Marek Jankowski
Marek Jankowski

Uwielbiam targi. Głównie dlatego, że dzięki nim można osobiście poznać i nawiązać bezpośrednie relacje z kluczowymi osobami w branży. Targi dają też szansę obejrzenia „na żywo” produktów, a to zupełnie inne doświadczenie niż oglądanie zdjęć w Internecie.

Jestem przekonany, że targi to świetny sposób budowania i podtrzymywania relacji z kontrahentami. Gdyby nie targi, moja firma nie byłaby dziś w tym miejscu, w którym jest. branza dziecieca

Marek Jankowski,
Wydawca Magazynu Branża Dziecięca

Maciej Majcherczyk
Maciej Majcherczyk

Targi Kids’ Time to obowiązkowy punkt w kalendarzu naszych działań marketingowych. Dają one doskonałą możliwość wzmocnienia więzi z partnerami biznesowymi i nawiązania nowych kontaktów. Korzyści płynące ze spotkań targowych są nie tylko czysto sprzedażowe, dzięki nim możemy lepiej zrozumieć sytuację panującą w naszej branży, poznać zapotrzebowanie rynku i zaprezentować nowości produktowe. Kids’ Time to również doskonała okazja do poznania opinii na temat naszej firmy i produkowanej przez nas od blisko 30 lat pościeli dla dzieci Amy. To intensywne trzy dni, które procentują przez cały rok. Uczestniczymy w Kids’ Time corocznie od 2011 i cieszymy się że pomimo pandemicznych zawirowań edycja 2021 widnieje w kalendarium targowym. Amy-logo

Maciej Majcherczyk
CEO Amy Sp. z o.o. Sp.K.

Urszula Kaszubowska
Urszula Kaszubowska

Międzynarodowe Targi Kids’ Time jako największa impreza branżowa w Polsce to nie tylko doskonałe miejsce prezentacji swojej oferty rynkowej, ale przede wszystkim możliwość pokazania się od najlepszej strony jako firma – z całym zapleczem marketingowym i kulturą prowadzenia biznesu. Biznesowe spotkania ze swoimi stałymi kontrahentami to okazja do porozmawiania o współpracy, o nowych pomysłach i planach, a także o problemach. Takie rozmowy tworzą relacje i budują wzajemne zaufanie. Kids’ Time jak każde targi biznesowe to także najlepsza okazja na spotkania z nowymi klientami, którzy właśnie podczas rozmów na stoiskach mogą się przekonać nie tylko o tym, jaką mamy ofertę rynkową, ale przede wszystkim jaką firmą jesteśmy i czy warto nawiązać z nami współpracę. Na tych targach trzeba być, bo to najlepsza reklama dla każdej firmy. branza dziecieca

Urszula Kaszubowska,
Redaktor Naczelna Magazynu Branża Dziecięca

Katarzyna Cierpiał
Katarzyna Cierpiał

Targi Kids´ Time to wydarzenie, które od lat wpisane jest w stały harmonogram firmy PLAYMOBIL. Przygotowując się do udziału w Targach zdajemy sobie sprawę, iż uczestnictwo w Kids´Time jest znaczącym narzędziem wspierającym nasze działania marketingowe. Jako firma uważamy, że w sprzedaży liczy się oczywiście produkt. Jednak dobre kontakty międzyludzkie z partnerami biznesowymi, przekładają się zawsze na odniesiony sukces. Z tego powodu Targi to dla nas przede wszystkim okazja do osobistego spotkania z naszymi stałymi klientami. Podczas wizyty na naszym stoisku klienci mają okazję poznać cały zespół PLAYMOBIL, dzięki czemu tworzy się niepowtarzalna atmosfera współpracy. Jest ona poźniej nieoceniona podczas dalszych kontaktów. (...) Możliwość uczestnictwa w Targach traktujemy zawsze jako wyróżnienie i jesteśmy dumni, że wspólnie możemy tworzyć ich historię. playmobil.jpg [88.24 KB]

Katarzyna Cierpiał
Key Account Manager
Playmobil Polska Sp. z o.o. 

Anna Wakulak
Anna Wakulak

Targi Kids’ Time w Kielcach to najważniejsza i największa impreza wystawiennicza w Polsce. Miejsce spotkań producentów, importerów, dystrybutorów z przedstawicielami handlu. Podczas tego świetnie przygotowanego wydarzenia prezentowane są doskonałe zabawki i artykuły dla dzieci. Rosnąca liczba wystawców, w tym zagranicznych firm, obecność międzynarodowych autorytetów z branży zabawek oraz wizyty delegacji zagranicznych przyczyniają się do umacniania pozycji targów nie tylko w kraju, ale również na arenie międzynarodowej. Jesteśmy dumni, że magazyn „Rynek Zabawek” jest częścią tej wspaniałej społeczności targowej.

rynek-zabawek Anna Wakulak
Redaktor Naczelna
Magazynu „Rynek Zabawek”

Dorota Mazurek
Dorota Mazurek

Biznes to relacje. Relacje to biznes. Budowanie relacji to żmudny i bardzo trudny proces, ale najważniejszy w osiągnięciu sukcesu. Istnieje wiele metod, narzędzi i strategii, które można wykorzystywać do tego celu. Jednak od czasu, gdy zaczęto handlować, to bezpośrednie kontakty i spotkania okazywały się najskuteczniejsze w pozyskiwaniu klientów i partnerów handlowych. Zdeterminowani, aby rozwijać działalność na większą skalę, działający pod presją oczekiwań coraz lepszych wyników, wybieramy działania, które są najbardziej efektywne. Targi to możliwość rozmowy z wieloma partnerami biznesowymi w jednym miejscu. Pozwalają poznać nowych partnerów, budować i pogłębiać relacje z nimi, a wszystko w bardzo krótkim czasie. Rozmowy formalne i te kuluarowe, nowe pomysły, nowe projekty i nowe zamówienia. #Targidająwięcej, po prostu!

swiat-zabawek.jpg [79.83 KB] Dorota Mazurek
Prezes Wydawnictwa
Dyrektor Redakcji Magazynu „Świat Zabawek”