collage-24.jpg

W Targach Kielce o nowej erze w handlu i FMCG. Zarejestruj się na Future Private Labels Summit, wstęp bezpłatny!

09 października 2025
Marki własne sieci handlowych stają się jednym z głównych motorów transformacji rynku detalicznego w Polsce. O tym, jak zmienia się rola private label w strategiach sieci, jakie trendy kształtują FMCG i w jaki sposób ten segment wpływa na całą gospodarkę, eksperci będą dyskutować 22 i 23 października w Targach Kielce podczas Future Private Labels Summit. Kongres towarzyszy Targom Marek Własnych.

Nad stroną merytoryczną czuwa redakcja Wiadomości Handlowych, która współtworzy program paneli i debat. Michał Maksymiec, retail vertical client director w YouGov, zaprezentuje strategie liderów rynku – Biedronki, Lidla i Dino – w rozwoju private label. W debacie „Marki własne – paliwo przyszłości handlu detalicznego” udział wezmą m.in. Tomasz Walczak - dyrektor marketingu w Intermarché, Radosław Dac - dyrektor produktów w Auchan Retail Polska, Sławomir Kołodziej - dyrektor pionu zakupu non food w Kaufland. Dyskusja dotyczyć będzie wpływu globalnych napięć handlowych, nowych potrzeb konsumentów oraz roli marek własnych jako motoru innowacji w handlu.

Standardy jakości i praktyka polskich sieci

Kolejny ekspert Marek Marzec, prezes Ewa-Bis, omówi znaczenie standardów IFS. W rozmowach 1:1 wiedzą podzielą się m.in. Jarosław Brudnicki - dyrektor handlowy i członek zarządu Polomarket oraz Patryk Impert - kierownik działu marki własnej Lewiatan Holding. Przedstawią praktyczne podejście do rozwoju marek własnych w polskich sieciach. Roli marek własnych w budowie przewagi konkurencyjnej, jakości i wizerunku sklepów poświęcona będzie kolejna debata z udziałem Edyty Dembińskiej - menadżer ds. marki własnej w SPAR, Jarosława Tabienki - członka zarządu Delko i Pawła Góreckiego – wiceprezesa zarządu Terravita.

Marki własne w sektorze beauty i chemii gospodarczej

Kolejne prelekcje kongresu będą dotyczyć rynków zagranicznych i kategorii beauty oraz chemii gospodarczej. Głos zabiorą m.in. Ewa Kapel-Śniowska - ekspert Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, Agnieszka Skonieczna - retail & pharma business unit director w PMR, Adriana Pierzchała - starszy kierownik produktu Laboratoria Gemini, Tomasz Pietrzak - członek zarządu ECOWIPES. Omówią strategie sieci drogeryjnych i oczekiwania konsumentów wobec marek własnych nowej generacji.

– Future Private Labels Summit to wydarzenie dla wszystkich, którzy działają na rynku handlu – od kupców i menedżerów sieci, przez producentów i dostawców artykułów dla marek własnych, po ekspertów od jakości, marketingu i innowacji. W jednym miejscu spotykają się praktycy, analitycy i liderzy, by wymieniać doświadczenia i budować relacje biznesowe – podkreśla Małgorzata Ozdoba, menadżer targów Future Private Labels w Targach Kielce. – To tu wiedza spotyka się z realnym rynkiem, bo kongres odbywa się równolegle z Targami Marek Własnych.

Spotkania handlowe i międzynarodowi wystawcy w Targach Kielce

Podczas Future Private Labels Expo zaprezentują się wystawcy z Polski, Czech, Rumunii, Słowacji i Turcji, oferując pełen przekrój produktów dla sektora private label – od żywności i napojów, przez kosmetyki, chemię gospodarczą, aż po produkty dla zwierząt.

Wydarzenie przyciągnie kupców z największych sieci: Eurocash, Lewiatan, Orzech, Społem, Bricomarche, Amic, Auchan, Kaufland, Polomarket, SPAR, Leclerc, Topaz, Stokrotka, Carrefour, Dealz. Z Turcji przyjadą przedstawiciele 13 sieci handlowych, w tym Onur Perakende ve Toptan Gıda, obsługującej rocznie ponad 70 milionów klientów, a z Uzbekistanu – delegacje sieci Unicode, Grand Universal Service, Havvo Group i Wise Way.

Targi Marek Własnych i Future Private Labels Summit już 22 i 23 października w Targach Kielce. Zarejestruj się na targikielce.pl/future-private-labels

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.