HPP-FOTO.jpg

HEINZ-GLAS Działdowo oraz HEINZ-PLASTICS Polska na Slavic B2Beauty. Z prezentacją szklanych flakonów, słoików i opakowań z tworzyw sztucznych

01 czerwca 2023
Producenci szklanych flakonów i słoików oraz opakowań z tworzyw sztucznych dla przemysłu kosmetycznego, należący do międzynarodowej Grupy HEINZ-GLAS, zaprezentują różnorodną ofertę około stu kupcom z Afryki, Azji i Bliskiego Wschodu oraz Europy 13 i 14 czerwca w Targach Kielce. Firmy HEINZ-GLAS Działdowo oraz HEINZ-PLASTICS Polska przygotowują stoisko w czasie drugich Kontraktacji Slavic B2Beauty.

Kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej zapowiadają się niezwykle międzynarodowo. Wśród wystawców gros firm to polscy producenci, ale sporo ofert zaprezentują też przedsiębiorstwa z Czech, Ukrainy, Bułgarii, Włoch i Singapuru. W czasie umówionych biznesowych spotkań będą rozmawiać z zagranicznymi kupcami. Przedstawiciele dużych sieci handlowych, marketów, drogerii, producenci przyjadą z trzech kontynentów. Udział zapowiedziały delegacje firm między innymi z Kenii, Algierii, Egiptu, Malezji, Gruzji, Japonii, Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Izraela.


Każdy z kupców pozna oferty wystawców, a wśród nich także produkty prezentowane przez firmy należące do międzynarodowej Grupy HEINZ-GLAS.


HEINZ-GLAS Działdowo to przedsiębiorstwo z wieloletnią tradycją, powstało w 1946 roku. Produkuje atrakcyjne, indywidualnie zaprojektowane opakowania ze szkła bezbarwnego, opalowego, PCR oraz szkła kolorowego barwionego w zasilaczu. Wykorzystując technikę komputerową, we własnym zakresie projektuje i wykonuje formy szklarskie.


Wśród oferowanych produktów klienci znajdą opakowania do perfum i wód toaletowych, lakierów do paznokci, kosmetyki pielęgnacyjnej i wielu innych zastosowań.
W ramach strategii i oferty komplementarnej "One stop shopping", firma proponuje opakowania ze szkła, szeroki wybór dopasowanych do nich zamknięć oraz indywidualną dekorację. Dzięki doświadczeniu oraz ścisłej współpracy firm w ramach całej grupy, klienci otrzymują wysokiej jakości "szyte na miarę" kompletne opakowania w zsynchronizowanym czasie.


W ideę komplementarności wpisuje się działalność firmy HEINZ-PLASTICS Polska, która powstała w 1998 roku. Przedsiębiorstwo oferuje nasadki do butelek perfumeryjnych z Surlynu oraz z innych surowców, nakrętki do słoików i butelek, dwu-komponentowe zamknięcia flip-top, butelki i słoiki oraz opakowania roll-on czy do suplementów. Są wśród nich nakrętki z domieszką włókien drzewnych, tworzyw sztucznych z blendą np. łuski kakao, owsa, łupin migdała oraz butelki i słoiki z PCR PET, wpisujące się w nurt eko.


W celu uzyskania niezbędnego poziomu zaufania ze strony klientów oraz efektywnego zarządzania jakością obie firmy wdrożyły system zapewnienia jakości zgodny z normą ISO 9001:2015. Przedsiębiorstwo Heinz-Plastics Polska otrzymało certyfikat BRC określający szereg wymagań, które powinna spełnić dana firma, aby zapewnić najwyższą jakość i bezpieczeństwo oferowanych produktów (m.in. dla segmentu suplementów diety).


Zrównoważony rozwój grupy Heinz-Glas Polska


Ważnym elementem podejmowanych działań w firmach jest zawsze ich proekologiczny aspekt. W HEINZ-PLASTICS Polska ograniczana jest emisja CO2 poprzez odzysk energii z maszyn produkcyjnych i wykorzystanie jej w systemie CO/CWU. Został również wdrożony wodny system chłodzenia w obiegu zamkniętym, zainstalowane są kolektory słoneczne przeznaczone do wytwarzania ciepła dla potrzeb podgrzewania ciepłej wody użytkowej (CWU).


