Uważam, że Targi Kielce są jak najbardziej pozytywnym miejscem przedstawiającym możliwość współpracy, zdobycia nowych klientów i bliższej współpracy ze stałymi klientami. Duża liczba zwiedzających wpływa na pozytywny rozwój nowych możliwości - Robert Sapierzyński, MGA 

kids time logo

Doceniamy bardzo mocno pod względem merytorycznej wykład Rene Rice, która przedstawiała trendy w branży zabawek na całym świecie. Dużo mówiła o innowacjach. Dla nas było to ogromnym wyróżnieniem, że przyszła do nas po swoim wykładzie. Mieliśmy przed nią taką mikroprezentację naszego produktu – Marta Buczkowska, Smartbee Club 


kids time logo

Jest to jedyna taka impreza w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, tak duża, i tak konkretna. Każdy, kto jest w tej branży powinien tu być. Ważne jest to, że jest tutaj bardzo dużo zagranicznych gości. My to odczuwamy, że z roku na rok jest ich coraz więcej – z Grecji, Czech, Chorwacji, Słowenii, Danii – Magdalena Nadolska-Bąk, Regnum 

kids time logo

My spotykamy się głównie ze stałymi klientami, którzy współpracują z nami na co dzień. Pozyskujemy również masę nowych klientów, którzy też z nami zostają – Gabriela Witos, Antonio Juan 

kids time logo

Bierzemy udział w tych targach przede wszystkim dlatego, że mamy w swojej ofercie między innymi gry planszowe. Nie ma już stricte księgarń, w których są tylko i wyłącznie książki. Teraz każda księgarnia to już  jest trochę księgarnia, trochę sklep papierniczy i zabawkowy. Branża zabawkowa ma się dobrze, co widać po wystawcach i stoiskach – Tomasz Szymański, wydawnictwo Egmont 

kids time logo

Jesteśmy bardzo zadowoleni i cieszymy się z nowo nawiązanych kontaktów, przedłużenia współpracy i utrzymywania kontaktu z dotychczasowymi klientami. Są fale odwiedzin naszego stoiska i nie możemy narzekać na nudę – Bartłomiej Suchanek, Marioinex 

kids time logo

Zawsze staramy się na targi KIDS’ TIME przygotowywać nowości, więc to też jest dobry moment żeby wszystkim pokazać, co mamy nowego. Targi to po pierwsze zbliżenie kontaktu z klientem, a po drugie możliwość prezentacji oferty. Tutaj na targach zaczęliśmy współpracę z siecią Smyk, kilka lat temu. Dla nas to był bardzo duży zastrzyk zamówień. Dzięki tym targom zdobyliśmy również kilka klientów zagranicznych – Agnieszka Hencz, Hencz Toys