Nasi kupcy:

Wystawcy:

baner-dziekujemy-za-udzial-w-targach.jpg [69.07 KB]

  future-private-labels-smak-jakosci.jpg [37.84 KB]
  future-private-labels-okragly-stol.jpg [43.89 KB]
  kongres-ekspansywnych-eksporterow-baner
  forum-marek-wlasnych-pl.jpg [48.96 KB]

 

Targi Marek Własnych z setkami spotkań. Rokujące biznesy i pierwsze umowy

Targi Marek Własnych stały się areną dla przełomowych rozmów i kluczowych porozumień, które już w trakcie wydarzenia w Targach Kielce przekształcały się w konkretne umowy. Do najbardziej znaczących należy porozumienie Fabryki Cukierków „Pszczółka” z Lublina z Grupą Lulu International ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Przedsiębiorstwa uzgodniły wysłanie próbnych kontenerów słodyczy, co otworzyło nowy rozdział w międzynarodowej współpracy.

future-private-labels

Dynamika targów została wzmocniona formą kontraktacyjną. Producenci i dystrybutorzy marek własnych z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii i Stanów Zjednoczonych mogli efektywniej korzystać z potencjału wydarzenia, budując nowe relacje biznesowe z przedstawicielami sieci handlowych – polskich, europejskich i bliskowschodnich.

Zobacz profil wystawcy >>   Zobacz profil zwiedzającego >>

Kontakty z Targów Kielce przekuwane w biznes

Dyrektor ds. marki własnej w Grupie Chorten, Cezary Szyłak, zauważa znaczące postępy jakościowe w porównaniu z poprzednimi edycjami targów przed pandemią. - Dzisiejsza forma kontraktacyjna jest bardziej atrakcyjna, formuła umawianych spotkań ma sens, porządkuje pobyt na wydarzeniu. Nawiązaliśmy kontakty, które być może przekujemy w biznes, jak na przykład z Zakładami Mięsnymi Mielczarek – mówi.

future-private-labels-2 Właściciel GRAM Market, Mirosław Sadecki, podkreśla udane doświadczenie pierwszego dnia targów, wyrażając pewność, że ich udział za rok będzie równie owocny. – Skorzystaliśmy. Będziemy na kolejnej edycji - komentuje. Nowe możliwości biznesowe, jakie stworzyły się podczas tego wyjątkowego wydarzenia, zyskują coraz większe uznanie uczestników.

Sieci handlowe, takie jak Intermarché i Bricomarché, opisują wydarzenie jako inspirujące, pełne cennych kontaktów i owocnych rozmów. - Już pierwszego dnia przeprowadziliśmy ponad 50 spotkań - przekazują.

Kolejni przedstawiciele strefy kupieckiej, m.in. sieci Auchan, Stokrotka, Polskiej Grupy Zakupowej Kupiec czy Spiżarni Wholesaler mówią o satysfakcji z udziału. Liczni pytani o konkrety zaznaczają: "pieniądz lubi ciszę”. Wskazują przy tym, że wiele rozmów będzie miało kontynuację.

Dyrektor działu Private Labels w Grupie Lulu International, Shamim Sainulabdeen, podkreśla pozytywne rezultaty rozmów, zwłaszcza z Fabryką Cukierków „Pszczółka". Już w trakcie targów udało się umówić na wysłanie próbnych kontenerów z cukierkami, co otwiera nowe perspektywy współpracy. Grupa zainteresowana jest także wieloma innymi produktami. - Ciastka, soki, przetwory z warzyw i owoców, produkty higieniczne, jak papier toaletowy… O wprowadzeniu tych produktów pod marką własną do naszej sieci już dziś rozmawialiśmy – relacjonował dyrektor Shamim Sainulabdeen.

Targi Marek Własnych drzwiami do nowej współpracy

Jak przekazuje Artur Krzeszowiak, specjalista ds. współpracy B2B w Krajowej Grupie Spożywczej, nie tylko Fabryka Cukierków „Pszczółka” ma powody do satysfakcji. – Każda z firm, które prezentowała ofertę na naszym stoisku znalazła partnerów do rozmowy, co jest rozwojowe dla tych podmiotów. Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe nawiązały dobre relacje biznesowe. Na efekty potrzeba czasu, ale już jesteśmy pozytywnie nastawieni. Nasze firmy działają w branży marek własnych, więc wydarzenie w Kielcach jest dla nas bardzo wartościowe i trafione. Liczymy na współpracę w kolejnych latach – mówi Artur Krzeszowiak.

