Do wydarzenia pozostało...
Podziel się wydarzeniem

 Zwiększ zasięg! ❱❱  

slavic-pobierz-folder-targow-1018x150-pl.png [84.20 KB]

Słowiańskie piękno – kontraktacje dla branży kosmetycznej

AdobeStock-62310112.jpeg [529.25 KB] Branża kosmetyczna to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki. Prognozowany globalny wzrost rynku beauty do 2023 roku szacowany jest na 544,7 mld euro. Konsumenci krajów wysoko rozwiniętych wykazują duże zainteresowanie naturalnymi, wschodnimi produktami. Czy musi być więcej powodów, aby spotkać się podczas Kontraktacji dla Branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty? Zapraszamy na nowe wydarzenie w kalendarzu Targów Kielce!

Od 21 do 22 czerwca 2022 roku w kieleckim ośrodku wystawienniczym odbędą się pierwsze w Polsce spotkania producentów kosmetyków i farmaceutyków z kupcami oraz dystrybutorami z całego świata. Wiodącymi krajami w pierwszej edycji wydarzenia będą kraje słowiańskie.

Trendy w branży beauty

Rynek kosmetyków i pielęgnacji ciała kwitnie – napędzany jest w szczególności przez segment produktów do pielęgnacji skóry. Głównym powodem silnego wzrostu jest zmiana pokoleniowa: młodzi konsumenci używający dużej ilości kosmetyków, wchodzą na rynek jako jego pełnoprawni uczestnicy. Jednocześnie zmiany te wzmacniają media społecznościowe i eCommerce, które mają znaczący wpływ na zachowania zakupowe. Trendy z całego świata rozprzestrzeniają się i zmieniają codzienną rutynę pielęgnacyjną.

Miejsce spotkań i kontraktacji

Kontraktacje dla Branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty będzie doskonałą okazją prezentacji szerokiej gamy produktów kosmetycznych i farmaceutycznych. Nie zabraknie także producentów opakowań dla branży kosmetycznej czy perfum. Slavic B2Beauty to możliwość spotkań w dwóch strefach – producentów oraz kupców.

Kontraktacje dla Branży kosmetycznej i farmaceutycznej to także doskonała przestrzeń matchmakingu. Łączenie ludzi we wspólnym biznesie to jeden z najważniejszych celów targów, tym razem nie jest inaczej. Do współpracy przy tworzeniu wydarzenia Targi Kielce zaprosiły Agencje i Izby Handlowe z całego świata m.in. Chin, Kataru, Brazylii, Francji, Włoch, Ukrainy, Turcji, a także przedstawicieli z krajów bałkańskich i azjatyckich.

Podczas dwóch targowych dni kupcy będą mieli okazję nie tylko zapoznać się z ofertą producentów, ale także negocjować ceny czy ustalać kwestie logistyczne. Nie zabraknie również czasu na kuluarowe rozmowy podczas uroczystej kolacji.

slavic-spotkania.jpg [90.43 KB] Pełna kosmetyczka – sektor kosmetyków i farmaceutyków rośnie w siłę

Według szacunków globalny wzrost rynku beauty do 2023 roku określany jest na 544,7 mld euro. Polski rynek oceniany jest na 21 mld złotych rocznie.

Co ważne w latach 2017-2020 światowy eksport kosmetyków odnotował wzrost o 16,5% - z poziomu 105,6 mld EUR w 2016 r. do 123,1 mld EUR w roku ubiegłym. Tylko w 2019 roku światowe przychody branży plasowały się na poziomie 474,2 mld euro. Mimo, że pandemia Covid-19 spowolniła sprzedaż to prognozowany jest dalszy wzrost rynku w tempie 5,2% do 2023r.  

Rynek otwarty na sprzedaż on-line

Branża beauty jest jedną z czołowych gałęzi przemysłu korzystającą z możliwości sprzedaży on-line. W 2017 r. 12% przychodów ze sprzedaży kosmetyków pochodziło z handlu on-line, a w 2019 r. było to 14,4%. Według prognoz w 2023 r. poziom ten wzrośnie do 19,5%.

Co ciekawe branża kosmetyczna korzysta również z odwróconego efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline) – Reverse).  Konsumenci wolą zrobić research produktów i zapoznać się z nimi w drogeriach stacjonarnych, natomiast ostateczną decyzję zakupową podejmujemy w sieci. 

