e99b5ee8-84ae-47e9-bb61-daa0f87b7af4.jpg
Debaty i prelekcje z udziałem ekspertów branży marek własnych odbędą się 22 i 23 października w Targach Kielce.

Future Private Labels Summit w Targach Kielce z eksperckimi debatami i prelekcjami

09 lipca 2025
Specjaliści, przedstawiciele sieci handlowych, producenci i analitycy rynku w Targach Kielce będą dyskutować o przyszłości marek własnych. Future Private Labels Summit  22 i 23 października 2025 będzie spojrzeniem na nadchodzące trendy w sektorze FMCG oraz branżach kosmetycznej i przemysłowej. Wydarzenie towarzyszy Targom Marek Własnych. Wstęp jest bezpłatny po rejestracji dla przedstawicieli branży i kupców.

W przygotowanie debat i prelekcji zaangażowane są Wiadomości Handlowe, czołowy polski magazyn branżowy oraz portal informacyjny dedykowany sektorowi handlu detalicznego i FMCG. Redaktor naczelny wydawnictwa Łukasz Stępniak oraz redaktor Michał Kokoszkiewicz będą moderatorami dwóch debat. W ramach dyskusji i prelekcji cenieni eksperci podzielą się wiedzą o tym, jak skutecznie rozwijać marki własne, by były innowacyjne, rentowne i atrakcyjne dla klientów.

KLIKNIJ I SPRAWDŹ PROGRAM  Future Private Labels Summit 

Future Private Labels is now

Konferencję w Targach Kielce 22 października 2025 otworzy prelekcja „Future Private Labels is now!”, wskazująca, że czas na dynamiczny rozwój i inwestycje w marki własne jest właśnie teraz. To ważny sygnał dla całej branży FMCG, pokazujący, że marki własne przestały być jedynie alternatywą dla produktów brandowych, stając się kluczowym elementem strategii handlowców i producentów.

Podczas konferencji uczestnicy poznają także strategie liderów polskiego handlu – Biedronki, Lidla i Dino – w zakresie rozwoju marek własnych. Analiza tych działań pozwoli lepiej zrozumieć mechanizmy kształtowania oferty oraz sposoby dostosowywania jej do zmieniających się oczekiwań konsumentów w dobie inflacji i rosnącej świadomości zakupowej.

Marki własne paliwem przyszłości handlu detalicznego

Ważnym punktem programu będzie debata „Marki własne paliwem przyszłości handlu detalicznego”. Eksperci z sieci handlowych, analitycy oraz przedstawiciele producentów będą dyskutować o wpływie globalnych napięć gospodarczych i wojen celnych na rynek marek własnych, a także o strategiach polskich i zagranicznych detalistów oraz hurtowników w tym obszarze. Podjęte zostaną również tematy dotyczące zmieniających się potrzeb konsumentów, które napędzają rozwój nowych kategorii produktowych, oraz potencjału innowacyjności, jaką dają marki własne w sektorze FMCG. Ważnym aspektem rozmowy będzie także współpraca dostawców z detalistami przy budowaniu silnych i rozpoznawalnych marek własnych.

1:1 z ekspertem rynku

Konferencja zaoferuje również uczestnikom serię inspirujących rozmów 1:1 z praktykami rynku. Będzie to okazja do wysłuchania, jak marki własne napędzają innowacyjność, w jaki sposób na ich produkcji można zbudować opłacalny biznes oraz jak polski handel skutecznie tworzy ofertę private label odpowiadającą na realne potrzeby konsumentów.

Potencjał marki własnej w lojalizowaniu i angażowaniu klientów

Kolejnym ważnym momentem wydarzenia będzie druga debata, poświęcona roli marek własnych w budowaniu lojalności klientów. Eksperci przedstawią, w jaki sposób marki własne stają się narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej oraz jak konsumenci postrzegają je dzisiaj w porównaniu do produktów brandowych. Podczas dyskusji omówione zostaną także kwestie jakości, ceny i wygody zakupów oraz znaczenie marketingu i opakowań w rozwoju marek własnych.

Co buduje marki własne w kategoriach drogeryjno - kosmetycznych?

Drugiego dnia uczestnicy Future Private Labels Summit skupią się na strategiach marek własnych w sieciach kosmetycznych, spożywczych i przemysłowych, analizując ich wpływ na rynek oraz oczekiwania konsumentów. W ramach debaty „Co buduje marki własne w kategoriach beauty i chemii gospodarczej?” omawiane będą strategie sieci drogeryjnych, spożywczych i aptecznych, kluczowe trendy w kategoriach beauty, higieny i chemii gospodarczej, zmieniające się misje zakupowe konsumentów oraz sposoby wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w ofercie marek własnych. Ważnym aspektem tej części będzie także praktyczny wymiar współpracy detalistów z dostawcami przy tworzeniu nowych produktów private label, które odpowiadają na potrzeby rynku.

Drugiego dnia zaplanowane są także rozmowy 1:1 z ekspertami, podczas których uczestnicy dowiedzą się, jak innowacje i jakość budują ofertę beauty w markach własnych, jak skutecznie kształtować ofertę private label zgodnie z potrzebami klientów oraz jakie są obecne oczekiwania sieci handlowych wobec dostawców marek własnych.

Future Private Labels Summit dla skutecznych działań w branży

Future Private Labels Summit w Targach Kielce stanie się przestrzenią wymiany wiedzy i doświadczeń, która pomoże uczestnikom skutecznie przygotować się do dynamicznie zmieniającego się rynku, na którym marki własne odgrywają coraz ważniejszą rolę w strategiach handlowych, lojalizowaniu klientów oraz w budowaniu przewag konkurencyjnych.

Future Private Labels Summit oraz Targi Marek Własnych odbędą się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce. Wstęp na konferencję i Targi Marek Własnych  jest bezpłatny dla branżowych zwiedzających i kupców po rejestracji na stronie  targikielce.pl/future-private-labels.

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.