O efektywnych rozmowach mówią też kolejni wystawcy. Agnieszka Kacperek z przedsiębiorstwa Dawtona zaznacza, że udział w wydarzeniu otworzył kilka nowych drzwi. – Zdobyliśmy kontakty do firm, z którymi do tej pory nie współpracowaliśmy, a to jest dla nas ważne – mówi.

– Dobre spotkania mieliśmy z przedstawicielami firm Spiżarnia, Intermarche i Amic Energy (red. przedsiębiorstwo paliwowe). Z Grupą Lulu już współpracujemy, wysyłamy do nich nasze produkty, ale pod brandem Balvitenu. Teraz mowa była o marce własnej – tłumaczy Karolina Kwapik z Balviten Glutenfree. Powodzenie rozmów biznesowych podkreślają także przedstawiciele polskich firm, jak Pupil Foods (karma dla zwierząt), Fructa Napoje, Awex (wędliny), Zakładów Mięsnych Smak Górno, Escargots (ślimaki), Rocket Poland (baterie), TrezorWines, a także albańskiej Lajthiza Invest (woda mineralna), estońskiej Rhumveld Baltic (bakalie), niemieckiego NÖLKEN (produkty higieniczne), słowackich firm – m.in. Cessi (makarony), Tatrakon (konserwy), Novofruct (żywność dla dzieci).

Jak zaznacza prezes zarządu Targów Kielce, dr Andrzej Mochoń, te targi mają duży potencjał. - To mocno kontraktacyjne spotkanie B2B może stać się wiodącą imprezą w Europie Środkowo - Wschodniej – mówi prezes Targów Kielce dr Andrzej Mochoń.

future-private-labels-3 Dla rozwoju branży mięsnej w Targach Kielce

Okazją do rozpoczęcia lub zacieśnienia relacji z sieciami handlowymi dla branży mięsnej był konkurs Smak Jakości®, przeprowadzony przez miesięcznik „Rzeźnik Polski”, należący do Gemini Group – partnera Targów Marek Własnych.

Do premierowej edycji około 20 firm zgłosiło 80 produktów. Spośród nich przedstawiciele sieci handlowych Eurocash, Specjał, King, Auchan oraz Intermarche wybrali zwycięzców w różnych kategoriach. W kategorii Smak Innowacji pierwsze miejsce zajęła firma Pamas Salami z produktem „Salami spinata Pamas z zielonym pieprzem”. W kategorii Smak Wygody zwyciężyły Zakłady Mięsne Łuków z żeberkami wołowymi wolno gotowanymi. W kategorii Smak Natury pierwszym miejscem nagrodzone zostały Zakłady Mięsne Mielczarek za produkt „Na pajdę z mięsem i cebulką”. W kategorii Smak Premium pierwsze miejsce zajęła firma Aleksandria z „Szynką wiedeńską”.

Z kolei specjalistyczna wiedza została przekazana podczas spotkania pod nazwą Okrągły stół branży mięsnej i handlu nowoczesnego, który zorganizował także miesięcznik „Rzeźnik polski”. - Nie każdy do końca wie, jakie warunki należy spełnić, żeby dostać się ze swoimi produktami do sieci handlowych - mówi Marek Bielski, wydawca miesięcznika. – Często już po podjęciu pewnego rodzaju kroków do tej współpracy jednak nie dochodzi. Brakuje wymiany wymagań czy oczekiwań każdej ze stron, a to spotkanie ma pomóc ułatwić tę współpracę w przyszłości.

