KIDS' TIME (22-24.02.2023)
XIII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME

O wydarzeniu
Ulga podatkowa za udział w targach ❱❱

KIDS’ TIME 2023 – najnowsze trendy w branży dziecięcej podczas jednych z najważniejszych targów producentów zabawek, wózków i ubranek dla dzieci!

Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME to wydarzenie, które od ponad dekady cieszy się uznaniem wśród producentów zabawek i artykułów dla dzieci. Podczas największej tego typu imprezy w Polsce, wielu wystawców decyduje się na premiery swoich produktów. To wszystko sprawia, że KIDS’ TIME jest obowiązkowym punktem w kalendarzu dla wszystkich przedstawicieli branży dziecięcej: producentów i dystrybutorów najważniejszych międzynarodowych marek wózków, fotelików, zabawek, odzieży, mebli, tekstyliów oraz akcesoriów dla matki i dziecka.
Zarejestruj się już dziś i dołącz do największych graczy w branży dziecięcej!
XIII edycja Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka odbędzie się już 22-24 lutego 2023 roku, ale Wy już dziś możecie zarejestrować swój udział i odliczać dni do rozpoczęcia największego tego typu spotkania branży dziecięcej w Polsce. Aby wziąć udział targach dziecięcych wystarczy kliknąć LINK DO REJESTRACJI.
Najwięksi producenci artykułów dziecięcych w jednym miejscu!
Rokrocznie hale wystawiennicze Targów Kielce wypełniają się bogatą ofertą produktów przeznaczonych dla firm i sklepów zajmujących się dystrybucją i sprzedażą artykułów dla dzieci i ich rodziców. Wystawcy specjalnie na KIDS’ TIME przygotowują wyjątkową ofertę nowości największych polskich i zagranicznych marek na nowy sezon. Wśród producentów zabawek nie zabraknie takich firm jak: PLAYMOBIL, RAMIZ, MARIO-INEX, TY POLAND, WADER, DUMEL, HEMAR, COBI, EURO-TRADE, HABA, ORBICO, TM TOYS, MGA, M&Z, MELISSA AND DOUG, BEPPE, AGS, PM INVESTMENT, DAMI, ORBICO, YAMANN.
Ubranka i tekstylia zaprezentują m.in.: PLAYSHOES, AMY, KIDS INSPIRATIONS, PINOKIO, AMAL, NIKOLA, EFFIKI, UL&KA, HEY POPINJAY, DEAR SOPHIE, MINIMI, WEESTEP, BEMBI, STOKKIDS, BABYMATEX.
Podczas targów pojawią się również producenci gier i wydawnictw: ATENEUM, JAWA, CzuCzu, FOKSAL, NASZA KSIĘGARNIA, AKSJOMAT, KAPITAN NAUKA, G3, CARTAMUNDI, EGMONT, TACTIC, GOLIATH.
W halach E i F tradycyjnie pojawią się producenci wózków i fotelików. W 2023 roku swoja obecność zapowiedzieli m.in.: MARKO, TAKO, EURO-CART, ADAMEX, LIONELO, MINI-MAXI, MUUVO, APOLLO, SCANDINAVIAN BABY, MIKO, ZOPA DESIGN, TEAM TEX GROUP, ROAN, CARRELLO, TELFORCEONE, 4BABY, 4KIDS, SCP, CARETERO. Warto również wspomnieć o producentach mebli dziecięcych, do których należą: KLUPŚ, ARUŚ, WALDIN, FAKTUM BUTOR.

