SLAVIC B2BEAUTY (28-29.05.2025)

Międzynarodowe Targi Beauty

Do wydarzenia pozostało...

Slavic B2Beauty – Międzynarodowe Targi Beauty

image00024.jpeg [3.11 MB]

 

Slavic B2Beauty to najszybciej rozwijające się wydarzenie kosmetyczne w Polsce, które łączy producentów kosmetyków i farmaceutyków z kupcami z całego świata. Te międzynarodowe targi stwarzają niepowtarzalną okazję do nawiązania współpracy biznesowej, a ich główny cel to kontraktacja. 

W ostatniej edycji Slavic B2Beauty wzięli udział przedstawiciele branży kosmetycznej z 24 krajów, co zaowocowało ponad 1000 spotkaniami biznesowymi. Polski rynek reprezentowali tacy producenci  jak Inglot, Dr Irena Eris, Eveline. Slavic B2Beauty to jedyne wydarzenie tego typu w Polsce, skierowane do decydentów branżowych, umożliwiające wejście na nowe rynki i nawiązanie długoterminowych kontaktów.

 

 

slavic-b2beauty-logo.png [84.02 KB]

  flat-lay-natural-self-care-products-composition.jpg [1.36 MB] Zakres branżowy:

      • Pielęgnacja skóry, włosów i ciała
      • Kosmetyki naturalne i organiczne
      • Dermokosmetyki, suplementy, farmaceutyki
      • Makijaż i kosmetyki kolorowe
      •  Produkty do pielęgnacji paznokci
      • Perfumy i akcesoria
      • Opakowania, surowce, produkcja kontraktowa
      • Wyposażenie salonów kosmetycznych
      • Artykuły higieniczne
      • Detergenty i środki czystości

 

 

flat-lay-cleaning-products-with-lemon-baking-soda.jpg [1.66 MB] Profil Wystawców:

      • Producenci kosmetyków pielęgnacyjnych i kolorowych
      • Producenci akcesoriów i urządzeń kosmetycznych
      • Producenci środków czystości
      • Producenci środków higieny osobistej
      • Producenci farmaceutyków i suplementów

 

 

 

make-up-palette-flat-lay.jpg [11.67 MB]

Profil Zwiedzających:

      • Dystrybutorzy, importerzy, handlowcy
      • Sieci drogeryjne i handlowe
      • Sklepy on-line, hurtownie
      • Salony kosmetyczne, fryzjerskie
      • Sieci apteczne i perfumerie

 

 

c2116069-38c7-4cb1-9290-c03dd0758b55.jpg [1.01 MB] Polski rynek kosmetyczny to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w Europie, oferujący ogromny potencjał wzrostu zarówno dla lokalnych, jak i zagranicznych firm. Od 2014 roku rynek ten wzrósł o 75,3%, co czyni Polskę kluczowym miejscem dla globalnych producentów i marek kosmetycznych. Co więcej, rynek kosmetyczny w Polsce osiągnął wartość ponad 4 miliardów euro i ma prognozy dalszego wzrostu, szczególnie w sektorze kosmetyków naturalnych, organicznych oraz produktów premium.

W Polsce swoje fabryki mają międzynarodowe giganty kosmetyczne, takie jak Beiersdorf, L’Oréal, Colgate-Palmolive, Oriflame i Avon. Polski rynek oferuje przyjazne środowisko dla producentów oraz szerokie możliwości rozwoju, zwłaszcza dla firm zainteresowanych wejściem na rynki Europy Środkowo-Wschodniej i Zachodniej.

 

 

Dlaczego warto wziąć udział w Slavic B2Beauty?

      • Zdobędziesz nowe kontakty – bezpośrednie spotkania z kupcami i dystrybutorami.
      • Zwiększysz rozpoznawalność marki – promuj swoje produkty na szerokim forum międzynarodowym.
      • Zdobędziesz nowych dystrybutorów – dostęp do szerokiej sieci sprzedaży w Polsce i za granicą.
      • Spotkasz się twarzą w twarz z osobami decyzyjnymi – efektywne rozmowy z partnerami biznesowymi.

 

 

slavic-2023-strona-01.jpg [135.98 KB] Unikalne produkty ze Slavic B2Beauty na nowe rynki

Podczas Slavic B2Beauty wystawcy nawiązali współprace z przedsiębiorstwami z Kirgistanu, Kazachstanu, Algierii i Izraela, które zaowocowały kontraktami.

