natural-inia.jpg
Natural to nowość w ofercie Pupil Foods. Firma zaprezentuje linię podczas Targów Marek Własnych.

Pupil Foods z karmą dla domowych zwierzaków na Targach Marek Własnych w Kielcach

05 października 2023
Ofertę polska firma zaprezentuje kupcom z Polski i zagranicy 15 i 16 listopada 2023 roku w Centrum Kongresowym Targów Kielce. Przedsiębiorstwo  od 30 lat gotuje dla domowych zwierząt zdrowo i z miłością, doskonaląc swoje receptury.

Pupil Foods to firma z całkowicie polskim kapitałem, która od prawie 30 lat jest obecna na rynku pet food, jest zbudowana na stabilnych fundamentach tradycji i lokalnego patriotyzmu.

Dzięki położeniu w centralnej Polsce, firma gwarantuje klientom bezpieczeństwo i szybkość dostaw – PUPIL Foods dostarcza produkty do największych sieci handlowych oraz dystrybucyjnych w Polsce i na świecie, nieustannie powiększając rynki zbytu w kanale nowoczesnym i tradycyjnym.

Regularnie wprowadzane brandy swoimi recepturami odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku i jako specjalistyczne produkty są dedykowane precyzyjnie wyselekcjonowanemu odbiorcy. Klienci doceniają elastyczne podejście do ich oczekiwań oraz nieustanny rozwój w dążeniu do osiągnięcia najwyższej jakości, co odzwierciedlają liczne wyróżnienia i nagrody przyznawane poszczególnym liniom i produktom.

Firma PUPIL Foods proponuje trzy linie produktów:

  • PUPIL Prime Quality to linia, która w tym roku przeszła refreshing i zyskała nowy odświeżony wygląd oraz udoskonalony skład. Premiera nowego wizerunku Prime’a została przewidziana na jesień.
    W skład linii wchodzą doskonałe karmy mokre dla psów i kotów w wielu wygodnych gramaturach oraz znakomitych klasycznych smakach, które pokochały zwierzaki. To także pełnoporcjowa karma sucha dla psów i kotów, która charakteryzuje się doskonałą strawnością i jest znakomitą propozycją posiłku.  
  • Natural – to nowość w ofercie, która jest odpowiedzią na proekologiczne zmiany na rynku. Znakomita karma mokra dla psów i kotów w delikatnej i pożywnej formie all meat’a (mięso w rozdrobnionych kawałkach) oraz chrupiąca karma sucha dla psów i kotów – wszystko w ekologicznych opakowaniach, które nadają się do recyklingu. Natural został skomponowany nie tylko w trosce o zwierzaki domowe, ale również z myślą o przyszłości naszej planety.
  • TEO - jest najstarszą marką PUPIL Foods, która ma ugruntowaną pozycję zarówno na polskim jak i zagranicznym rynku pet food. Cechują ją tradycyjne przepisy, doskonały smak oraz lekkostrawna receptura. Marka TEO na przestrzeni lat zdobyła wiele prestiżowych nagród, w roku 2022 otrzymała także nową nowoczesną odsłonę. Brak konserwantów i sztucznych dodatków, doskonała ponadczasowa receptura oraz najlepsze surowce pochodzące z polskich hodowli i upraw sprawiają, że karma TEO nieprzerwanie cieszy się ogromną popularnością wśród czworonogów. 

Targi Marek Własnych potrwają 15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym Targów Kielce. 

Wciąż jest przestrzeń dla kolejnych uczestników wydarzenia 

ZOSTAŃ KUPCEM

ZOSTAŃ WYSTAWCĄ

Jednocześnie z Targami Marek Własnych 15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym będą trwały Kongres Ekspansywnych Eksporterów i Forum Marek Własnych. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels

/MŚ/

Polecane aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.