Dyskusje o przyszłości marek własnych i potencjale eksportowym firm 

future-private-labels-4 Uczestnicy Targów Marek Własnych po raz pierwszy brali udział także w kolejnych dwóch wydarzeniach towarzyszących. Kongres Ekspansywnych Eksporterów przyniósł konkretne wskazówki dotyczące wchodzenia na nowe rynki, szczegóły obejmowały nawet przygotowanie kadr i podatki. Omówiono perspektywy rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm na dalekich rynkach. Eksperci wskazywali, gdzie szukać szans, aby w przyszłości podtrzymać wysoką dynamikę rozwoju.

Forum Marek Własnych z kolei poświęcone zostało dyskusjom i prelekcjom o rozwoju branży. Mowa była m.in. o wprowadzaniu marek do sprzedaży oraz występujących przy tym ograniczeń, negocjowaniu umów produktów marki własnej, roli etykiet w kreowaniu brandu w oczach konsumentów. – Sieci handlowe decydują się na wprowadzanie marek własnych, aby zbudować sieć lojalnych klientów. Najważniejsze cechy to: unikalność, spójność, jakość, korzyść i  zaangażowanie – mówił Marek Marzec, właściciel Grupy Ewa Bis, która była organizatorem obu wydarzeń.

Targi Marek Własnych platformą inspiracji i rozwoju biznesowego

Targi Marek Własnych wraz z wydarzeniami towarzyszącymi w Targach Kielce okazały się nie tylko miejscem owocnych negocjacji, ale także platformą inspiracji, rozwoju biznesowego i nawiązywania trwałych relacji handlowych. Większość wystawców deklaruje udział w edycji 2024. Zapraszamy!

Kolejna edycja Targów Marek Własnych odbędzie się w dniach 19-20 listopada 2024 w Targach Kielce.

