czwartek, 23 października od 10 do 16.

Targi Marek Własnych i Future Private Labels Summit już 22 i 23 października w Targach Kielce. Oto informacje dla zwiedzających

21 października 2025
Marki własne rosną w siłę – generują już ponad 66 miliardów złotych obrotu rocznie i stają się filarem handlu detalicznego. O ich przyszłości, trendach i innowacjach decydować będą kupcy, menedżerowie sieci oraz producenci, którzy spotkają się 22–23 października 2025 roku w Targach Kielce podczas Targów Marek Własnych i kongresu Future Private Labels Summit. To wydarzenie, które łączy biznes, wiedzę i praktykę, tworząc największą w Polsce platformę spotkań branży private label.

Targi Marek Własnych to jedno z najważniejszych wydarzeń B2B w Polsce, dedykowane branży private label. Wydarzenie gromadzi kupców, menedżerów ds. zakupów, producentów i ekspertów z Polski i zagranicy. Jak podkreśla Małgorzata Ozdoba, menedżerka projektu w Targach Kielce: – To miejsce, w którym powstają nowe kontrakty, sieci handlowe znajdują innowacyjnych dostawców, a producenci mają szansę wejść na nowy rynek.

Ofertę przedstawią wystawcy z Polski, Czech, Rumunii, Niemiec, Turcji i Chin. Stoiska zajmą producenci i dostawcy artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej, żywności dla zwierzaków. Wystawcy zdecydowanie stawiają na wysoką jakość i oryginalność produktów. Będą m.in. liofilizowane dania z menu astronautów, długodojrzewające wędliny z jelenia i daniela, wędliny z Listy Produktów Tradycyjnych, dripy kawy Bagdrip, produkty wysokobiałkowe, ekologiczne i suoperfoods. Kolejne stoiska wypełnią produkty higieniczne, kosmetyki pielęgnacyjne - także dla dzieci, jednorazowe chusteczki nawilżane w różnych zestawach, karmy dla zwierząt także w jakości premium. 

Kupcy z największych sieci handlowych w Targach Kielce

Biznesowe rozmowy z wystawcami prowadzić będą przedstawiciele z sieci handlowych Biedronka, Dino, Drogerii Natura, Eurocash, Leclerc, Netto, Lewiatan, Społem Coop, Społem KPH, Bricomarche, Amic, Aldi, Kaufland, Polomarket, SPAR, Orzech, Topaz, Stokrotka, Carrefour, Dealz. W gronie uczestników znajdą się także przedstawiciele firm o silnej pozycji w sektorze dystrybucji i handlu hurtowego, m.in. Chorten, SPS Handel, MiroLeader, Eubioco, Mousquetaires, Goldfinch Trade, Grupa Kapitałowa „Specjał”, PGDIS MARKA oraz Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego „Baltona”.

Z Turcji przyjadą przedstawiciele takich sieci jak Onur Perakende, Özen Gıda i Memişler Çay – liderzy tamtejszego rynku detalicznego i dystrybucji produktów spożywczych. Z Uzbekistanu oraz Rumunii przyjedzie reprezentacja kupców poszukujących dostawców z Polski. 

Współorganizatorami Targów Marek Własnych są Marek Marzec, prezes firmy Ewa – Bis, Michał Sadecki, prezes MSL Consulting, oraz Marek Bielski, wydawca miesięcznika Rzeźnik Polski należącego do Gemini Group.

Future Private Labels Summit – wiedza, trendy i inspiracje

Integralną częścią wydarzenia będzie Future Private Labels Summit – cykl debat i prelekcji poświęconych aktualnym wyzwaniom branży FMCG. W przygotowanie kongresu zaangażowany jest magazyn Wiadomości Handlowe. 
Wśród tematów pojawią się m.in.: 

  • strategie sieci drogeryjnych, spożywczych i aptecznych,
  • trendy w kategoriach beauty, higieny i chemii gospodarczej,
  • innowacje i współpraca detalistów z dostawcami,
  • rozwój rynku dyskontów niespożywczych,
  • budowa wizerunku marek własnych i ich wpływ na lojalność konsumentów.

KLIKNIJ I SPRAWDŹ PROGRAM Future Private Labels Summit

Wszystkie prelekcje będą prowadzone na scenie - Speech Arena w hali 3. 

Bezpłatny udział dla profesjonalistów w Targach Marek Własnych 

Targi Marek Własnych trwają w środę, 22 października w godzinach od 10 do 16.30 i w czwartek, 23 października od 10 do 16.  Wstęp na wystawę i  Future Private Labels Summit jest bezpłatny dla przedstawicieli branży po wcześniejszej rejestracji online. Rejestracja trwa cały czas na stronie: targikielce.pl/future-private-labels

Dla osób niezarejestrowanych wstęp jest płatny. Bilety można kupić w kasie w hali 3. 

Nowe formaty w Targach Kielce: branża mięsna i pet food

Nowością tegorocznej edycji będą wydarzenia towarzyszące – Kongres Pet Food oraz Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego, koordynowane przez Marka Bielskiego, wydawcę magazynu Rzeźnik Polski należącego do Gemini Group. Dyskusje skupią się na kierunkach rozwoju branży, eksporcie i innowacjach produktowych. Prelekcje i debaty będą się toczyć w sali konferencyjnej w hali 3. 

KLIKNIJ I SPRAWDŹ PROGRAM KONGRESU PET FOOD 

 

 

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.