logo-01.jpg
Produkty pod marką Społem zdobywają coraz większe uznanie wśród konsumentów, zajmując coraz bardziej widoczne miejsce na półkach sklepowych spółdzielni Społem i w koszykach zakupowych.

Krajowa Platforma Handlowa Społem wśród kupców w czasie Targów Marek Własnych!

25 sierpnia 2023
Future Private Labels Expo to jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym.  Producenci, dystrybutorzy spotkają się z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy w Centrum Kongresowym Targów Kielce 15 i 16 listopada. W gronie kupców jest Krajowa Platforma Handlowa Społem.   

Krajowa Platforma Handlowa Społem działa na rynku od 11 lat. Przez ponad dekadę firma zyskała reputację zaangażowanego lidera, skupiającego się na efektywnym zarządzaniu produktem pod marką własną „Społem” i koordynowaniu ogólnopolskich działań  promujących produkty national brands  (www.kphspolem.pl). Zaufanie partnerów biznesowych  przyczyniło się do umocnienia pozycji firmy na dynamicznym rynku FMCG. Dynamika rozwoju spółki i  asortymentu idzie w parze z rosnącym zaufaniem konsumentów do jakości i różnorodności oferowanych produktów.

 

Misją firmy  jest tworzenie i dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które wspierają Spółdzielnie w zaspokajaniu oczekiwań klientów, zwiększaniu konkurencyjności oraz utrzymaniu silnej pozycji na lokalnym rynku. Produkty pod marką Społem zdobywają coraz większe uznanie wśród konsumentów, zajmując coraz bardziej widoczne miejsce na półkach sklepowych spółdzielni Społem i w koszykach zakupowych.

 

W partnerstwie z licznymi producentami, dystrybutorami i spółdzielniami, firma zbudowała solidne relacje obejmujące szeroką sieć sklepów Społem. Ta wieloletnia współpraca stała się filarem sukcesu Krajowej Platformy Handlowej Społem. Jako podmiot z rozbudowaną historią i wyrazistą wizją przyszłości, przedsiębiorstwo realizuje misję i strategię, a także kontynuuje te działania, które wspierają obszary innowacji i dążenia do rozwoju.

 

KPH Społem planuje zwiększenie o kilkadziesiąt procent listy  asortymentowej  produktów marki Społem i nieustająco  podpisuje kolejne umowy  o współpracy  z   producentami, importerami i dystrybutorami. Organizuje wspólnie z  producentami znanych marek ogólnopolskie promocje dedykowane dla klientów sklepów Społem.

 

Przedsiębiorstwo dołączyło też do grona kupców Targów Marek Własnych w Centrum Kongresowym. Produkty zaprezentuje 15 i 16 listopada. 

Więcej na targikielce.pl/future-private-labels

Firmy, które chcą zostać wystawcami i zaprezentować oferty kupcom z Polski i zagranicy mogą się rejestrować poprzez portalklienta.targikielce.pl

Z kolei rejestracja dla Kupców trwa w Strefie Kupieckiej 

 

/MŚ/

Polecane aktualności
03 października 2023
Producenci wyrobów mięsnych i przedstawiciele handlu mogą dołączyć  do dyskusji przy Okrągłym Stole podczas Targów Marek Własnych w Kielcach.  To pierwsze i jedyne tego typu wydarzenie branży mięsnej, które otworzy drzwi do nowych możliwości i cennych relacji biznesowych. Zaplanowane zostało na 15 listopada 2023 roku.
03 października 2023
Już można zgłaszać udział do najsmaczniejszego wydarzenia roku, które udowodni, że jakość ma smak, a ten smak jest najlepszy z możliwych! Konkurs Smak Jakości® jest okazją do pokazania, że tylko smaczne, zdrowe i produkowane z prawdziwą pasją wyroby zasługują na miano produktów jakościowych. Wydarzenie odbędzie się 15 listopada 2023 roku, na terenie Targów Kielce, podczas Targów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS.
28 września 2023
Konkretne dane o rynku, ocena jakości, opakowania i etykiety, wyzwania związane z produkcją i sprzedażą marek własnych z udziałem przedstawicieli producentów i sieci handlowych - te tematy podejmą eksperci w czasie Forum Marek Własnych. Wydarzenie będzie trwało 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce, jednocześnie z Targami Marek Własnych. 
20 września 2023
Targi Marek Własnych będą prezentacją bardzo różnorodnych produktów z Polski i zagranicy. Wśród wystawców będzie aż 10 firm ze Słowacji. Z kupcami i przedstawicielami sieci handlowych spotkają 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
12 września 2023
15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce producenci i kupcy z Polski i Europy nawiążą biznesowe relacje. Celem tych spotkań jest wprowadzenie nowego produktu na nowe rynki. Ofertę przedsiębiorcom przedstawi Novo-Pak, polski producent opakowań z tworzyw sztucznych.
12 września 2023
Będą to konkurs „Smak Jakości”, Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz wspólna strefa wystawiennicza. – Całe wydarzenie, które odbędzie się 15 i 16 listopada, stanowi świetną okazję do prezentacji oferty i nawiązania relacji biznesowych – mówi Marek Bielski, właściciel agencji Gemini Group, która jest partnerem Targów Marek Własnych.  
12 września 2023
50 procent konsumentów w Europie Centralnej deklaruje kupowanie w sklepach dyskontowych i wybieranie produktów marek własnych – wynika z raportu „State of Grocery in Central Europe 2023: The battle for the new shopper” przygotowanego przez McKinsey & Company.
30 sierpnia 2023
15 i 16 listopada w Targach Kielce to czas marek własnych oraz eksportu. Podczas prelekcji i dyskusji zostaną podjęte tematy, które pomogą planować działania firm obu branż. Warto już teraz kupić bilet i wziąć udział w wydarzeniach towarzyszących Targom Marek Własnych.