logo-bricomarche.jpg

Eurocash, Carrefour, Kaufland, Netto, Leclerc, Społem i wielu kolejnych na Targach Marek Własnych 2025

20 października 2025
Targi Marek Własnych w Targach Kielce, 22 i 23 października 2025 roku, zgromadzą reprezentację największych sieci handlowych w Polsce i Europie. To wydarzenie stanie się centrum spotkań kupców z producentami oferującymi produkty dla marek własnych.

Wśród potwierdzonych uczestników znajdują się przedstawiciele największych detalistów w kraju – Biedronka, Dino, Drogerii Natura, Eurocash, Leclerc, Netto, Lewiatan, Społem Coop, Społem KPH, Bricomarche, Amic, Aldi, Kaufland, Polomarket, SPAR, Orzech, Topaz, Stokrotka, Carrefour, Dealz. W gronie uczestników znajdą się także przedstawiciele firm o silnej pozycji w sektorze dystrybucji i handlu hurtowego, m.in. Chorten, SPS Handel, MiroLeader, Eubioco, Mousquetaires, Goldfinch Trade, Grupa Kapitałowa „Specjał”, PGDIS MARKA oraz Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego „Baltona”.

Z Turcji przyjadą przedstawiciele takich sieci jak Onur Perakende, Özen Gıda i Memişler Çay – liderzy tamtejszego rynku detalicznego i dystrybucji produktów spożywczych. Z Uzbekistanu oraz Rumunii przyjedzie reprezentacja kupców poszukujących dostawców z Polski – kraju cenionego za jakość, innowacyjność i elastyczność w produkcji marek własnych.

Kielce centrum biznesowych spotkań branży handlu 

Targi Marek Własnych 2025 w Targach Kielce stanowią unikatową platformę wymiany doświadczeń między producentami i sieciami, a także miejsce nawiązywania realnych kontraktów handlowych. – To jedno z najważniejszych wydarzeń w Polsce dla firm, które chcą rozwijać sprzedaż pod markami własnymi i dotrzeć bezpośrednio do decydentów zakupowych – podkreśla Małgorzata Ozdoba, menadżer projektu Targi Marek Własnych. Wśród wystawców są producenci i dostawcy artykułów spożywczych, kosmetycznych, chemii gospodarczej i produktów dla zwierząt domowych z Polski, Czech, Rumunii, Turcji i Niemiec. 

Oprócz części wystawienniczej zaplanowano panele eksperckie, debaty i prezentacje trendów – od zrównoważonego rozwoju i innowacji opakowaniowych po strategie współpracy w sektorze retail. Future Private Labels Summit potrwa dwa dni, 22 i 23 października. Jednocześnie odbywać się będzie Pierwszy Profesjonalny Kongres Pet Food, organizowany przez Gemini Group.  

Rejestracja dla kupców i zwiedzających na Targi Marek Własnych 22 i 23 października 2025 cały czas trwa na targikielce.pl/future-private-labels

Polecane aktualności
04 grudnia 2025
Dynamicznie rosnący rynek marek własnych staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju globalnego handlu. Prognozy wskazują, że chiński sektor private label ma przed sobą dekadę wzrostu nawet dziesięciokrotnie przekraczającego obecne wartości, co czyni go jednym z najbardziej perspektywicznych obszarów współpracy międzynarodowej. Współpraca Targów Marek Własnych z Private Label Fair Asia (PLF) to zatem otwarcie na nowy rynek.
05 listopada 2025
Marki własne stają się symbolem jakości i strategii rozwoju. W Targach Kielce 22 i 23 października spotkali się producenci i przedstawiciele handlu, by potwierdzić, że przyszłość handlu należy do świadomych partnerstw i solidnych relacji biznesowych.
29 października 2025
Quality Meat Pawęta, Wesoła Rodzinka, Masarnia Krzyś, Zakłady Mięsne ŁUKÓW oraz Inwestel / Zakłady Mięsne Nowak otrzymali pierwsze nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu Smak Jakości 2025. Rozstrzygnięcie miało miejsce 22 października, podczas Okrągłego Stołu Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego w Targach Kielce.
27 października 2025
Żelki, przyprawy, kosmetyki, karma dla zwierząt i… setki rozmów o przyszłości handlu. W Targach Kielce spotkali się producenci i sieci z Polski i zagranicy, by pokazać, że marki własne to już nie tylko tańszy wybór, ale świadoma strategia budowania jakości, lojalności i przewagi konkurencyjnej.
24 października 2025
Drugi dzień VII edycji targów Future Private Labels upłynął pod znakiem dyskusji o innowacyjności, jakości oraz kierunkach rozwoju rynku private brands. W strefie Speech Arena odbyły się trzy wystąpienia poświęcone wyzwaniom i trendom w segmencie marek własnych, które poprowadziły analityczki i przedstawicielki wiodących firm branży kosmetycznej.
23 października 2025
Rynek kosmetyczny marek własnych w Polsce dojrzewa, ale zarazem staje się coraz bardziej wymagający. Konsumenci szukają jakości, skuteczności i wiarygodności, a sieci handlowe muszą godzić tempo trendów z rygorem regulacji i oczekiwaniami transparentności.
23 października 2025
- Wspierając firmy w działaniach na rynkach zagranicznych, koncentrujemy się na trzech obszarach. To eksport, inwestycje, wsparcie doradcze, ale również promocja marki gospodarczej Polski, promocja polskich marek producenckich – mówiła Ewa Kapel-Śniowska z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w czasie kongresu Future Private Labels Summit.
23 października 2025
W Targach Kielce trwa Kongres Pet Food 2025, wydarzenie towarzyszące Targom Marek Własnych Private Label Show, które gromadzi liderów rynku karm i produktów dla zwierząt domowych. To dwa dni intensywnej wymiany wiedzy, inspiracji i rozmów o przyszłości branży, której wartość w Polsce przekroczyła już 6,5 miliarda złotych.