Aktualności
Business Forum na Kids’ Time – praktyczna wiedza dla producentów i handlu
Kids’ Time Business Forum to przestrzeń wymiany wiedzy opartej na danych, doświadczeniu i realnych przykładach z rynku. Program wydarzenia koncentruje się na najważniejszych wyzwaniach, z jakimi mierzy się dziś branża dziecięca, od dynamicznych zmian cen, przez optymalizację kosztów i procesów, po ekspansję zagraniczną.
Jednym z tematów będzie tzw. „cenowy rollercoaster” w e-commerce. Miłosz Nowakowski, Sales Director w Brandly360, pokaże na podstawie konkretnych danych, jak zmieniają się ceny w kategoriach dziecięcych i w jaki sposób monitoring cen wspiera codzienne decyzje biznesowe, od planowania promocji, po kontrolę rotacji produktów.
O automatyzacji jako narzędziu realnie zwiększającym zyski opowiedzą Marcin Zięba, Marketing & e-Commerce Director i Członek Zarządu firmy Ramiz oraz Przemysław Pasek, były CEO Samba.ai Polska. Prelegenci zaprezentują, jak analiza danych, AI i automatyzacja procesów sprzedażowych pomagają obniżać koszty operacyjne, poprawiać efektywność działań i szybciej skalować biznes.
Uczestnicy forum poznają także praktyczne aspekty sprzedaży międzynarodowej. Krzysztof Semp, CEO Profitcrew.pl, ekspert Amazon i eBay, przedstawi kluczowe zasady skutecznej ekspansji na zagraniczne marketplace’y, od strategii i doboru produktów, przez optymalizację ofert, po działania marketingowe zwiększające widoczność i konwersję.
Program Business Forum uzupełni spotkanie „Poznajmy się – prezentacja targowych debiutantów”, prowadzone przez Urszulę Kaszubowską, redaktor naczelną „Branży Dziecięcej”. To okazja do poznania marek, które po raz pierwszy zaprezentują się na targach Kids’ Time, oraz do nawiązania pierwszych relacji biznesowych jeszcze przed startem wydarzenia.
Kids’ Time Business Forum to intensywna, praktyczna wiedza dla firm, które chcą podejmować trafniejsze decyzje i skutecznie rozwijać się w dynamicznie zmieniającej się branży dziecięcej.
(ŁK)