Eksperci sektora marek własnych podejmą tematy kluczowe dla rozwoju tej branży 6 listopada w Targach Kielce. Moderatorem debaty głównej będzie ceniony ekspert Robert Krzak.
Silny rozwój sektora marek własnych i popyt na te produkty motywuje producentów, dystrybutorów i sieci oferujące artykuły pod własnym brandem do nieustannego poszukiwania coraz to nowszych rozwiązań przyciągających i utrzymujących klientów.
Rozważaniom związanym z przyszłością marek własnych będzie poświęcone Forum Marek Własnych, które 6 listopada odbędzie się w Targach Kielce. Prelegentami będą specjaliści sektora marek własnych, zaś moderatorem debaty głównej - ceniony ekspert sektora handlu i produktów konsumenckich Robert Krzak.
Forum Marek Własnych stanowi więc doskonałą okazję do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz poznania najnowszych trendów i innowacji w branży.
Udział mogą wziąć wszyscy przedstawiciele sieci handlowych, wystawcy, i zwiedzający Targów Marek Własnych, które odbywają się jednocześnie w hali E Targów Kielce.
Po trudnych początkach ostatnie lata to renesans private label w Polsce. Czy marki własne zdetronizowały marki brandowe? Czy produkt private label to warunek "być albo nie być" dla detalistów, jak i dla producentów?
Możliwe regulacje udziału marki własnej w ogólnej sprzedaży sieci detalicznych.
Moderator: Robert Krzak (EY Polska). Udzial wezmą m.in.: Iwona Sarga (KPH Społem), Maciej Włodarczyk (Iglotex), Marek Bąk (Dawtona)
11:40-12:00 INWAZJA KLONÓW
Co w 2024 roku jest największym wyzwaniem dla eksportu i importu? Jakie szanse i zagrożenia czekają na producenta marek własnych? Jak wygląda optymalny łańcuch dostaw dla sieci handlowych przy produktach private label?
Marek Marzec
założyciel i CEO Ewa-Bis sp. z.o.o, IFS Business Development Consultant
12:00 – 13:00
PRZERWA LUNCHOWA i NETWORKING
po 13:00
Marka własna z perspektywy popytowej i podażowej, czyli jak postrzegamy markę własną oraz jak kształtuje się SOA* w wybranych formatach sklepów.
Dr Paweł Jurowczyk
SGH Warszawa, Strategy Business Director w Instytucie ABR SESTA
Wyzwania producentów marek własnych i rozwiązania oparte na standardach IFS
Agnieszka Wryk
CEE Market Development Manager
Sztuczna inteligencja dziś i jutro – jak zmieni życie, pracę i rynek
Sebastian Starzyński
Założyciel agencji badania rynku ABR SESTA
Promocja produktów marki własnej poprzez promowanie i podkreślanie wartości odżywczych i walorów żywieniowych
Marzena Zacharska Dietetyk kliniczny, poradnia Karmimy Myśli
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.