368564216-888127542846282-6292600520518231360-n.jpg

FUTURE PRIVATE LABELS: Trwa okrągły stół

15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.

Warto podkreślić wyjątkowy charakter spotkania - szkoleniowo-networkingowy. Kilkudziesięciu uczestników  przysłuchuje się prezentacjom eksperckim dotyczącym aktualnych zagadnień, ważnych dla relacji producent-handel.

- Nie każdy do końca wie, jakie warunki należy spełnić, żeby dostać się ze swoimi produktami do sieci handlowych - mówi Marek Bielski wydawca miesięcznika „Rzeźnik polski” – często już po podjęciu pewnego rodzaju kroków do tej współpracy jednak nie dochodzi. Brakuje wymiany wymagań czy oczekiwań każdej ze stron. Mam nadzieję, że dzisiejsze spotkanie znacznie ułatwi tę współprace w przyszłości.

Na zakończenie „Okrągłego stołu” około 16.00, odbędzie się również debata pt. „Win-Win. Czy to możliwe w relacjach producent – sieć handlowa?”, w której wezmą udział reprezentanci branży mięsnej, przedstawiciele handlu oraz firm/organizacji związanych z tymi dwoma sektorami gospodarki.

Polecane aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Współpraca w zakresie wzajemnej pomocy, organizacja biznesowych misji i konferencji o tematyce gospodarczej. Takie są filary listu intencyjnego podpisanego w środę, 15 listopada, przez przedstawicieli Targów Kielce, Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja oraz Chińsko-Polskiej Izby Gospodarczej.