Aktualności

Sykom. Nowoczesne systemy informatyczne
Systemy SyKOF HR i SyKOF ERP działają z powodzeniem w firmach różnych branż na terenie całego kraju. Wśród klientów firmy znajdują się zarówno przedsiębiorstwa polskie, jak również polskie oddziały firm zagranicznych. Sykom obsługuje firmy oddelegowujące pracowników do pracy w różnych państwach. Dużą część jej klientów stanowią przedsiębiorstwa budowlane i drogowe, produkcyjne oraz usługowe. Dodatkowo produkty wykorzystywane są w instytutach i jednostkach naukowo-badawczych.
Flagowym produktem stworzonym przez Sykom jest system kadrowo-płacowy SyKOF HR.
SyKOF HR to jeden z niewielu w pełni kompleksowych i zintegrowanych systemów HR dostępnych na polskim rynku. System wspomaga w pełnym zakresie pracę działów HR. Moduły systemu obejmują m.in: rekrutacje, kadry, tworzenie harmonogramów, ewidencję czasu pracy, kartoteki urlopowe, obsługę kart i rejestratorów wejść-wyjść wraz z automatycznym rozliczaniem czasu pracy na podstawie odczytów, rejestrowanie wniosków o premie, premii, nagród przyznawanych przez kierowników poszczególnych jednostek, karty pracy, rejestrowanie czasu pracy i kwot składników wynagrodzeń na zlecenia produkcyjne, operacje, pozycje budżetowe, konta kosztowe, zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych i SODIR, obsługę oddelegowań, naliczanie wynagrodzeń w złotówkach i walutach obcych, przelewy, raporty ZUS, PIT, PFRON, GUS, dekrety do systemów księgowych, portal pracownika, raporty i analizy.
SyKOF HR w sposób kompleksowy obsługuje prowadzenie ewidencji czasu pracy i naliczanie wynagrodzeń zarówno dla pracowników zatrudnionych wyłącznie w kraju jak i osób oddelegowanych do pracy w innych państwach, również w przypadku pracy w jednym miesiącu w różnych krajach. Wynagrodzenia za pracę w poszczególnych państwach naliczane są w odpowiednich walutach obcych, a do list płac generowane są dekrety księgowań dla oddziałów zagranicznych. Wypłacane kwoty po przeliczeniu na złotówki zostają automatycznie ujęte w deklaracjach PIT i ZUS.
SyKOF HR wspomaga prowadzenie rozliczeń pracowników oddelegowanych do pracy za granicą. System uwzględnia wszystkie aspekty związane z obsługą pracowników oddelegowanych od kwestii kadrowych i dokumentacyjnych, poprzez ewidencję czasu pracy, aż po naliczenie list płac, deklaracje ZUS oraz informacje podatkowe PIT-11.
Firma Sykom oferuje kompleksową obsługę w zakresie dostawy, uruchomienia oraz wsparcia przy późniejszej eksploatacji systemów informatycznych. Wraz z autorskimi systemami informatycznymi dostarcza niezbędny sprzęt serwerowy, sieciowy i backup’owy, wymagane oprogramowanie systemowe i bazodanowe oraz urządzenia i karty do rejestracji wejść-wyjść. W pakiecie wykonuje całość usługi, od konfiguracji dostarczonego sprzętu, po późniejszy serwis i aktualizacje wdrożonego systemu. Obsługa całości tak złożonego przedsięwzięcia jak wdrożenie systemu informatycznego przez jednego dostawcę gwarantuje, że wszystkie elementy zostaną dobrane w sposób optymalny i będą wydajnie oraz stabilnie działać przez długi czas.
Po zakończonym wdrożeniu firma gwarantuje stałe wsparcie merytoryczne i techniczne w ramach opieki serwisowej. Zapewnia również ciągły rozwój tworzonego oprogramowania, aby w pełni zaspokoić narastające potrzeby klientów oraz zapewnić zgodność systemów z aktualnie obowiązującymi przepisami i standardami.
(ŁK)