lulu-photo.jpg
Grupa LuLu International to kluczowy gracz na scenie gospodarczej Bliskiego Wschodu. fot. lulugroupinternational.com

LuLu Group, konglomerat biznesowy ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich na Targach Marek Własnych w Kielcach!

19 października 2023
Przedstawiciele Grupy LuLu International podczas wydarzenia w Targach Kielce poznają ofertę producentów marek własnych oraz materiałów do ich produkcji 15 i 16 listopada 2023. Firma jest kluczowym graczem na scenie gospodarczej w regionie Zatoki Perskiej, generując roczny obrót o wartości 8 miliardów dolarów.

Future Private Labels Expo to jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone w 100 procentach markom własnym. 15 i 16 listopada w Targach Kielce producenci i dystrybutorzy spotkają się z przedstawicielami sieci handlowych z Polski oraz z zagranicy. Wśród kupców, którzy przyjadą nawiązywać relacje biznesowe jest niezwykle zdywersyfikowany konglomerat biznesowy, który osiągnął olbrzymi sukces w strategicznych lokalizacjach na całym świecie - Grupa LuLu International z siedzibą w Abu Dhabi. 

 

Przedsiębiorstwo zostało założone przez cenionego wizjonera biznesowego, Yusuffa Ali M.A. Dostarcza różnorodne usługi biznesowe, obejmujące szeroki zakres działań od operacji hipermarketowych i rozwoju centrów handlowych po produkcję i handel towarami, działa  w sektorze hotelarskim oraz branży nieruchomości. Działa głównie w 23 krajach na Bliskim Wschodzie, w Azji, USA i Europie. Zespół firmy liczy ponad 65 000 pracowników.

 

Operacje przedsiębiorstwa obejmują wiele dziedzin biznesowych, takich jak sektor detaliczny, rozwijanie popularnej marki hipermarketowej, tworzenie nowoczesnych centrów handlowych, produkcja w zakładach przetwórstwa spożywczego, dystrybucja hurtowa, posiadanie aktywów z branży hotelarskiej oraz inwestycje w nieruchomości. To różnorodność działań sprawia, że Grupa LuLu jest wszechstronnym graczem na rynku biznesowym. We wszystkich działaniach kieruje się etycznymi praktykami biznesowych, co stanowi ważny element jej sukcesu. 

 

Firma prowadzi sklepy detaliczne w krajach takich jak Zjednoczone Emiraty Arabskie, Indie, Arabia Saudyjska, Bahrajn, Kuwejt, Oman, Egipt, Malezja i Indonezja. Ponadto, posiada firmy dystrybucyjne w Indiach, USA, krajach europejskich, na Bliskim Wschodzie i na Filipinach. Grupa LuLu International planuje również rozszerzenie swojej obecności poprzez otwarcie kolejnych biur handlowych w Turcji i Wietnamie, co podkreśla jej dążenie do ciągłego rozwoju i ekspansji na nowe rynki.

Zobacz film z otwarcia hipermarketu Grupy LuLu w Kuwejcie 

 

Podczas Targów Marek Własnych 15 i 16 listopada w Centrum Kongresowym Targów Kielce eksperci z Grupy LuLu będą poznawać ofertę producentów z Polski, Europy i Stanów Zjednoczonych. 

Wciąż jest przestrzeń dla kolejnych uczestników Targów Marek Własnych. 

ZOSTAŃ KUPCEM

ZOSTAŃ WYSTAWCĄ

Jednocześnie będą trwały Kongres Ekspansywnych Eksporterów, Forum Marek Własnych, Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego oraz Konkurs Smak Jakości. Więcej na targikielce.pl/future-private-labels

 

/MŚ/

 

Polecane aktualności
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
16 listopada 2023
Dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów to doskonałe uzupełnienie oferty Targów Marek Własnych. Jedną z ciekawszych prelekcji podczas drugiego dnia wydarzenia był panel dyskusyjny zatytułowany „Biznes skazany na sukces. Ekspansja do Wielkiej Brytanii”.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.
16 listopada 2023
Wartość koszyka sprzedaży produktów FMCG w Polsce we wrześniu tego roku wynosiła 271 mld zł, a lwią jego część, bo blisko 73%, stanowiły produkty spożywcze. Z danych przywoływanych przez eksperta Retail Services NielsenIQ, Przemysława Korotusza wynika, że udział marek własnych stanowił blisko 53 mld zł, co daje ponad 20% wartości całego koszyka.
16 listopada 2023
Pamas Salami zwycięzcą w kategorii Smak Innowacji, Zakłady Mięsne Łuków na pierwszym miejscu w kategorii Smak Wygody, „jedynka” w kategorii  Smak Natury została przyznana dla Zakładów Mięsnych Mielczarek, zaś w kategorii Smak Premium zwyciężyła Aleksandria. Konkurs i gala zostały przeprowadzone podczas Targów Marek Własnych, 15 listopada.
15 listopada 2023
Współpraca międzynarodowa dla eksportu, finansowanie i zabezpieczanie transakcji zagranicznych – m.in. te kwestie poruszyli specjaliści podczas wydarzenia towarzyszącego Targom Marek Własnych w środę, 15 listopada, w Centrum Kongresowym Targów Kielce.
15 listopada 2023
Nowe informacje i umiejętności zdobywali podczas Forum Marek Własnych uczestnicy trwających 15 i 16 listopada w Targach Kielce Future Private Labels Expo, czyli Targów Marek Własnych. W pierwszym dniu wydarzenia goście mieli szansę wziąć udział w warsztatach, których zróżnicowana tematyka odpowiadała na szeroki wachlarz potrzeb zwiedzających.
15 listopada 2023
Targi Marek własnych to nie tylko wyjątkowe miejsce, gdzie sieci handlowe spotykają się z producentami. To także doskonała platforma do wymiany doświadczeń. Właśnie taki cel ma trwający w Targach Kielce „Okrągły stół branży mięsnej i nowoczesnego handlu” zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski”.