Aktualności

FUTURE PRIVATE LABELS: Trwa okrągły stół
Warto podkreślić wyjątkowy charakter spotkania - szkoleniowo-networkingowy. Kilkudziesięciu uczestników przysłuchuje się prezentacjom eksperckim dotyczącym aktualnych zagadnień, ważnych dla relacji producent-handel.
- Nie każdy do końca wie, jakie warunki należy spełnić, żeby dostać się ze swoimi produktami do sieci handlowych - mówi Marek Bielski wydawca miesięcznika „Rzeźnik polski” – często już po podjęciu pewnego rodzaju kroków do tej współpracy jednak nie dochodzi. Brakuje wymiany wymagań czy oczekiwań każdej ze stron. Mam nadzieję, że dzisiejsze spotkanie znacznie ułatwi tę współprace w przyszłości.
Na zakończenie „Okrągłego stołu” około 16.00, odbędzie się również debata pt. „Win-Win. Czy to możliwe w relacjach producent – sieć handlowa?”, w której wezmą udział reprezentanci branży mięsnej, przedstawiciele handlu oraz firm/organizacji związanych z tymi dwoma sektorami gospodarki.