Aktualności

Salon Future Brands będzie towarzyszył Targom Marek Własnych! Producenci i dostawcy zaprezentują oferty
- Podczas ostatniej edycji Targów Marek Własnych, zarówno wystawcy, jak i zwiedzający, także przedstawiciele różnych sieci handlowych podkreślali potrzebę rozszerzenia gamy prezentowanych produktów. Oczywiście marka własna nadal jest bazą naszego wydarzenia, a portfolio rozszerzamy o marki producentów – mówi Joanna Marcjan, zastępca dyrektora Wydziału Targów w kieleckim ośrodku wystawienniczym.
Rodzące się w Targach Kielce pomysły na nowe marki własne przekładają się na umowy producent – sieć, ale wywiązują się również rozmowy sięgające po produkty marek oryginalnych. - Te dwa segmenty oferty dla konsumentów często funkcjonują w katalogu jednego producenta, który alternatywną propozycją reaguje na wyzwania rynku. Wystawcy podkreślają, że chcą prezentować szerszą gamę nie tylko dla marek własnych, ale także produkty unikatowe, wysokiej jakości, także te, które zamierzają na rynek dopiero wprowadzić. Wzbogacamy więc Targi Marek Własnych o Salon Future Brands i zapraszamy producentów i dostawców do rejestracji – zaznacza Małgorzata Ozdoba, menadżer projektu w Targach Kielce.
Do grona wystawców już mogą dołączać producenci żywności, napojów i napojów alkoholowych, producenci kosmetyków i artykułów higienicznych, chemii gospodarczej i domowej, a także producenci etykieciarek, etykiet i opakowań, będące dopełnieniem wystawy.
Nowy wymiar prezentacji marek i rozwoju biznesu w Targach Kielce
Salon Future Brands jest efektem dialogu z Partnerami targów – firmami Ewa Bis, MS Consulting, Rzeźnik Polski, oraz przedstawicielami dużych sieci handlowych. Ideą jest stworzenie przestrzeni, która obejmie cały łańcuch wartości produktu – od kreacji marki i produkcji, przez opakowanie, aż po sprzedaż i dystrybucję.
Wystawcy będą mogli zaprezentować produkty różnym grupom odbiorców w jednym miejscu. Wśród zwiedzających będą kupcy, właściciele marek, dystrybutorzy, specjaliści ds. zakupów, przedstawiciele sklepów e-commerce, hurtowni, sieci hoteli, restauracji, salonów kosmetycznych, czy dystrybutorzy, eksporterzy żywności i chemii gospodarczej.
Nowe możliwości współpracy i wymiany doświadczeń podczas Salonu Future Brands
Organizatorzy przygotowują strefy tematyczne, które staną się miejscem inspirujących działań. Strefa MAREK – Brands Zone to przestrzeń dedykowana właścicielom marek, startupom oraz firmom z gotowym produktem, które szukają partnerów dystrybucyjnych, eksportowych lub inwestorów. Tu znajdą się brandy spożywcze i non-food, rozwiązania gotowe do wprowadzenia na rynek oraz panele dyskusyjne poświęcone markom gotowym.
Strefa OPAKOWAŃ, DESIGNU I BRANDINGU to kreatywne centrum Salonu, w którym zaprezentują się agencje brandingowe i producenci opakowań. Tu zaprezentowane zostaną trendy w opakowaniach, projekty etykiet i graficzne identyfikacje marek. Miejsce znajdą agencje specjalizujące się w pozycjonowaniu brandów. Oferta odpowie na oczekiwania producentów żywności, kosmetyków, chemii gospodarczej i innych produktów konsumenckich.
Strefa NETWORKINGU & KONFERENCJI będzie przestrzenią dialogu, inspiracji i bezpośrednich kontaktów biznesowych. Na scenie głównej toczyć się będą prelekcje i panele eksperckie. Tu także jest przestrzeń dla spotkań matchmakingowych B2B.
Salon Future Brands to realna wartość dodana, która wzmacnia możliwości ekspozycyjne, networkingowe i rozwojowe dla całej branży.
Dołącz do grona uczestników i zarezerwuj swoje miejsce w przyszłości rynku! Targi Marek Własnych oraz Salon Future Brands odbędą 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce. Rejestracja wystawców i zwiedzających na targikielce.pl/future-private-labels
/MŚ/