mapa-hal-pl-nowe-nazwy.png

Nowe oznaczenie hal podczas targów Kids’ Time 2025

18 października 2024
Sezon jesienny w Targach Kielce przyniósł spore zmiany, szczególnie pod kątem logistyki i nowego oznaczenia hal. Europejskie i światowe standardy sprawiły, że w Targach Kielce dotychczasowe oznaczenie hal od A do G zastąpiło numeryczne od 1 do 7. I tak Hala A stała się Halą 1, a największa i najnowocześniejsza Hala E zmieniła się w Halę 5. Taki zabieg pozwolił również uporządkować numery stoisk w środku, co znacząco ułatwi ich wyszukiwanie.

Zmiana nazw hal z liter na cyfry

Zmiana oznaczenia hal z obowiązujących dziś liter alfabetu na cyfry ma umożliwić nazewnictwo ciągów pieszych w halach za pomocą liter alfabetu, zgodnie ze standardami europejskimi. Goście odwiedzający ośrodki targowe na całym świecie doskonale znają numeryczny system identyfikacji hal, co ułatwia poruszanie się po terenie targowym i szybkie dotarcie do wybranych stoisk.

Nowe oznaczenia:

  • Hale od A do G będą oznaczone cyframi odpowiednio od 1 do 7.
  • Ciągi komunikacyjne w halach będą oznaczane literami alfabetu począwszy od A, wykorzystując kolejne litery w zależności od liczby ciągów w danej hali.
  • Stoiska w ciągach pieszych będą numerowane jak ulice miejskie – po jednej stronie parzyste, po przeciwnej nieparzyste.
  • Oznaczenia numerów stoisk będą naklejane na wykładzinie, podobnie jak mapy sytuacyjne i oznaczenia ciągów pieszych.

Nowy system identyfikacji hal wszedł w życie podczas odbywających się od 16 do 18 października targów TransExpo i obowiązywać będzie podczas wszystkich wydarzeń targowych.

(ŁK)

Polecane aktualności
05 grudnia 2024
15. edycja Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Rodziców i Dzieci odbędzie się już 25-27 lutego 2025 roku, ale Wy już dziś możecie zarejestrować swój udział i odliczać dni do rozpoczęcia największego tego typu spotkania branży dziecięcej w Polsce.
27 listopada 2024
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
22 listopada 2024
Tym razem gościmy na Kids Expo Qatar – wyjątkowym wydarzeniu gromadzącym wszystko, co najważniejsze dla dzieci od narodzin do 13. roku życia: edukację, zdrowie, kulturę i rozrywkę. To świetna okazja do nawiązania relacji z arabskimi firmami – producentami zabawek i artykułów dziecięcych oraz kupcami z sieci handlowych z krajów Zatoki Perskiej.
18 listopada 2024
Od dziś, przez 15 najbliższych tygodni, w każdy poniedziałek, o godzinie 12:00 na stronie Targów Kids' Time oraz w mediach społecznościowych odkrywać będziemy kolejne okienka jubileuszowego kalendarza, pod którymi czekać będą archiwalne materiały, wspomnienia, anegdoty i ciekawostki związane z targami Kids' Time.
22 października 2024
Chcesz maksymalnie wykorzystać swój udział w targach Kids’ Time? Mamy coś specjalnie dla Ciebie! Dzięki darmowemu ebookowi, stworzonemu przez Pawła Tkaczyka – eksperta ds. strategii marketingowej i storytellingu, poznasz 10 sprawdzonych taktyk targowych, które pomogą Ci wyróżnić się wśród konkurencji.
14 października 2024
Po wizycie na Dolnym Śląsku w siedzibie Magazynu Branża Dziecięca przyszedł czas na Wodzisław Śląski, gdzie siedzibę ma nasz Partner Strategiczny, firma Marko, Częstochowę skąd pochodzą marki Tako i EKO Kids oraz podkrakowskie Jerzmanowice, gdzie produkowane są zabawki TUBAN.
16 września 2024
Stworzony przed dwoma laty program Hosted Buyers powstał specjalnie z myślą o wystawcach, tak aby ich produkty i oferta miały szansę dotrzeć do zagranicznych kupców i przedstawicieli branży. Ich obecność w Kielcach na targach Kids’ Time jest okazją dla wszystkich wystawców do nawiązania biznesowych kontaktów i relacji, które mogą przełożyć się na dalszą współpracę i ekspansję na zagraniczne rynki.
30 sierpnia 2024
15-lecie targów Kids’ Time to idealna okazja, żeby odwiedzić stałych partnerów i firmy związane z wydarzeniem od samego początku. Nasze pierwsze kroki skierowaliśmy do Wrocławia, gdzie siedzibę ma Branża Dziecięca. Magazyn od pierwszej edycji targów jest głównym Partnerem Medialnym.