Współorganizator
Instytucje wspierające
Partnerzy
Patronat Medialny
Aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.
15 listopada 2023
Współpraca w zakresie wzajemnej pomocy, organizacja biznesowych misji i konferencji o tematyce gospodarczej. Takie są filary listu intencyjnego podpisanego w środę, 15 listopada, przez przedstawicieli Targów Kielce, Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja oraz Chińsko-Polskiej Izby Gospodarczej.
15 listopada 2023
Targi Marek Własnych wystartowały w Centrum Kongresowym Targów Kielce. Od środy, 15 listopada do czwartku, 16 listopada swoją ofertę prezentują tu cenione na europejskim rynku przedsiębiorstwa, producenci i przedstawiciele sieci handlowych z Polski, Europy oraz Bliskiego Wschodu.
14 listopada 2023
Obie sieci - francuska i niemiecka, działają na międzynarodowych rynkach, w Polsce ugruntowały mocno swoje pozycje wśród konsumentów. Ich przedstawiciele potwierdzili udział w wydarzeniu w Targach Kielce. 15 i 16 listopada 2023 będą poszukiwali produktów do wprowadzenia pod ich marką własną.
10 listopada 2023
Future Private Labels Expo w Targach Kielce to wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami, tworząc platformę do budowania cennych kontaktów. W gronie uczestników wydarzenia 15 i 16 listopada są przedsiębiorstwa należące do największego, państwowego producenta żywności w Polsce.
06 listopada 2023
Przedsiębiorstwo specjalizujące się w produkcji nawilżanych chusteczek, wkładek laktacyjnych oraz kosmetyków pielęgnacyjnych pod marki własne. Ofertę zaprezentuje 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
03 listopada 2023
Elena zajmuje czołowe miejsce pośród krajowych i zagranicznych producentów liofilizowanej żywności. Jest wiarygodnym partnerem zarówno w Polsce jak i Europie. Współpracuje z liczną grupą koncernów spożywczych, w tym mleczarni, producentów herbat, dań instant, piekarni i cukierni. Ofertę produktów pod marki własne zaprezentuje 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
31 października 2023
„Rynek marek własnych w polskiej branży dóbr szybkozbywalnych warty jest 48 mld zł” – czytamy w raporcie panelu konsumenckiego „CPS GfK. Private Brands 2023" opublikowanym 30 października przez Polską Agencję Prasową. Targi Marek Własnych stają się więc kluczowym wydarzeniem dla branży, dającym szansę na wykorzystanie potencjału tego sektora dla producentów, dystrybutorów i sieci handlowych.
30 października 2023
Ten jeden z największych polskich dystrybutorów towarów z branży FMCG dostarcza produkty Polakom mieszkającym m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Holandii, Belgii, Niemczech. W ofercie są także marki własne przedsiębiorstwa. Przedstawiciele Spiżarni nieustannie poszukują nowości, potwierdzili więc udział w Targach Marek Własnych w Kielcach.
24 października 2023
Będą smakować i oceniać wyroby, które firmy zaprezentują 15 listopada 2023 roku w Targach Kielce. Wciąż można się zgłosić do udziału w przedsięwzięciu, które jest organizowane przez miesięcznik Rzeźnik Polski pod patronatem Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP w czasie Targów Marek Własnych.
23 października 2023
Przedstawiciele polskich sieci Lewiatan, Stokrotka, Chorten, Polskiej Grupy Zakupowej Kupiec, francuskiej sieci Auchan, niemieckiej - Aldi, a także spółki Scamark Polska, która jest odpowiedzialna za zakupy produktów pod markę własną E.Leclerc przyjrzą się uważnie ofercie producentów 15 i 16 listopada w Targach Kielce.
23 października 2023
Konsumenci wydadzą na nie w 2023 roku ponad 40 mld zł, czyli o 3 mld zł więcej niż w 2022 roku – podaje Rzeczpospolita. Według NielsenIQ, udział marki własnej w polskim rynku wynosi w ujęciu wartościowym już 21 proc.
19 października 2023
Przedstawiciele Grupy LuLu International podczas wydarzenia w Targach Kielce poznają ofertę producentów marek własnych oraz materiałów do ich produkcji 15 i 16 listopada 2023. Firma jest kluczowym graczem na scenie gospodarczej w regionie Zatoki Perskiej, generując roczny obrót o wartości 8 miliardów dolarów.
12 października 2023
Firma PRO EV ze Świnoujścia pokaże trzy modele NIO, które są dostępne na rynku europejskim. Nowości będą mogli poznać tak wystawcy, kupcy, jak i uczestnicy wydarzeń towarzyszących Future Private Labels Expo 15 i 16 listopada w Targach Kielce.
11 października 2023
Producenci wyrobów mięsnych i przedstawiciele handlu mogą dołączyć  do dyskusji przy Okrągłym Stole podczas Targów Marek Własnych w Kielcach.  To pierwsze i jedyne tego typu wydarzenie branży mięsnej, które otworzy drzwi do nowych możliwości i cennych relacji biznesowych. Zaplanowane zostało na 15 listopada 2023 roku.
