senelle111111111.jpg

Senelle Cosmetics z naturalnymi kosmetykami w duchu pro-age na Slavic B2Beauty

29 marca 2023
Senelle, polska marka z segmentu premium, dołączyła do grona wystawców drugich kontraktacji branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty, które 13 i 14 czerwca będą miały miejsce w Targach Kielce. W gamie firma ma gotowe do eksportu produkty ready-to-export. 

Senelle  to marka stworzona przez Łukasza Janiszewskiego. - Chciałem, aby kobiety nie walczyły na siłę z naturalnym procesem starzenia, ale bezstresowo zaczęły akceptować zmiany związane z wiekiem. Dążyłem też do tego, żeby kobiety o skórze wrażliwej, których jest coraz więcej, nie musiały wybierać między kosmetykiem odmładzającym a tym, który przynosi ulgę i chroni. Dlatego Senelle wspomaga, aktywizuje skórę i zapobiega procesom starzenia bez agresywnego działania. Poprzez Senelle mówię do kobiet – nie walczcie, dbajcie o siebie i akceptujcie naturalne piękno, a my mężczyźni jesteśmy po to, żeby Was wspierać i pomagać czuć się wartościowymi. Pomagam kobietom zaakceptować swoje piękno – przekazuje Łukasz Janiszewski.

 

Naturalne kosmetyki z czystym składem w duchu pro-age będą oglądali kupcy zza granicy podczas czerwcowych kontraktacji Slavic B2Beauty w Targach Kielce.

 

W gamie prezentowanych produktów będą Oléoactif® DIAM oraz Oléoactif® Pomegranate. Są to aktywne kompleksy lipidowe, będące bazą wszystkich serii kosmetyków tej marki. Zapewniają głębokie nawilżenie i regenerację warstwy ochronnej skóry, a tym samym skuteczną walkę z objawami starzenia się. Jednocześnie kosmetyki Senelle odpowiadają na potrzeby kobiet w każdym wieku, biorąc pod uwagę zmiany zachodzące w ich ciele z upływem lat.

 

 

Senelle to firma, która troszczy się także o środowisko. Nie testuje swoich produktów na zwierzętach, co potwierdza międzynarodowy certyfikat PETA Cruelty Free. Wszystkich produktów mogą używać wegetarianie, a lwią część z nich – również weganie. Kosmetyki są wolne od sztucznych barwników oraz środków petrochemicznych. W Senelle stosowane są ekologiczne i nowoczesne procesy produkcyjne, mocno ograniczane są odpady, a opakowania są biodegradowalne lub możliwe w dużym stopniu do przetworzenia.

 

Przedsiębiorstwo jest otwarte na cały świat. Sprzedaje głównie online, lecz produkty można dostać na lotniskach Aelia Duty Free w PL, Notino, Super-Pharm (online i w najbliższych tygodniach stacjonarnie). Przygotowuje produkty ready-to-export - przetłumaczone pełne opakowania wewnętrzne i zewnętrzne.

/MŚ/

Polecane aktualności
18 sierpnia 2023
Polski rynek produktów kosmetycznych i środków higieny osobistej ma wzrosnąć do 5,5 miliarda euro do końca 2027 - prognozuje portal Statista, specjalizujący się w gromadzeniu i wizualizacji danych.
13 lipca 2023
Kieleckie przedsiębiorstwa Lyofarm i Podopharm, Prosper Mira z Bilczy koło Kielc oraz Uzdrowisko Busko – Zdrój zaprezentowali swoje produkty zagranicznym kupcom podczas drugich kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Ich ofertę poznawali przedsiębiorcy z Izraela, Chin, Wielkiej Brytanii, Kenii i Algierii.
15 czerwca 2023
Gros wystawców drugiej edycji kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty to były polskie firmy, ale nie brakło zagranicznej oferty. Prezentowały ją przedsiębiorstwa z Ukrainy, Bułgarii, Czech, Włoch i Singapuru. Zobaczcie produkty na zdjęciach.
14 czerwca 2023
Kupcy z Azji, Afryki i Europy w Centrum Kongresowym Targów Kielce dokładnie poznają ofertę producentów kosmetyków, farmaceutyków i opakowań producentów z Polski i pięciu krajów. Wciągu dwóch dni zostanie przeprowadzonych ponad tysiąc konkretnych biznesowych rozmów. - Spośród wszystkich produktów na stoisku, mogę wybrać tylko jeden, ale ten jeden będzie miał wielki potencjał dla mojego rynku - mówi Asher Cohen, przedstawiciel firmy Proshop z Izraela.
13 czerwca 2023
Naturalny, ekologiczny i skierowany do konkretnego konsumenta – te cechy produktu kosmetycznego, według ekspertów z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu,  są cenione wśród azjatyckich odbiorców. Specjaliści szczegółowo omówili rynki w Chinach, Singapurze i Szanghaju w czasie drugich kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce.
13 czerwca 2023
Niemal 80 kupców z Azji i Bliskiego Wschodu, Afryki i Europy oraz 46 wystawców z Polski i sześciu krajów zjechało do Targów Kielce. W Centrum Kongresowym we wtorek rozpoczęły się rozmowy, których celem jest wprowadzenie nowego produktu na zagraniczne rynki. – Życzę Państwu udanych rozmów biznesowych i wielu zawartych umów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes Targów Kielce w czasie otwarcia.
06 czerwca 2023
Produkty i usługi, które przyczyniają się do zmniejszenia problemów ze stopami firma Podopharm zaprezentuje podczas drugich Kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Ofertę pozna około stu zagranicznych kupców.
06 czerwca 2023
Kolagen naturalny w kapsułkach LyoColl zaprezentuje grupa LYOFARM podczas drugich Kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Produkt pozna około stu zagranicznych kupców.