Zaś na terenie zakładu HEINZ-GLAS Działdowo w 2018 roku został zainstalowany pierwszy w Polsce filtr świeczkowy kompaktowo redukujący emisje gazów oraz pyłów powstających podczas procesu topienia szkła, do poziomów zdecydowanie niższych niż obecnie wymagane przez normy europejskie określone przez BAT dla przemysłu szklarskiego.


Od 2019 roku HEINZ-GLAS Działdowo zużywa w stu procentach ”zieloną” energię elektryczną pochodzącą z elektrowni wiatrowych. Wielopokoleniowa grupa Heinz-Glas ma nawyk kreowania przyszłości: długoterminowe planowanie, regularne inwestycje w technikę i wiedzę, świadome zarządzanie ludźmi i finansami, dbałość o zrównoważony rozwój, angażowanie się w popularyzację sportu i kultury.

 

Firmy HEINZ-GLAS Działdowo oraz HEINZ-PLASTICS Polska zaprezentują ofertę w czasie Kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Wydarzenie odbędzie się 13 i 14 czerwca w Centrum Kongresowym Targów Kielce. Więcej o wydarzeniu na stronie targikielce.pl/slavic-b2beauty 

/MŚ/

Polecane aktualności
18 sierpnia 2023
Polski rynek produktów kosmetycznych i środków higieny osobistej ma wzrosnąć do 5,5 miliarda euro do końca 2027 - prognozuje portal Statista, specjalizujący się w gromadzeniu i wizualizacji danych.
13 lipca 2023
Kieleckie przedsiębiorstwa Lyofarm i Podopharm, Prosper Mira z Bilczy koło Kielc oraz Uzdrowisko Busko – Zdrój zaprezentowali swoje produkty zagranicznym kupcom podczas drugich kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Ich ofertę poznawali przedsiębiorcy z Izraela, Chin, Wielkiej Brytanii, Kenii i Algierii.
15 czerwca 2023
Gros wystawców drugiej edycji kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty to były polskie firmy, ale nie brakło zagranicznej oferty. Prezentowały ją przedsiębiorstwa z Ukrainy, Bułgarii, Czech, Włoch i Singapuru. Zobaczcie produkty na zdjęciach.
14 czerwca 2023
Kupcy z Azji, Afryki i Europy w Centrum Kongresowym Targów Kielce dokładnie poznają ofertę producentów kosmetyków, farmaceutyków i opakowań producentów z Polski i pięciu krajów. Wciągu dwóch dni zostanie przeprowadzonych ponad tysiąc konkretnych biznesowych rozmów. - Spośród wszystkich produktów na stoisku, mogę wybrać tylko jeden, ale ten jeden będzie miał wielki potencjał dla mojego rynku - mówi Asher Cohen, przedstawiciel firmy Proshop z Izraela.
13 czerwca 2023
Naturalny, ekologiczny i skierowany do konkretnego konsumenta – te cechy produktu kosmetycznego, według ekspertów z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu,  są cenione wśród azjatyckich odbiorców. Specjaliści szczegółowo omówili rynki w Chinach, Singapurze i Szanghaju w czasie drugich kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce.
13 czerwca 2023
Niemal 80 kupców z Azji i Bliskiego Wschodu, Afryki i Europy oraz 46 wystawców z Polski i sześciu krajów zjechało do Targów Kielce. W Centrum Kongresowym we wtorek rozpoczęły się rozmowy, których celem jest wprowadzenie nowego produktu na zagraniczne rynki. – Życzę Państwu udanych rozmów biznesowych i wielu zawartych umów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes Targów Kielce w czasie otwarcia.
06 czerwca 2023
Produkty i usługi, które przyczyniają się do zmniejszenia problemów ze stopami firma Podopharm zaprezentuje podczas drugich Kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Ofertę pozna około stu zagranicznych kupców.
06 czerwca 2023
Kolagen naturalny w kapsułkach LyoColl zaprezentuje grupa LYOFARM podczas drugich Kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Produkt pozna około stu zagranicznych kupców.