11 października 2023
Fabryka czekolady ChocoSuc Partner, producent przekąsek Intersnack, a także mleczarnie Tatranska Mliekaren i  Milsy to firmy zajmujące ważne miejsce na słowackim rynku spożywczym. Podczas Targów Marek Własnych 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym zaprezentują produkty kupcom z Polski i zagranicy.
05 października 2023
Ofertę polska firma zaprezentuje kupcom z Polski i zagranicy 15 i 16 listopada 2023 roku w Centrum Kongresowym Targów Kielce. Przedsiębiorstwo  od 30 lat gotuje dla domowych zwierząt zdrowo i z miłością, doskonaląc swoje receptury.
05 października 2023
Artykuły przeznaczone do codziennej pielęgnacji i higieny dla dzieci i niemowląt pod markami mBaby i Lulu Design oraz produkty dla gospodarstwa domowego pod marką Maltex Home będą poznawać  kupcy z Polski i Europy w czasie Targów Marek Własnych. Wydarzenie zostanie przeprowadzone 15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym Targów Kielce.  
04 października 2023
Z różnorodną ofertą do kieleckiego ośrodka wystawienniczego przyjadą producenci marek własnych oraz firmy współpracujące i wspierające przedsiębiorstwa w tworzeniu produktów do marek własnych. Wśród wystawców 15 i 16 listopada będzie Avery Dennison, firma ze Stanów Zjednoczonych. A jej propozycja zainteresuje i samych producentów, i przedstawicieli sieci handlowych.
03 października 2023
Już można zgłaszać udział do najsmaczniejszego wydarzenia roku, które udowodni, że jakość ma smak, a ten smak jest najlepszy z możliwych! Konkurs Smak Jakości® jest okazją do pokazania, że tylko smaczne, zdrowe i produkowane z prawdziwą pasją wyroby zasługują na miano produktów jakościowych. Wydarzenie odbędzie się 15 listopada 2023 roku, na terenie Targów Kielce, podczas Targów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS.
28 września 2023
Konkretne dane o rynku, ocena jakości, opakowania i etykiety, wyzwania związane z produkcją i sprzedażą marek własnych z udziałem przedstawicieli producentów i sieci handlowych - te tematy podejmą eksperci w czasie Forum Marek Własnych. Wydarzenie odbędzie się 15 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce, jednocześnie z Targami Marek Własnych.
20 września 2023
Targi Marek Własnych będą prezentacją bardzo różnorodnych produktów z Polski i zagranicy. Wśród wystawców będzie aż 10 firm ze Słowacji. Z kupcami i przedstawicielami sieci handlowych spotkają 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
12 września 2023
15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce producenci i kupcy z Polski i Europy nawiążą biznesowe relacje. Celem tych spotkań jest wprowadzenie nowego produktu na nowe rynki. Ofertę przedsiębiorcom przedstawi Novo-Pak, polski producent opakowań z tworzyw sztucznych.
12 września 2023
Będą to konkurs „Smak Jakości”, Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz wspólna strefa wystawiennicza. – Całe wydarzenie, które odbędzie się 15 i 16 listopada, stanowi świetną okazję do prezentacji oferty i nawiązania relacji biznesowych – mówi Marek Bielski, właściciel agencji Gemini Group, która jest partnerem Targów Marek Własnych.  
12 września 2023
50 procent konsumentów w Europie Centralnej deklaruje kupowanie w sklepach dyskontowych i wybieranie produktów marek własnych – wynika z raportu „State of Grocery in Central Europe 2023: The battle for the new shopper” przygotowanego przez McKinsey & Company.
30 sierpnia 2023
15 i 16 listopada w Targach Kielce to czas marek własnych oraz eksportu. Podczas prelekcji i dyskusji zostaną podjęte tematy, które pomogą planować działania firm obu branż. Warto już teraz kupić bilet i wziąć udział w wydarzeniach towarzyszących Targom Marek Własnych.
28 sierpnia 2023
Franczyzowa sieć supermarketów spożywczych Intermarché, działającą w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców, dołączyła do grona kupców Targów Marek Własnych. 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce specjaliści z przedsiębiorstwa będą szukali nowych produktów.
25 sierpnia 2023
Future Private Labels Expo to jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym.  Producenci, dystrybutorzy spotkają się z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy w Centrum Kongresowym Targów Kielce 15 i 16 listopada. W gronie kupców jest Krajowa Platforma Handlowa Społem.   
22 sierpnia 2023
W Targach Kielce 15 i 16 listopada producenci i kupcy nawiążą biznesowe relacje. - Te dwa dni będą świetną okazja do zaprezentowania produktów i spotkań z przedstawicielami sieci handlowych z Polski i zagranicy. Targom Marek Własnych towarzyszą Kongres Ekspansywnych Eksporterów oraz Forum Marek Własnych - mówi Marek Marzec, prezes firmy Ewa - Bis, która w partnerstwie z Targami Kielce organizuje wydarzenie.