 

 

  slavic2022-strefa-producentow-300x200px.png [32.33 KB]
  slavic2022-strefa-kupcow-300x200px2.png [61.25 KB]
  slavic2022-studio-eksperta-300x200px3.png [49.29 KB]

 

Aktualności
17 maja 2022
Branża beauty najszybszy wzrost odnotowuje na rynku azjatyckim. Właśnie dlatego w czerwcowych kontraktacjach Slavic B2Beauty nie zabraknie przedstawicieli tej części świata. Dystrybutorzy i kupcy ze Wschodu pojawią się w Targach Kielce by nawiązać kontakty biznesowe i poznać szeroką gamę produktów kosmetycznych i farmaceutycznych z Polski i Europy.
13 maja 2022
Aromatic 89 to litewski producent luksusowych i wysokiej jakości zapachów do domu i samochodu, świec perfumowanych oraz produktów kosmetycznych.
12 maja 2022
O branży kosmetycznej, rozwijającym się rynku beauty, współpracy z zagranicznymi dystrybutorami i wartości czerwcowych kontraktacji Slavic B2Beauty mówiła w wywiadzie Joanna Marcjan - zastępca Dyrektora Wydziału Targowego w Targach Kielce.
09 maja 2022
PPFK PROFARM Sp. z o.o. jest polskim producentem leków, kosmetyków i produktów do aromaterapii funkcjonującym na rynku od ponad 30 lat. Firma o profilu produkcji farmaceutyczno-kosmetycznej w standardzie i z certyfikatem GMP.
05 maja 2022
Przyjmując holistyczne podejście do zdrowia i urody, She Goes Cosmetics oferuje pełną natury linię produktów, która została stworzona z głęboką troską – zarówno o Twoją skórę, jak i planetę.
29 kwietnia 2022
Coloris to założona w 2001 roku polska firma zajmująca się tworzeniem, rozwijaniem, produkcją i sprzedażą kosmetyków. Dzięki doświadczonemu zespołowi, który łączy pasja i zaangażowanie, firma stała się ekspertem we wszystkich aspektach kreacji i produkcji produktów kosmetycznych. To właśnie pasja, innowacja i wiedza napędzają nieustanny rozwój firmy.
27 kwietnia 2022
Napięta sytuacja geopolityczna w Europie Wschodniej niesie za sobą konsekwencje dla wielu branży. Firmy masowo wycofują się z dotychczasowej aktywności na rynku rosyjskim. Podobnie sprawa wygląda w branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Pamiętajmy jednak, że zamknięcie rynku w jednym kraju, nie zamyka możliwości eksportu, ale otwiera oczy na nowe kierunki.
21 kwietnia 2022
Pierre Rene to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży kosmetycznej. Od ponad 25 lat pomaga kobietom wydobyć ich naturalne piękno. Dysponując tak bogatym doświadczeniem, z łatwością zmienia trendy i idee w wysokiej jakości produkty kosmetyczne.
11 kwietnia 2022
MIRACULUM S.A. to jedna z najstarszych polskich firm kosmetycznych, założona w 1924 roku. Specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych receptur opartych na naturalnych i sprawdzonych składnikach. Charakter marki podkreślają wysmakowane, powalające szlachetnym minimalizmem opakowania, które wyróżnia unikatowy kształt, stylizowany na kapelusz Napoleona.
07 kwietnia 2022
Rodzinna firma z Białegostoku, działającą pod marką Hrabina Rzewuska powstała z miłości i pasji do perfum w olejku. Produkt dedykowany jest osobom świadomym, poszukującym wyszukanych zapachów. Perfumy skierowane są zarówno do mężczyzn i kobiet lubiących podkreślić swój charakter i wyróżnić się w tłumie. Są to zapachy, które potrafią przenieść w inny świat – świat orientu.
01 kwietnia 2022
Slavic B2Beauty to nie tylko spotkania biznesowe, ale również ciekawe prelekcje, jakie odbędą się podczas dwóch dni kontraktacji. Jedną z nich poprowadzi Piotr Snopek – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu firmy Paszport do Eksportu Sp. z o.o., która została partnerem czerwcowego wydarzenia.
24 marca 2022
Czerwcowe kontraktacje branży beauty przyciągają zarówno kupców z całego świat, ale i producentów kosmetyków i farmaceutyków. Jednym z nich właśnie została firma Uroda Polska - obecnie jeden z największych polskich producentów kosmetyków zapachowych.
09 lutego 2022
PZPK obok wielu innych firm i organizacji został partnerem czerwcowych targów branży kosmetycznej i farmaceutycznej SLAVIC B2Beauty. Związek pracodawców od lat dba o ochronę praw i reprezentowanie interesów swoich członków na arenie krajowej i zagranicznej. Branża kosmetyczna, która z roku na rok rośnie w siłę, potrzebuje silnego partnera, który zadba o interesy gospodarcze i społeczne pracodawców branży kosmetycznej.
08 lutego 2022
Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii od lat wspiera lokalnych przedsiębiorców. Tym razem organizacja udzieliła wsparcia czerwcowym targom branży kosmetycznej SLAVIC B2Beauty. Misją ŚCITT jest wspieranie lokalnej przedsiębiorczości oraz stymulowanie rozwoju regionu świętokrzyskiego poprzez: transfer osiągnięć naukowo-badawczych, informację gospodarczą dla małych i średnich przedsiębiorstw, systemy jakości ISO, kształcenie przez Internet oraz targi i konferencje.
25 stycznia 2022
Grono handlowców czerwcowego wydarzenia branży kosmetycznej Slavic B2Beauty stale rośnie. Tym razem możemy poinformować o całej grupie dystrybutorów produktów beauty z Uzbekistanu, którzy w dniach 21-22 czerwca pojawią się w Kielcach, by zapoznać się z bogatą ofertą kosmetyków polskich i zagranicznych producentów.
09 grudnia 2021
Ważny dokument o współpracy podpisał prezes zarządu Targów Kielce Andrzej Mochoń podczas wizyty w Doha. „Obok sektora energetycznego dostrzegam szanse na rozwijanie współpracy w innych obszarach gospodarki. Jesteśmy zainteresowani dalszym wzmacnianiem naszych relacji w oparciu o znaczny potencjał po obu stronach” – mówił podczas swojej dwudniowej wizyty w stolicy Kataru Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda.
08 listopada 2021
Polsko-Portugalska Izba Gospodarcza (PPCC) wspiera działanie targów kontraktacyjnych Slavic B2Beauty! Wartość portugalskiego rynku produktów kosmetycznych wyniosła w 2017 r. 1,35 mld euro.
28 września 2021
Azjatycki rynek kosmetyczny rozwija się w zawrotnym tempie. Jest również najbardziej innowacyjnym pod względem technologicznym. Polskie firmy coraz śmielej wkraczają na rynki zagraniczne, w tym także do Azji. Wsparcie kieleckiego ośrodka wystawienniczego przez Izbę Polska – Azja w zakresie Slavic B2 Beauty jest niezwykle istotne.
23 września 2021
Wymiana handlowa między Polską, a Tunezją utrzymuje się w stabilnym trendzie wzrostowym. W 2019 roku obroty handlowe wzrosły o 10,9 % w stosunku do poprzedniego roku, osiągając poziom 419,3 mln USD. Eksport z Polski do Tunezji wyniósł 135,4 mln USD (wzrost 6,1 %), a import 283,9 mln USD (wzrost 11,8 %). Doświadczenie agencji MIDA Group w rozwoju współpracy międzynarodowej ma ogromne znaczenie dla organizatorów kontraktacji Slavic B2Beauty.
22 września 2021
Od ponad dekady rynek turecki odnotowuje wyraźne ożywienie w branży kosmetycznej. Sektor kosmetyczny staje się jednym z najbardziej perspektywicznych i najdynamiczniejszych sektorów w Turcji. Tym bardziej współpraca z Polsko-Turecką Izbą Gospodarczą w zakresie Slavic B2Beauty jest dla kieleckiego ośrodka wystawienniczego niezwykle istotna!
21 września 2021
Kazachstan to najważniejszy partner Polski w Azji Centralnej, czwarty pod względem wielkości rynek eksportowo-importowy na Wschodzie. Takiego biznesowego partnera organizatorzy kontraktacji Slavic B2Beauty nie mogli ominąć! Współpraca pomiędzy Targami Kielce a PKIZP to nowe pola do biznesowego rozwoju.
02 września 2021
Tylko w 2019 roku Chiny nabyły produkty branży kosmetycznej o wartości ponad 14,4 mld EUR, osiągając udział w runku na poziomie 10,9%. Azja to największy rynek zbytu dla Europejskiej gospodarki sektora beauty. Współpraca z Beijing HeliView jest dla Targów Kielce wyjątkowo ważna.
02 września 2021
Chorwacja, Macedonia, Bułgaria to tylko niektóre kraje z Półwyspu Bałkańskiego, które otwierają się na import słowiańskich kosmetyków. Dzięki kooperacji z Agencją Polsko-Bałkańskiej Współpracy Gospodarczej goście Slavic B2Beauty będą mieli okazję poznać kolejny, chłonny rynek.
01 września 2021
Kolejni partnerzy dołączają do projektu Slavic B2Beauty. Polsko- Gruzińska Izba Gospodarczo Handlowa wesprze polskie firmy z branży kosmetycznej, które szukają rynku zbytu dla swoich produktów.
25 sierpnia 2021
Kolejnym partnerem najnowszego wydarzenia kieleckiego ośrodka wystawienniczego jest Qatar-Poland Business Council. To organizacja non-profit, która działa w Katarze, ale także na obszarze całej Unii Europejskiej.
24 sierpnia 2021
Francja to jeden z ważniejszych rynków dla branży kosmetycznej. Organizatorzy spotkań kontraktacyjnych Slavic B2Beauty nawiązali współpracę z firmą Kierunek Francja, która zajmie się poszukiwaniem kupców, zainteresowanych słowiańskimi kosmetykami i produktami pielęgnacyjnymi.
Partner merytoryczny
Partnerzy medialni
Partnerzy
21-22.06.2022
    21-22.06.2022