bio-planet-przezroczyste.png

Lider produkcji i dystrybucji zdrowej żywności wystawi się na FPL

13 czerwca 2023
Bio Planet, polski producent i dystrybutor zdrowej żywności dołączy do grona wystawców Targów Future Private Labels.

Bio Planet jest liderem na rynku żywności ekologicznej. Ma pod sobą około 400 marek, w skład w których wchodzi ponad 8000 produktów.

Bio Planet posiada takie marki własne jak Biominki i NaturaVena. Firma dystrybuuje produkty ekologiczne szeregu uznanych producentów żywności, m.in.: Alce Nero, Amaizin, Amylon, Apotheke, Batom, Better Than Food, Bio Planete, Bio Food, Cocoa, Dary Natury, Delikatna, Helpa, Hollinger, La Bio Idea, Lebensbaum, Natumi, Primavera, Rapunzel, Sobbeke, Terrasana, Vivani, Wasąg, Yogi Tea oraz Zwergenwiese.

Pod marką Bio Planet oferowanych jest około 600 wyselekcjonowanych produktów naturalnych, w tym 300 produktów z kategorii świeże warzywa i owoce bio. W zakładach konfekcjonowania firmy - oprócz certyfikatu bio – wdrożone i stosowane są procedury jakościowe BRC (także potwierdzone odpowiednim certyfikatem).

Targi Marek Własnych Future Private Labels odbędą się 15-16 listopada 2023 roku w Targach Kielce.

Polecane aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.