07 sierpnia 2023
Jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym Future Private Labels Expo będzie spotkaniem producentów, dystrybutorów z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy. Wśród wystawców wydarzenia organizowanego w Centrum Kongresowym Targów Kielce 15 i 16 listopada jest Grupa Amtra, producent i główny przedstawiciel wielu marek na polskim rynku.
25 lipca 2023
Wydarzenie łączące instytucje publiczne i sektor usług dla eksporterów wraz z przedsiębiorcami zostanie przeprowadzone w Centrum Kongresowym Targów Kielce 15 i 16 listopada.  II Kongres Ekspansywnych Eksporterów organizuje przedsiębiorstwo Ewa-Bis, jeden z czołowych eksporterów owoców i warzyw w Polsce oraz partner Targów Marek Własnych.
20 lipca 2023
Celem Targów Marek Własnych jest przygotowanie spotkań, podczas których producenci znajdą nowe drogi sprzedaży, zaś przedstawiciele sieci handlowych otrzymają oczekiwane produkty do wprowadzenia na półki. By zapewnić maksymalny potencjał biznesowych rozmów, organizatorzy przygotowali program Hosted Buyers dla kupców z Polski i zagranicy.
17 lipca 2023
Future Private Labels Expo, jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym, zgromadzi  w Targach Kielce producentów, dystrybutorów i przedstawicieli sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy. Wśród wystawców jest rodzinna firma Piskorek słynąca z tradycyjnych żurów i barszczy.
10 lipca 2023
Różnorodna oferta zostanie zaprezentowana podczas Future Private Labels Expo, jedynego w Polsce wydarzenia poświęconego w 100 procentach markom własnym. Stoiska na 15 i 16 listopada w Targach Kielce przygotują m.in. polskie i niemieckie firmy. Wśród nich są producenci kosmetyków do samochodów, opakowań plastikowych, a także właściciel sieci supermarketów Bricomarché  oraz Intermarche.
06 lipca 2023
Wyzwania biznesu i rola marek własnych, innowacje i kreowanie nowej oferty… Te i wiele innych ważnych dla branży problemów podejmą uczestnicy Forum Marek Własnych w czasie listopadowego wydarzenia w Targach Kielce.
21 czerwca 2023
Dobra wiadomość, dla wszystkich producentów żywności i właścicieli sieci handlowych. Można już rejestrować się na Targi Marek Własnych Future Private Labels.
13 czerwca 2023
Bio Planet, polski producent i dystrybutor zdrowej żywności dołączy do grona wystawców Targów Future Private Labels.
07 czerwca 2023
Eksport polskiej żywności na dalekie rynki, takie jak Afrykę i Azję, może przynieść duże szanse i zyski, ale również wiąże się z pewnym ryzykiem. Eksperci podkreślają znaczenie poznawania tych rynków i próbowania swoich sił.
01 czerwca 2023
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji (POHiD) dołączyła do grona instytucji wspierających Targi Marek Własnych Future Private Label.
29 maja 2023
Kielecki ośrodek podpisał oficjalne porozumienie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu. Do tej pory współpraca dotyczyła niektórych wydarzeń, takich jak SlavicB2Beauty, teraz ma objąć także najważniejsze wydarzenia targowe odbywające się w Kielcach.
19 maja 2023
II edycja Kongresu Ekspansywnych Eksporterów odbędzie się w Targach Kielce. Wydarzenie towarzyszyć będzie jesiennym targom Future Private Labels.
27 kwietnia 2023
Targi Kielce podjęły współpracę z Polską Izbą Handlu, która została partnerem Targów Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS. Wydarzenie odbędzie się 15 i 16 listopada 2023.
12 kwietnia 2023
Organizatorzy targów marek własnych Future Private Labels spotkali się z potentatem eksportu spożywczego, firmą Ewa-Bis. Celem spotkania było ustalenie wspólnej strategii działania dla nadchodzących targów.

Uczestnicy o targach

Uczestnicy o targach

Bogdan Ryś Marina Spices, Wieliczka

„W Kielcach, podczas targów marek własnych, pojawiliśmy się po raz drugi. Tegoroczna edycja była dla nas bardzo udana, nawiązaliśmy kilka ciekawych kontaktów. Sądzę, że zaowocują współpracą”.

Michał Przyłucki Galicia-Trade, Horodok

“Nasze odczucia są bardzo pozytywne. Spotkaliśmy wiele ciekawych osób, zarówno na konferencji, jak i w rozmowach kuluarowych, na stoisku. Myślę, że przełoży się to na naszą dalszą działalność na terenie Polski i nie tylko”.

Joao Ramos, Jeronimo Martins Polska

“W konferencji i wydarzeniu takim jak Future Private Labels chodzi o coś więcej niż promocję produktu. Cenne jest skupienie się na kierunku, w jakim zmierza rynek private labels w ocenie całościowej – dotyczy to zarówno sprzedawców, jak i firm oferujących produkty pod marki własne”.

15-16.11.2023
    15-16.11.2023