Aktualności
Future Private Labels Summit w Targach Kielce z eksperckimi debatami i prelekcjami
W przygotowanie debat i prelekcji zaangażowane są Wiadomości Handlowe, czołowy polski magazyn branżowy oraz portal informacyjny dedykowany sektorowi handlu detalicznego i FMCG. Redaktor naczelny wydawnictwa Łukasz Stępniak oraz redaktor Michał Kokoszkiewicz będą moderatorami dwóch debat. W ramach dyskusji i prelekcji cenieni eksperci podzielą się wiedzą o tym, jak skutecznie rozwijać marki własne, by były innowacyjne, rentowne i atrakcyjne dla klientów.
KLIKNIJ I SPRAWDŹ PROGRAM Future Private Labels Summit
Future Private Labels is now
Konferencję w Targach Kielce 22 października 2025 otworzy prelekcja „Future Private Labels is now!”, wskazująca, że czas na dynamiczny rozwój i inwestycje w marki własne jest właśnie teraz. To ważny sygnał dla całej branży FMCG, pokazujący, że marki własne przestały być jedynie alternatywą dla produktów brandowych, stając się kluczowym elementem strategii handlowców i producentów.
Podczas konferencji uczestnicy poznają także strategie liderów polskiego handlu – Biedronki, Lidla i Dino – w zakresie rozwoju marek własnych. Analiza tych działań pozwoli lepiej zrozumieć mechanizmy kształtowania oferty oraz sposoby dostosowywania jej do zmieniających się oczekiwań konsumentów w dobie inflacji i rosnącej świadomości zakupowej.
Marki własne paliwem przyszłości handlu detalicznego
Ważnym punktem programu będzie debata „Marki własne paliwem przyszłości handlu detalicznego”. Eksperci z sieci handlowych, analitycy oraz przedstawiciele producentów będą dyskutować o wpływie globalnych napięć gospodarczych i wojen celnych na rynek marek własnych, a także o strategiach polskich i zagranicznych detalistów oraz hurtowników w tym obszarze. Podjęte zostaną również tematy dotyczące zmieniających się potrzeb konsumentów, które napędzają rozwój nowych kategorii produktowych, oraz potencjału innowacyjności, jaką dają marki własne w sektorze FMCG. Ważnym aspektem rozmowy będzie także współpraca dostawców z detalistami przy budowaniu silnych i rozpoznawalnych marek własnych.
1:1 z ekspertem rynku
Konferencja zaoferuje również uczestnikom serię inspirujących rozmów 1:1 z praktykami rynku. Będzie to okazja do wysłuchania, jak marki własne napędzają innowacyjność, w jaki sposób na ich produkcji można zbudować opłacalny biznes oraz jak polski handel skutecznie tworzy ofertę private label odpowiadającą na realne potrzeby konsumentów.
Potencjał marki własnej w lojalizowaniu i angażowaniu klientów
Kolejnym ważnym momentem wydarzenia będzie druga debata, poświęcona roli marek własnych w budowaniu lojalności klientów. Eksperci przedstawią, w jaki sposób marki własne stają się narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej oraz jak konsumenci postrzegają je dzisiaj w porównaniu do produktów brandowych. Podczas dyskusji omówione zostaną także kwestie jakości, ceny i wygody zakupów oraz znaczenie marketingu i opakowań w rozwoju marek własnych.
Co buduje marki własne w kategoriach drogeryjno - kosmetycznych?
Drugiego dnia uczestnicy Future Private Labels Summit skupią się na strategiach marek własnych w sieciach kosmetycznych, spożywczych i przemysłowych, analizując ich wpływ na rynek oraz oczekiwania konsumentów. W ramach debaty „Co buduje marki własne w kategoriach beauty i chemii gospodarczej?” omawiane będą strategie sieci drogeryjnych, spożywczych i aptecznych, kluczowe trendy w kategoriach beauty, higieny i chemii gospodarczej, zmieniające się misje zakupowe konsumentów oraz sposoby wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w ofercie marek własnych. Ważnym aspektem tej części będzie także praktyczny wymiar współpracy detalistów z dostawcami przy tworzeniu nowych produktów private label, które odpowiadają na potrzeby rynku.
Drugiego dnia zaplanowane są także rozmowy 1:1 z ekspertami, podczas których uczestnicy dowiedzą się, jak innowacje i jakość budują ofertę beauty w markach własnych, jak skutecznie kształtować ofertę private label zgodnie z potrzebami klientów oraz jakie są obecne oczekiwania sieci handlowych wobec dostawców marek własnych.
Future Private Labels Summit dla skutecznych działań w branży
Future Private Labels Summit w Targach Kielce stanie się przestrzenią wymiany wiedzy i doświadczeń, która pomoże uczestnikom skutecznie przygotować się do dynamicznie zmieniającego się rynku, na którym marki własne odgrywają coraz ważniejszą rolę w strategiach handlowych, lojalizowaniu klientów oraz w budowaniu przewag konkurencyjnych.
Future Private Labels Summit oraz Targi Marek Własnych odbędą się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce. Wstęp na konferencję i Targi Marek Własnych jest bezpłatny dla branżowych zwiedzających i kupców po rejestracji na stronie targikielce.pl/future-private-labels.