5bb4a2f3151b4-polski-zwiazek-przem-kos.jpg

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego wspiera SLAVIC B2Beauty!

09 lutego 2022
PZPK obok wielu innych firm i organizacji został partnerem czerwcowych targów branży kosmetycznej i farmaceutycznej SLAVIC B2Beauty. Związek pracodawców od lat dba o ochronę praw i reprezentowanie interesów swoich członków na arenie krajowej i zagranicznej. Branża kosmetyczna, która z roku na rok rośnie w siłę, potrzebuje silnego partnera, który zadba o interesy gospodarcze i społeczne pracodawców branży kosmetycznej.

Do głównych zadań Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego należy oddziaływanie na kształtowanie ustawodawstwa, polityki społecznej i ekonomicznej organów władzy publicznej, występowanie do organów posiadających inicjatywę prawodawczą z wnioskami oraz opiniami w zakresie aktów prawnych dotyczących branży kosmetycznej, współpraca z innymi organizacjami pracodawców, organizowanie szkoleń, prowadzenie badań oraz doradztwo ekonomiczne i wykonywanie ekspertyz na rzecz pracodawców i organizacji pracodawców branży kosmetycznej.

Schemat działania PZPK oparty jest na pięciu filarach. Pierwszym etapem jest identyfikacja problemu, potrzeb i zagrożeń. Po tym następują konsultacje z firmami członkowskimi oraz wypracowanie wspólnego stanowiska związku i decyzja o strategii działania. Czwartym punktem realizacji celu jest przeprowadzenie odpowiednich działań zarówno na poziomie krajowym, jak i europejskim. Ostatnim elementem jest odpowiednia komunikacja efektów działań w postaci jasnego komunikatu do firm członkowskich.

Współpraca z Polskim Związkiem Przemysłu Kosmetycznego w ramach targów SLAVIC B2Beauty z całą pewnością przysłuży się lokalnym producentom i otworzy przed nimi nowe ścieżki rozwoju.

(ŁK)

Polecane aktualności
23 czerwca 2022
W środę zakończyły się dwudniowe kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej, ale część z dystrybutorów nadal eksploruje region świętokrzyski. W czwartek kilkunastu zagranicznych kupców wzięło udział w wizycie studyjnej w Kieleckim Parku Technologicznym.
22 czerwca 2022
Piotr Snopek z firmy Paszport do Eksportu był prelegentem podczas drugiego dnia prezentacji towarzyszących kontraktacjom Slavic B2Beauty. W swoim wystąpieniu poruszał on tematy związane z finansowaniem działań eksportowych.
22 czerwca 2022
O warunkach, jakie polskie firmy muszą wypełnić, by móc sprzedawać kosmetyki na rynku malezyjskim szczegółowo mówił podczas prelekcji w trakcie Slavic B2Beauty Khairul Ridhwan bin Zahardin, Business Development Manager z  Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
21 czerwca 2022
Spotkania biznesowe dystrybutorów i kupców z producentami kosmetyków i farmaceutyków to nie jedyne punkty w programie Slavic B2Beauty. Równocześnie z nimi w Sali Omega trwają ciekawe prelekcje i prezentacje. Jedną z nich przeprowadziła firma Wastech Recycling.
21 czerwca 2022
Owocnych rozmów biznesowych życzył 60 kupcom z 20 krajów i 32 wystawcom prezes zarządu Targów Kielce dr Andrzej Mochoń uroczyście otwierając pierwsze kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Lidia Lukowska z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego zaznaczała, że co drugi kosmetyk z Polski trafia na eksport. Branża kosmetyczna rośnie więc w siłę i szuka kolejnych rynków eksportowych.
20 czerwca 2022
Uroki krajobrazu naszego regionu na zdjęciach kielczanina Piotra Michalca będą oglądać przedsiębiorcy z całego świata, którzy wezmą udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.
20 czerwca 2022
Już od niedzieli do Kielc przyjeżdżają przedstawiciele firm z różnych stron świata, by wziąć udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. W poniedziałek goście z Malezji i Uzbekistanu wybrali się na wycieczkę po mieście.
20 czerwca 2022
Koncepcje produktów powstały dzięki inspiracji rodzimą naturą, mocą roślinnych składników, ale też historyczną witalnością i siłą wywodzącą się ze słowiańskich tradycji.