Dołącz do nas i rozwiń biznes w sektorze marek własnych. Future Private Labels to pierwsze w Polsce wydarzenie w 100% poświęcone markom własnym, łączące producentów, kupców, dystrybutorów i specjalistów ds. marki własnej z całego świata.
Źródło innowacji: Odkryj najnowsze trendy, innowacyjne produkty i rozwiązania dla marek własnych, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję.
Networking: Nawiąż cenne kontakty biznesowe z kluczowymi graczami na rynku marek własnych z Polski i zagranicy.
Merytoryczne Forum: Zdobądź wiedzę podczas Forum Marek Własnych, na którym znani eksperci branży omówią kluczowe wyzwania rynku i przedstawią skuteczne strategie rozwoju marek własnych.
Nagroda Future Private Label Award – wyróżnienie dla najbardziej innowacyjnych produktów.
Przedsiębiorstwo specjalizujące się w produkcji nawilżanych chusteczek, wkładek laktacyjnych oraz kosmetyków pielęgnacyjnych dla dzieci ofertę zaprezentuje 22 i 23 października w Targach Kielce. - Targi Marek Własnych to dwa dni na spotkania z klientami i nawiązywanie nowych relacji - mówi Dominika Krawiec-Lipinska, przedstawicielka Nölken Hygiene Products.
Marka BESKYDSKÉ, należąca do czeskiej firmy FAMMILKY, dołączyła do grona wystawców Targów Marek Własnych – Future Private Labels, które odbędą się 22 i 23 października 2025 roku w Targach Kielce. To wydarzenie gromadząc przedsiębiorców sektora private label oraz dostawców marek producenckich, stanowi biznesową platformę dla firm, które chcą rozwijać współpracę z sieciami handlowymi, hurtowniami, czy restauracjami.
Marka LOVARE, należąca do firmy Monomakh, dołączyła do grona wystawców tegorocznej edycji targów Marek Własnych, które odbędą się 22 i 23 października 2025 roku w Targach Kielce. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję zapoznać się z wyjątkową ofertą tej marki, która od lat zachwyca miłośników herbat aromatycznych i premium.
Podczas targów Future Private Labels w Targach Kielce, 22 i 23 października 2025 roku, odbędzie się wyjątkowe wydarzenie dedykowane sektorowi produktów dla zwierząt domowych. Organizatorem jest miesięcznik Rzeźnik Polski. To pionierskie wydarzenie w skali kraju, łączące wiedzę ekspercką, nowoczesne podejście do produkcji karmy dla zwierząt oraz rozwój marek własnych.
Targi Future Private Labels 2025 zyskują nowy komponent – Salon Future Brands. To przestrzeń, która w inspirującym miejscu mocniej zintegruje branżę, łącząc producentów marek, sieci dystrybucyjne, hurtownie i przedsiębiorstwa poszukujące unikatowych produktów. Firmy już mogą dołączać do grona wystawców i rezerwować przestrzeń w Targach Kielce na dni 22 i 23 października 2025.
Miasto Kielce realizuje nową inicjatywę wspierającą rozwój gospodarczy miasta. Przedstawiciele instytucji będą uczestniczyć w wydarzeniach targowych. Z ekspertami będzie można porozmawiać na majowych targach przetwórstwa tworzyw sztucznych i gumy PLASTPOL, w czerwcu podczas IFRE-EXPO i w październiku na Kongresie Biur Rachunkowych MKBR i Targach Marek Własnych.
68% respondentów uważa, że marki własne są dobrą alternatywą dla znanych marek, a 69% postrzega je jako oferujące dobrą wartość - czytamy w raporcie NielsenIQ "Finding Harmony on the Shelf: 2025 Global Outlook on Private Label & Branded Products". Publikacja wydana w marcu 2025 roku zawiera dane zebrane między grudniem 2024 a styczniem 2025.
- Rozbudowujemy listę wystawców wydarzenia, które w pełni skupia się na markach własnych. Firmy z Włoch i Hiszpanii już zapowiadają obecność 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce - relacjonują przedstawiciele zespołu projektu Targów Marek Własnych menedżer Jakub Nogaj oraz specjalista Dorota Hetman po spotkaniach w Poznaniu.