Strefa licencji nowością na KIDS’ TIME!
Strefa licencji to nowa przestrzeń Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME, która służyć ma firmom i produktom licencyjnym. Stworzona specjalnie dla wystawców targowych przestrzeń będzie aktywna przez dwa dni: 22 i 23 lutego 2023 roku. Podczas Targów KIDS’ TIME 2023 wystawcy będą mieli wspaniałą okazję do poznania produktów licencyjnych. Wszystko za sprawą redakcji portalu Nalicencji.pl oraz zespołowi firmy consultingowej Brand to Brand. To ludzie z pasją i doświadczeniem w tego rodzaju biznesie, którzy znają jego potencjał i chcą promować oferty i produkty licencyjne, dzielić się wiedzą i zbudować środowisko biznesowe, promujące i rozwijające ten sektor produktów i usług w Polsce.
Bussines Forum z długą listą prelegentów!
W trakcie spotkania nie zabraknie związanych z branżą instytucji i autorytetów z Polski i zagranicy. Jednym z gorących nazwisk, które od lat wzbudza ogromne zainteresowanie wśród wystawców i gości targów, jest to amerykańskiej ekspertki Reyne Rice. Pochodząca z Nowego Jorku specjalistka od zabawek opowie o najnowszych trendach w branży zabawkarskiej. Obok niej, w strefie prelekcji pojawią się m.in.: Paweł Szmidt Business Development Manager z RMD Research, Katarzyna Dziadkowska, HR Business Partner skillsinmotion.pl., Dominka Maciejak, trener sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania w sklepach SkillPoint, Magdalena Jabłońska-Pudlak, kierownik Zespołu ds. Certyfikacji Ecolabel w Polskim Centrum Badań i Certyfikacji, Mike Korba Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com, ekspert marketing automation, czy dr Monika Żuraw z kancelarii prawnej Żuraw&Pikora. Obecność międzynarodowych marek oraz ekspertów podczas największego w tej części Europy spotkania przedstawicieli tego sektora, przyciąga uwagę zagranicznych dziennikarzy. W najbliższej edycji swój udział zapowiedzieli m.in. goście z takich krajów jak: Stany Zjednoczone, Norwegia, Włochy, Turcja, Szwecja i Niemcy.
Kids’ Time Star – prestiżowa nagroda targów dziecięcych!
Targi Kids’ Time to największe w Polsce wydarzenie B2B, w którym udział biorą polscy i zagraniczni producenci i dystrybutorzy zabawek i artykułów dziecięcych. Imprezie od lat towarzyszy konkurs Kids’ Time Star. W tym roku prestiżowa nagroda doczekała się dedykowanej strony internetowej www.kidstimestar.pl, na której można zapoznać się z sylwetkami członków Komisji Konkursowej oraz sprawdzić dotychczasowych zwycięzców w poszczególnych latach i kategoriach.
Gwiazda Kids’ Time to statuetka, która trafia w ręce producentów najlepszych, najciekawszych i najbardziej innowacyjnych produktów dla dzieci i ich rodziców. Każdego roku eksperci Komisji Konkursowej zapoznają się z ofertą firm biorących udział w wydarzeniu, by wybrać najlepsze produkty prezentowane podczas targów. Wśród nominowanych artykułów znajdują się zarówno te, które debiutują na rynku, jak i te o ugruntowanej pozycji.
Kolejnych laureatów prestiżowej nagrody poznamy podczas uroczystej gali w trakcie targów KIDS’ TIME 22-24 lutego 2023 roku w Targach Kielce.

Zabawki, biznes i warsztaty…
Targi KIDS’ TIME to największe i najszybciej rozwijające się targi B2B artykułów dla dzieci i zabawek w Polsce. Świadczą o tym liczby. Każdego roku wydarzenie odwiedza ponad 8 tysięcy gości z ponad 50 krajów świata. – Są to największe tego typu targi w Polsce (…) Dlatego co roku, od wielu lat, się tutaj wystawiamy – mówi Jakub Bochenek z firmy Tuban. Z uwagi na obecność zagranicznych mediów m.in. z takich krajów jak: Turcja, USA, Anglia czy Niemcy, Kids’ Time jest najlepszym miejscem do wprowadzenia na rynek nowej firmy lub marki oraz świetną okazją do przedstawienia premierowych produktów. Wszystko to w trakcie wystawy o ugruntowanej, mocnej pozycji, gdzie w czasie trzech dni targowych, w jednym miejscu i czasie, spotyka się cała branża dziecięca!
Targi Kids’ Time z mocnym wsparciem
Głównym Partnerem medialnym targów od lat jest Branża Dziecięca. Wystawę merytorycznie wspiera Partner wydarzenia - Izba Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej, która jako przedstawiciel środowiska Papier-Biuro-Szkoła, przekazuje firmom informacje biznesowe i wiedzę od ekspertów branżowych. Targi organizowane są we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych, podejmującym działania gospodarcze wspierające i zrzeszające całą branżę artykułów dla dzieci. KIDS’TIME, jako jedyny w tej branży w Polsce, posiada prestiżowe wyróżnienie certyfikatu UFI – Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego.
Do zobaczenia w Kielcach!