- Kenia, Kirgistan i Gruzja to dziś dla nas nowe rynki docelowe. Przedsiębiorcy z tych krajów byli na naszym stoisku, interesowali się perfumami  i kremami. Relacje zapowiadają się obiecująco - mówiła Elżbieta Oleksiewicz-Pilucik, export manager z polskiej firmy Miraculum.

Wielu z kupców obecnych podczas ostatniego wydarzenia również podkreślało satysfakcję z przeprowadzonych rozmów. Jak zaznaczali, można przeprowadzić wiele spotkań, a jedno z nich okaże się tym rozwojowym.  – Po udziale w kontraktacjach  wprowadzam nowy produkt do oferty mojej firmy. Warto przyjechać po ten jeden unikalny produkt – mówi Asher Cohen, importer profesjonalnych linii kosmetyków z Izraela, reprezentant firmy Proshop.

 

 

Międzynarodowa współpraca w Targach Kielce

Co się nie zmienia to międzynarodowy charakter wydarzenia, nad którym pracuje sztab specjalistów. Zaangażowani są eksperci z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Dzięki ich pracy w ostatniej edycji wzięło udział kilkudziesięciu kupców z Azji, Europy i Afryki. W czasie kontraktacji przeprowadzili prelekcje, podczas których szczegółowo omówili rynki Singapuru, Chin i Indii. Dyskutowali, jak producenci powinni się przygotować do zaistnienia na półkach sklepowych w tych krajach i jak sprzedawać za pośrednictwem internetu. Specjaliści z PAIH w różnych krajach świata poszukują przedsiębiorców i przedstawiają im możliwości nawiązania współpracy z firmami w Polsce. Można się spodziewać więc, że trzecia edycja Slavic B2Beauty będzie równie międzynarodowa jak dwie poprzednie.

Aktualności
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
16 lipca 2024
Startują nabory wniosków o dotacje do udziału w międzynarodowych targach odbywających się w kraju - także w Targach Kielce! Małe i średnie przedsiębiorstwa, które zechcą ubiegać się o dofinansowanie, mogą zacząć przygotowania do tych naborów. Sprawdziliśmy, które działania są dostępne.
11 grudnia 2023
Ponad tysiąc spotkań producentów i kupców z różnych stron świata miało miejsce podczas drugich kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej w Centrum Kongresowym. Udział okazał się owocny dla kupców z Azji, którzy już podpisują kontrakty i potwierdzają udział w trzeciej edycji, planowanej na 18-19 czerwca 2024 roku.
23 listopada 2023
Nowe kontakty, nowe rynki, nowe możliwości – kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beuty otwierają kolejne rozdziały dla międzynarodowej współpracy producentów biorących udział w wydarzeniu. Dwie edycje potwierdziły skuteczność spotkań w Targach Kielce. Producenci już mogą dołączać do edycji 2024, która odbędzie się w dniach 18 i 19 czerwca. Do końca roku można zamówić przygotowanie stoiska w promocyjnej cenie.
03 listopada 2023
Zespół organizujący w Targach Kielce kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty nie ustaje w pracach i już przygotowuje trzecią edycję na czerwiec 2024. Przedstawicielki promują wydarzenie w Rydze, podczas targów Baltic Beauty prowadzą rozmowy z producentami i kupcami.
06 października 2023
Menedżer kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Agnieszka Puchalska oraz zastępca Monika Szydłowska goszczą w Sofii, w Bułgarii. Od 6 do 8 października podczas targów Arena of Beauty rozmawiają z wystawcami oraz przedstawicielami Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
29 września 2023
Blanka Chmurzyńska-Brown, wieloletnia dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, z końcem października odchodzi z zespołu. Na stanowisko została wybrana dr inż. Justyna Żerańska. Związek wspierał Targi Kielce w organizacji obu edycji Kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.  
18 sierpnia 2023
Polski rynek produktów kosmetycznych i środków higieny osobistej ma wzrosnąć do 5,5 miliarda euro do końca 2027 - prognozuje portal Statista, specjalizujący się w gromadzeniu i wizualizacji danych.
13 lipca 2023
Kieleckie przedsiębiorstwa Lyofarm i Podopharm, Prosper Mira z Bilczy koło Kielc oraz Uzdrowisko Busko – Zdrój zaprezentowali swoje produkty zagranicznym kupcom podczas drugich kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Ich ofertę poznawali przedsiębiorcy z Izraela, Chin, Wielkiej Brytanii, Kenii i Algierii.