KIDS' TIME (22-24.02.2023)
XIII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME

Opinie wystawców
Uważam, że Targi Kielce są jak najbardziej pozytywnym miejscem przedstawiającym możliwość współpracy, zdobycia nowych klientów i bliższej współpracy ze stałymi klientami. Duża liczba zwiedzających wpływa na pozytywny rozwój nowych możliwości - Robert Sapierzyński, MGA
Doceniamy bardzo mocno pod względem merytorycznej wykład Rene Rice, która przedstawiała trendy w branży zabawek na całym świecie. Dużo mówiła o innowacjach. Dla nas było to ogromnym wyróżnieniem, że przyszła do nas po swoim wykładzie. Mieliśmy przed nią taką mikroprezentację naszego produktu – Marta Buczkowska, Smartbee Club
Jest to jedyna taka impreza w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, tak duża, i tak konkretna. Każdy, kto jest w tej branży powinien tu być. Ważne jest to, że jest tutaj bardzo dużo zagranicznych gości. My to odczuwamy, że z roku na rok jest ich coraz więcej – z Grecji, Czech, Chorwacji, Słowenii, Danii – Magdalena Nadolska-Bąk, Regnum
My spotykamy się głównie ze stałymi klientami, którzy współpracują z nami na co dzień. Pozyskujemy również masę nowych klientów, którzy też z nami zostają – Gabriela Witos, Antonio Juan
Bierzemy udział w tych targach przede wszystkim dlatego, że mamy w swojej ofercie między innymi gry planszowe. Nie ma już stricte księgarń, w których są tylko i wyłącznie książki. Teraz każda księgarnia to już jest trochę księgarnia, trochę sklep papierniczy i zabawkowy. Branża zabawkowa ma się dobrze, co widać po wystawcach i stoiskach – Tomasz Szymański, wydawnictwo Egmont
Jesteśmy bardzo zadowoleni i cieszymy się z nowo nawiązanych kontaktów, przedłużenia współpracy i utrzymywania kontaktu z dotychczasowymi klientami. Są fale odwiedzin naszego stoiska i nie możemy narzekać na nudę – Bartłomiej Suchanek, Marioinex
Zawsze staramy się na targi KIDS’ TIME przygotowywać nowości, więc to też jest dobry moment żeby wszystkim pokazać, co mamy nowego. Targi to po pierwsze zbliżenie kontaktu z klientem, a po drugie możliwość prezentacji oferty. Tutaj na targach zaczęliśmy współpracę z siecią Smyk, kilka lat temu. Dla nas to był bardzo duży zastrzyk zamówień. Dzięki tym targom zdobyliśmy również kilka klientów zagranicznych – Agnieszka Hencz, Hencz Toys