Aktualności
Ekipa Kids’ Time wśród branży – spotkania z Polskim Stowarzyszeniem Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych
Zespół Targów Kids’ Time po raz kolejny odwiedził siedzibę Polskiego Stowarzyszenia Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych – Polish Toy Association. Spotkanie stało się doskonałą okazją do rozmowy o przygotowaniach do kolejnej edycji targów Kids’ Time 2026, programie wydarzenia oraz kierunkach jego rozwoju.
Wspólnie z przedstawicielami branży pracujemy nad tym, by Kids’ Time jeszcze lepiej odpowiadał na realne potrzeby rynku, stanowiąc platformę dla skutecznych spotkań biznesowych, prezentacji nowości produktowych i inspirującej wymiany doświadczeń. Celem rozmów było także wypracowanie wspólnych standardów, które przyczynią się do dalszego rozwoju wydarzenia i wzmocnienia jego pozycji wśród spotkań branży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Równolegle przedstawiciele Kids’ Time uczestniczyli w szkoleniu stacjonarnym organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych w Warszawie. Wydarzenie poświęcone było najnowszym regulacjom dotyczącym bezpieczeństwa zabawek oraz Cyfrowemu Paszportowi Produktu (DPP).
Podczas szkolenia menadżerka targów Aldona Matla zaprezentowała uczestnikom ofertę wystawienniczą i program nadchodzącej edycji targów, które odbędą się w Targach Kielce w dniach 17–19 lutego 2026 roku. Wśród prelegentów znaleźli się m.in. Joanna Janicka – ekspert ds. bezpieczeństwa zabawek oraz Anna Adamczyk z firmy Axelote, która omówiła temat DPP. W wydarzeniu wzięli również udział przedstawiciele branżowych mediów z magazynu Branża Dziecięca oraz z wydawnictwa Rynek Zabawek.
(ŁK)