AD-logo.jpg

Amerykańska firma Avery Dennison wystawcą Targów Marek Własnych. Zaoferuje materiały do etykiet

04 października 2023
Z różnorodną ofertą do kieleckiego ośrodka wystawienniczego przyjadą producenci marek własnych oraz firmy współpracujące i wspierające przedsiębiorstwa w tworzeniu produktów do marek własnych. Wśród wystawców 15 i 16 listopada będzie Avery Dennison, firma ze Stanów Zjednoczonych. A jej propozycja zainteresuje i samych producentów, i przedstawicieli sieci handlowych.

Avery Dennison jest globalną firmą, specjalizującą się w projektowaniu i wytwarzaniu szerokiej gamy materiałów do produkcji etykiet i oraz materiałów funkcjonalnych. Produkty są wykorzystywane w niemal każdej ważnej gałęzi przemysłu - od spożywczego i higieny osobistej po motoryzacyjny i farmaceutyczny.

Przedsiębiorstwo współpracuje z przetwórcami, drukarniami, właścicielami marek i projektantami, aby tworzyć innowacyjne, zrównoważone i inteligentne etykiety. W Avery Dennison zrównoważony rozwój znajduje się bowiem na pierwszym miejscu.

Nastawienie firmy na ekoprojektowanie powoduje, że każdy nowy materiał jest bardziej zrównoważony i dostosowany do wymagań rynku opakowaniowego. Dzięki współpracy z klientami, branżami i partnerami ekosystemu, przedsiębiorstwo dostarcza etykiety, które tworzą lepszą przyszłość.

Pełną ofertę Avery Dennison zaprezentuje podczas Targów Marek Własnych 15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym Targów Kielce. 

Wciąż jest przestrzeń dla kolejnych uczestników wydarzenia 

ZOSTAŃ KUPCEM

ZOSTAŃ WYSTAWCĄ

Jednocześnie z Targami Marek Własnych 15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym będą trwały Kongres Ekspansywnych Eksporterów i Forum Marek Własnych. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels

 

/MŚ/

Polecane aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.