Aktualności
W Targach Kielce o nowej erze w handlu i FMCG. Zarejestruj się na Future Private Labels Summit, wstęp bezpłatny!
Nad stroną merytoryczną czuwa redakcja Wiadomości Handlowych, która współtworzy program paneli i debat. Michał Maksymiec, retail vertical client director w YouGov, zaprezentuje strategie liderów rynku – Biedronki, Lidla i Dino – w rozwoju private label. W debacie „Marki własne – paliwo przyszłości handlu detalicznego” udział wezmą m.in. Tomasz Walczak - dyrektor marketingu w Intermarché, Radosław Dac - dyrektor produktów w Auchan Retail Polska, Sławomir Kołodziej - dyrektor pionu zakupu non food w Kaufland. Dyskusja dotyczyć będzie wpływu globalnych napięć handlowych, nowych potrzeb konsumentów oraz roli marek własnych jako motoru innowacji w handlu.
Standardy jakości i praktyka polskich sieci
Kolejny ekspert Marek Marzec, prezes Ewa-Bis, omówi znaczenie standardów IFS. W rozmowach 1:1 wiedzą podzielą się m.in. Jarosław Brudnicki - dyrektor handlowy i członek zarządu Polomarket oraz Patryk Impert - kierownik działu marki własnej Lewiatan Holding. Przedstawią praktyczne podejście do rozwoju marek własnych w polskich sieciach. Roli marek własnych w budowie przewagi konkurencyjnej, jakości i wizerunku sklepów poświęcona będzie kolejna debata z udziałem Edyty Dembińskiej - menadżer ds. marki własnej w SPAR, Jarosława Tabienki - członka zarządu Delko i Pawła Góreckiego – wiceprezesa zarządu Terravita.
Marki własne w sektorze beauty i chemii gospodarczej
Kolejne prelekcje kongresu będą dotyczyć rynków zagranicznych i kategorii beauty oraz chemii gospodarczej. Głos zabiorą m.in. Ewa Kapel-Śniowska - ekspert Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, Agnieszka Skonieczna - retail & pharma business unit director w PMR, Adriana Pierzchała - starszy kierownik produktu Laboratoria Gemini, Tomasz Pietrzak - członek zarządu ECOWIPES. Omówią strategie sieci drogeryjnych i oczekiwania konsumentów wobec marek własnych nowej generacji.
– Future Private Labels Summit to wydarzenie dla wszystkich, którzy działają na rynku handlu – od kupców i menedżerów sieci, przez producentów i dostawców artykułów dla marek własnych, po ekspertów od jakości, marketingu i innowacji. W jednym miejscu spotykają się praktycy, analitycy i liderzy, by wymieniać doświadczenia i budować relacje biznesowe – podkreśla Małgorzata Ozdoba, menadżer targów Future Private Labels w Targach Kielce. – To tu wiedza spotyka się z realnym rynkiem, bo kongres odbywa się równolegle z Targami Marek Własnych.
Spotkania handlowe i międzynarodowi wystawcy w Targach Kielce
Podczas Future Private Labels Expo zaprezentują się wystawcy z Polski, Czech, Rumunii, Słowacji i Turcji, oferując pełen przekrój produktów dla sektora private label – od żywności i napojów, przez kosmetyki, chemię gospodarczą, aż po produkty dla zwierząt.
Wydarzenie przyciągnie kupców z największych sieci: Eurocash, Lewiatan, Orzech, Społem, Bricomarche, Amic, Auchan, Kaufland, Polomarket, SPAR, Leclerc, Topaz, Stokrotka, Carrefour, Dealz. Z Turcji przyjadą przedstawiciele 13 sieci handlowych, w tym Onur Perakende ve Toptan Gıda, obsługującej rocznie ponad 70 milionów klientów, a z Uzbekistanu – delegacje sieci Unicode, Grand Universal Service, Havvo Group i Wise Way.
Targi Marek Własnych i Future Private Labels Summit już 22 i 23 października w Targach Kielce. Zarejestruj się na targikielce.pl/future-private-labels