pampaset.jpg
Jordi Roig (z lewej) z hiszpańskiej firmy Pampaspet w rozmowie z Dorotą Hetman i Jakubem Nogajem przyznał, że widzi potencjał w Targach Marek Własnych w Kielcach.

Firmy z Włoch i Hiszpanii deklarują udział w Targach Marek Własnych w Kielcach

03 kwietnia 2025
- Rozbudowujemy listę wystawców wydarzenia, które w pełni skupia się na markach własnych. Firmy z Włoch i Hiszpanii już zapowiadają obecność 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce - relacjonują przedstawiciele zespołu projektu Targów Marek Własnych menedżer Jakub Nogaj oraz specjalista Dorota Hetman po spotkaniach w Poznaniu.

Początkiem kwietnia w poznańskich ośrodku wystawienniczym przeprowadzono targi dla branży marek własnych. - Jesteśmy obecni na wielu imprezach wystawienniczych, konferencjach i kongresach tego sektora handlu w kraju i zagranicą. Nie mogło nas zabraknąć i w Wielkopolsce. Spotkania z przedstawicielami firm, ekspertami rynku są dla nas kluczowe. Pozwalają poznać trendy, potrzeby i wyzwania, dzięki czemu w Targach Kielce budujemy wydarzenie odpowiadające oczekiwaniom branży. Zainteresowaliśmy także naszymi targami kolejne przedsiębiorstwa - relacjonuje Jakub Nogaj. - Pierwsze rozmowy już owocują. Udział w Targach Marek Własnych deklarują firmy z Włoch i Hiszpanii. Wśród nich są producenci artykułów dla zwierzaków - podkreśla menedżer.

Lista wystawców wydarzenia, które odbędzie się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce, wciąż rośnie. W tym gronie są już przedsiębiorcy z Polski, Czech, Chin, Turcji. Kolejne firmy, które chcą zaprezentować produkty pod marki własne i nawiązać kontakty z przedstawicielami polskich i międzynarodowych sieci handlowych, mogą rezerwować przestrzeń wystawienniczą.


Ostatnia edycja Targów Marek Własnych zgromadziła ponad 90 wystawców z 14 krajów oraz kupców z Polski i zagranicy. Wśród odwiedzających znaleźli się przedstawiciele sieci detalicznych, hurtowni i importerów, m.in. Eurocash, Społem, Lewiatan, Stokrotka, Dino, Twój Market, SPAR Polska, rumuńskich Comtib i Kathari, izraelskich Big Food Blue and White, katarskich Luxury Beauty. Zaznaczali: „warto było przyjechać”. 

VII Targi Marek Własnych odbędą się 22 i 23 października 2025 w Targach Kielce. Rejestracja dla wystawców na futureprivatelabels.pl

/MŚ/

 

 

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.