a1.jpg
Marka Inglot zaprezentuje się w czasie kontraktacji Slavic B2Beauty w Targach Kielce.

Polska marka Inglot na Slavic B2Beauty. Zaprezentuje produkty do makijażu

29 maja 2023
Polska marka Inglot jest autorem pierwszej na rynku koncepcji personalizowanych palet do makijażu – Freedom System. Te i wiele innych produktów zaprezentuje zagranicznym kupcom w czasie Kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty już 13 i 14 czerwca w Centrum Kongresowym Targów Kielce.

Wydarzenie zgromadzi producentów kosmetyków z Polski i pięciu krajów, którzy zaprezentują ofertę przedsiębiorcom  z Afryki, Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.

 

Wśród wystawców miejsce zajmie Inglot - marka, która docenia indywidualność klientów, oferując im szeroki asortyment produktów najwyższej jakości. Firmę cechuje innowacyjność w myśleniu o kosmetykach oraz różnorodność oferowanych kolekcji. Jej portfolio tworzą przełomowe produkty, które zrewolucjonizowały podejście do makijażu. Inglot jest autorem pierwszej na rynku koncepcji personalizowanych palet do makijażu – Freedom System, unikatowego Duraline czy uwielbianego przez wizażystów i wielokrotnie nagradzanego Eyelinera w żelu, jednego z najpopularniejszych eyelinerów na świecie.

 

-Chcemy stwarzać jak najwięcej okazji do spotkań z naszymi klientami – zarówno stacjonarnie, jak i online. Właśnie dlatego entuzjaści makijażu mogą nas znaleźć w 90. krajach w ponad 950. lokalizacjach — od Londyńskiej Oxford Street czy Times Square w Nowym Jorku, po Grand Canal Shoppes w Las Vegas. Nieustannie się rozwijamy i poszerzamy kanały sprzedaży, jesteśmy dostępni w wielu sieciach online oraz marketplace’ach – przekazują specjaliści z przedsiębiorstwa. - Współpracowaliśmy ze znanymi projektantami i domami mody z całego świata, takimi jak Kenzo, Coach czy Badgley Mischka. Od wielu lat współpracujemy też z musicalami na nowojorskim Broadway’u, będąc partnerem makijażowym takich produkcji jak Mamma Mia!, Chicago, Król Lew czy Wicked. Ambasadorką naszej marki była Jennifer Lopez, z którą stworzyliśmy limitowaną kolekcję kosmetyków.

 

Połączenie nowoczesnych technologii i nauki z intensywnymi kolorami to synonim oferty, która składa się z ponad 2500 produktów. Żaden z nich nie jest testowany na zwierzętach. Firma jest obecna na liście PETA jako marka cruelty-free, około 60% asortymentu stanowią produkty wegańskie, certyfikowane przez uznaną na świecie organizację V-label. Marka posiada również certyfikat Halal, który obejmuje znaczną część asortymentu. Aż 95% produktów marki Inglot powstaje w wyspecjalizowanych i nowoczesnych laboratoriach i przestrzeniach produkcyjnych, zlokalizowanych przy siedzibie głównej firmy w Przemyślu.

 

Szeroką ofertę marki Inglot pozna około 100 kupców z Europy, Afryki, Azji i Bliskiego Wschodu w czasie kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej w Centrum Kongresowym Targów Kielce 13 i 14 czerwca. Więcej o wydarzeniu na  targikielce.pl/slavic-b2beauty

Polecane aktualności
18 sierpnia 2023
Polski rynek produktów kosmetycznych i środków higieny osobistej ma wzrosnąć do 5,5 miliarda euro do końca 2027 - prognozuje portal Statista, specjalizujący się w gromadzeniu i wizualizacji danych.
13 lipca 2023
Kieleckie przedsiębiorstwa Lyofarm i Podopharm, Prosper Mira z Bilczy koło Kielc oraz Uzdrowisko Busko – Zdrój zaprezentowali swoje produkty zagranicznym kupcom podczas drugich kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Ich ofertę poznawali przedsiębiorcy z Izraela, Chin, Wielkiej Brytanii, Kenii i Algierii.
15 czerwca 2023
Gros wystawców drugiej edycji kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty to były polskie firmy, ale nie brakło zagranicznej oferty. Prezentowały ją przedsiębiorstwa z Ukrainy, Bułgarii, Czech, Włoch i Singapuru. Zobaczcie produkty na zdjęciach.
14 czerwca 2023
Kupcy z Azji, Afryki i Europy w Centrum Kongresowym Targów Kielce dokładnie poznają ofertę producentów kosmetyków, farmaceutyków i opakowań producentów z Polski i pięciu krajów. Wciągu dwóch dni zostanie przeprowadzonych ponad tysiąc konkretnych biznesowych rozmów. - Spośród wszystkich produktów na stoisku, mogę wybrać tylko jeden, ale ten jeden będzie miał wielki potencjał dla mojego rynku - mówi Asher Cohen, przedstawiciel firmy Proshop z Izraela.
13 czerwca 2023
Naturalny, ekologiczny i skierowany do konkretnego konsumenta – te cechy produktu kosmetycznego, według ekspertów z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu,  są cenione wśród azjatyckich odbiorców. Specjaliści szczegółowo omówili rynki w Chinach, Singapurze i Szanghaju w czasie drugich kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce.
13 czerwca 2023
Niemal 80 kupców z Azji i Bliskiego Wschodu, Afryki i Europy oraz 46 wystawców z Polski i sześciu krajów zjechało do Targów Kielce. W Centrum Kongresowym we wtorek rozpoczęły się rozmowy, których celem jest wprowadzenie nowego produktu na zagraniczne rynki. – Życzę Państwu udanych rozmów biznesowych i wielu zawartych umów - mówiła Bożena Staniak, wiceprezes Targów Kielce w czasie otwarcia.
06 czerwca 2023
Produkty i usługi, które przyczyniają się do zmniejszenia problemów ze stopami firma Podopharm zaprezentuje podczas drugich Kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Ofertę pozna około stu zagranicznych kupców.
06 czerwca 2023
Kolagen naturalny w kapsułkach LyoColl zaprezentuje grupa LYOFARM podczas drugich Kontraktacji dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty w Targach Kielce. Produkt pozna około stu zagranicznych kupców.