collage-4.jpg
Fabryka czekolady ChocoSuc Partner, producent przekąsek Intersnack oraz mleczarnie Tatranska Mliekaren i  Milsy wśród wystawców Targów Marek Własnych w Kielcach.

Strefa słowacka na Targach Marek Własnych w kieleckim ośrodku wystawienniczym. Czekolada, chipsy, sery…

11 października 2023
Fabryka czekolady ChocoSuc Partner, producent przekąsek Intersnack, a także mleczarnie Tatranska Mliekaren i  Milsy to firmy zajmujące ważne miejsce na słowackim rynku spożywczym. Podczas Targów Marek Własnych 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym zaprezentują produkty kupcom z Polski i zagranicy.

Future Private Labels Expo to jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym. 15 i 16 listopada w Targach Kielce producenci i dystrybutorzy będą prowadzić biznesowe rozmowy  z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy. W gronie kupców są przedsiębiorcy m.in. z Polski, Niemiec, Czech, Włoch i Portugalii, a dzięki współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Polską Izbą Handlu oraz Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji zainteresowanie obecnością stale rośnie. Lista wystawców także się wydłuża – stoiska szykują polskie, niemieckie, albańskie i estońskie firmy. Aż 10 firm przyjedzie ze Słowacji i dla nich zostanie przygotowana strefa słowacka.

 

Wśród nich jest firma ChocoSuc Partner, która działa od połowy XX wieku. W jej skład wchodzi zakład, w którym produkowana jest czekolada Deva. Wszystkie produkty tej marki powstają w oparciu o oryginalne receptury z wykorzystaniem wysokiej jakości czekolady. Portfolio produkcyjne fabryki czekolady DEVA obejmuje 17 rodzajów batoników czekoladowych, 17 rodzajów deserów czekoladowych, 5 rodzajów deserów galaretkowych oraz 25 rodzajów produktów przeznaczonych na rynki zagraniczne. Asortyment uzupełniają produkty z okresu bożonarodzeniowego (kolekcje, salony, figury puste, figurki wypchane itp.) oraz okresu wielkanocnego (jajka wielkanocne, figurki puste).

 

W słowackiej strefie podczas Targów Marek Własnych miejsce zajmie też Intersnack, który działalność rozpoczął w 1994 roku. Dzięki dużemu zainteresowaniu słowackich konsumentów pikantnymi przekąskami firma szybko rozwinęła swoją działalność gospodarczą, a także szerokie portfolio produktów. Dziś konsumenci mogą cieszyć się przekąskami 30 lokalnych i międzynarodowych marek, od chipsów ziemniaczanych, orzechów i wypieków po przekąski specjalistyczne. Bardzo lubianą lokalną marką są chipsy ze Słowacji. W 2022 roku obrót Intersnack osiągnął 3 miliardów euro.

 

W gronie wystawców będą też dwie mleczarnie. Milsy jest liderem w produkcji parzonych serków i kremów do smarowania na rynku słowackim oraz jednym z najlepszych producentów jogurtów owocowych. Firma została założona w 1954 roku i przejęta przez austriackiego inwestora w 1994 roku. Obecnie zatrudniająca 300 pracowników przerabia 50 milionów litrów mleka rocznie i produkuje około 10 000 ton produktów. Średni roczny obrót wynosi około 42 mln. euro. Milsy eksportuje do Czech, Austrii, Niemiec i Węgier.

 

Zaś Tatranská mliekareň a.s. Kežmarok jest największą słowacką firmą mleczarską. Z zakładami produkcyjnymi: AgroTami a.s. Nitra oraz Syráreň Havran a.s. Senica zatrudnia około 650 pracowników. Przetwarza około 250 milionów litrów mleka, wyrabia  produkty wysokiej jakości o międzynarodowej renomie dla sprzedawców detalicznych, producentów żywności i konsumentów masowych.

Dostarcza towar klientom na Słowacji, w Czechach, na Węgrzech, w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Łotwie, Litwie, Serbii. Oferta produktowa obejmuje spektrum od podstawowych przetworów mlecznych i serów Camembert, serów z niebiesko-zieloną pleśnią w środku, serów wędzonych, jogurtów i deserów dla dzieci, po szeroką gamę produktów bio. 

 

Więcej o produktach słowackich firm w artykule  Słowackie firmy na Targach Marek Własnych. Od napoju o działaniu detoksykującym po żywność dla dzieci i rogaliki

 

Firmy zaprezentują produkty podczas Targów Marek Własnych, które potrwają 15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym Targów Kielce. 

Wciąż jest przestrzeń dla kolejnych uczestników wydarzenia. 

ZOSTAŃ KUPCEM

ZOSTAŃ WYSTAWCĄ

Jednocześnie z Targami Marek Własnych 15 i 16 listopada 2023 w Centrum Kongresowym będą trwały Kongres Ekspansywnych Eksporterów i Forum Marek Własnych. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels

 

 

/MŚ/

Polecane aktualności
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.
15 listopada 2023
Współpraca w zakresie wzajemnej pomocy, organizacja biznesowych misji i konferencji o tematyce gospodarczej. Takie są filary listu intencyjnego podpisanego w środę, 15 listopada, przez przedstawicieli Targów Kielce, Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja oraz Chińsko-Polskiej Izby Gospodarczej.