grafika-PAIH-TK-aktualnosci-690x460px.png

Współpraca Targów Kielce i PAIH, czyli ważne wsparcie dla polskich przedsiębiorców.

29 maja 2023
Kielecki ośrodek podpisał oficjalne porozumienie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu. Do tej pory współpraca dotyczyła niektórych wydarzeń, takich jak SlavicB2Beauty, teraz ma objąć także najważniejsze wydarzenia targowe odbywające się w Kielcach.

Podstawową misją Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu jest zwiększenie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do kraju oraz zasięgu i dynamiki umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. Podobny cel przyświeca Targom Kielce, współpraca była zatem naturalnym krokiem.

Porozumienie podpisali dr Andrzej Mochoń, prezes Zarządu Targów Kielce oraz Paweł Kurtasz prezes PAIH. Zgodnie z dokumentem Agencja będzie pozyskiwała nowych klientów - dla polskich przedsiębiorstw będących wystawcami w Targach Kielce (kupców, przedstawicieli sieci handlowych, firm współpracujących i pośredniczących w sprzedaży bezpośrednich odbiorców) - na rynkach zagranicznych. Z kolei Targi Kielce będą zapraszały przedstawicieli PAIH na organizowane przez siebie wydarzenia, szkolenia i konferencje.

Współpraca może dotyczyć większości z wydarzeń odbywających się w kieleckim ośrodku, między innymi: Międzynarodowych Targów Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych i Gumy PLASTPOL, Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego MSPO czy Targów Marek Własnych Future Private Labels.

Polecane aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.