Eksperci z NielsenIQ w czasie kongresu Retail Trends 2025 zaznaczyli, że konsumenci dążąc do ograniczenia wydatków, wybierają marki własne i produkty w promocyjnych cenach. Dyskusja o wyzwaniach na rynku handlu będzie toczyła się także podczas VII edycji Targów Marek Własnych w Kielcach.
Przedsiębiorcy z Polski, Czech, Chin, Turcji już są w gronie wystawców Targów Marek Własnych, które odbędą się 22 i 23 października 2025. Kolejne firmy, które chcą zaprezentować produkty pod marki własne i nawiązać kontakty z przedstawicielami polskich i międzynarodowych sieci handlowych, także mogą rezerwować przestrzeń wystawienniczą w Targach Kielce.
Marki własne w Polsce rozwijają się dynamicznie, na półkach sklepowych przybywa produktów oferowanych pod brandem sieci handlowych. W którym kierunku ten trend zmierza i gdzie jest granica? – Debata moderowana przez Roberta Krzaka, eksperta branży handlu, w czasie Forum Marek Własnych w Kielcach ujawniła kierunki rozwoju branży. Kolejny cykl eksperckich paneli przygotowywany jest na najbliższą edycję Targów Marek Własnych, 22-23 października 2025.
O owocnych rozmowach podczas listopadowego wydarzenia w Targach Kielce mówili przedstawiciele m.in. Eurocash, Społem, Lewiatan, Stokrotka, Dino, Twój Market, SPAR Polska, rumuńskich Comtib i Kathari, izraelskich Big Food Blue and White, katarskich Luxury Beauty. Zaznaczali: „warto było przyjechać”.
100% uwagi poświęcone markom własnym. W przeciwieństwie do szerokoprofilowych targów, Future Private Labels dostarcza wyłącznie wartościowe kontakty i konkretne rozwiązania
Skuteczny networking
program Hosted Buyers umożliwia precyzyjne dopasowanie partnerów biznesowych i maksymalizację efektywności rozmów handlowych
Globalna perspektywa, lokalne know-how
międzynarodowy zasięg połączony z prezentacją regionalnych produktów i rozwiązań
Ekspercka wiedza i strategie sukcesu
praktyczne wskazówki od liderów branży, jak budować silne marki własne i skutecznie wchodzić na nowe rynki
📍 Dołącz do kluczowego wydarzenia sektora Private Label w Polsce! Nie przegap okazji do rozwoju swojego biznesu!
Uczestnicy o targach marek własnych
Uczestnicy o targach marek własnych
Artur Krzeszowiak, Krajowa Grupa Spożywcza, partner
- Te targi wyróżnia merytoryka rozmów handlowych. Spotykamy tu przedstawicieli branży, także konkurencję, i bierzemy udział w Forum Marek Własnych, dzięki czemu zdobywamy cenną wiedzę do analizy sytuacji na rynku.
Shamim Sainulabdeen, Lulu Group International, kupiec
- Targi Marek Własnych w Kielcach są bardzo dobrze zorganizowane. W jeden dzień przeprowadziliśmy kilkadziesiąt owocnych rozmów. Zdecydowanie, wrócimy na kolejną edycję.
Maciej Włodarczyk, Prezes Zarządu Iglotex SA, wystawca
Jestem pod ogromnym wrażeniem. Bardzo fajna inicjatywa. Jeżeli z takim zaangażowaniem będziecie to kontynuować, to życzę wam, żebyście dogonili inne europejskie, najbardziej znane targi. A jesteście na super ścieżce!
Dorota Skrzypczyk, Dino, kupiec
Podczas targów w Kielcach znaleźliśmy inspiracje do tworzenia nowych marek własnych. Mamy bardzo unikatowe produkty, więc może się okazać, że będziemy pierwsi na rynku z ich wprowadzeniem.
dr Sylwester Pawęta, Quality Meat Pawęta, wystawca
Targi Marek Własnych to dla naszej firmy produkującej wędliny dojrzewające odpowiednie miejsce do nawiązywania biznesów. Tu, w Kielcach, jest konkret. Mamy początek dobrze rokującej współpracy.
Dagmar Urbanova, Ambasada Słowacji w Warszawie, wystawca
- Targi Marek Własnych w Kielcach wyróżniają się na arenie europejskiej charakterem mocno skupionym na rozmowach b2b prowadzących do zawierania kontraktów. Wystawcy ze Słowacji nawiązali wartościowe kontakty.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.