Branża Dziecięca pierwszym przystankiem na trasie Kids' Time Tour
30 sierpnia 2024
15-lecie targów Kids’ Time to idealna okazja, żeby odwiedzić stałych partnerów i firmy związane z wydarzeniem od samego początku. Nasze pierwsze kroki skierowaliśmy do Wrocławia, gdzie siedzibę ma Branża Dziecięca. Magazyn od pierwszej edycji targów jest głównym Partnerem Medialnym.
Wizyta na Dolnym Śląsku otwiera serię spotkań przez 15 lat historii targów Kids’ Time. Rozmowa z Markiem Jankowskim, założycielem i wieloletnim redaktorem naczelnym magazynu i jednym z pomysłodawców targów oraz Anną Dżanajewą, która od 15 lat związana jest zarówno z redakcją, jak i targami, a także obecną redaktor naczelną Urszulą Kaszubowską dostarczyła mnóstwa historii i zabawnych anegdot oraz wspomnień z pierwszych edycji targów.
Już wkrótce czekają nas kolejne wyprawy do wieloletnich wystawców i partnerów. Bądźcie czujni i śledźcie nasze relacje!
15. edycja Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Rodziców i Dzieci odbędzie się już 25-27 lutego 2025 roku, ale Wy już dziś możecie zarejestrować swój udział i odliczać dni do rozpoczęcia największego tego typu spotkania branży dziecięcej w Polsce.
Wśród 500 najsilniejszych polskich marek znalazły się Targi Kielce, uplasowane w towarzystwie takich gigantów jak H&M, Philips, Visa czy MasterCard. To wynik corocznego badania medialności marek w Polsce, przygotowywanego przez magazyn „Press” we współpracy z PSMM Monitoring & More.
Tym razem gościmy na Kids Expo Qatar – wyjątkowym wydarzeniu gromadzącym wszystko, co najważniejsze dla dzieci od narodzin do 13. roku życia: edukację, zdrowie, kulturę i rozrywkę. To świetna okazja do nawiązania relacji z arabskimi firmami – producentami zabawek i artykułów dziecięcych oraz kupcami z sieci handlowych z krajów Zatoki Perskiej.
Od dziś, przez 15 najbliższych tygodni, w każdy poniedziałek, o godzinie 12:00 na stronie Targów Kids' Time oraz w mediach społecznościowych odkrywać będziemy kolejne okienka jubileuszowego kalendarza, pod którymi czekać będą archiwalne materiały, wspomnienia, anegdoty i ciekawostki związane z targami Kids' Time.
Chcesz maksymalnie wykorzystać swój udział w targach Kids’ Time? Mamy coś specjalnie dla Ciebie! Dzięki darmowemu ebookowi, stworzonemu przez Pawła Tkaczyka – eksperta ds. strategii marketingowej i storytellingu, poznasz 10 sprawdzonych taktyk targowych, które pomogą Ci wyróżnić się wśród konkurencji.
Sezon jesienny w Targach Kielce przyniósł spore zmiany, szczególnie pod kątem logistyki i nowego oznaczenia hal. Europejskie i światowe standardy sprawiły, że w Targach Kielce dotychczasowe oznaczenie hal od A do G zastąpiło numeryczne od 1 do 7. I tak Hala A stała się Halą 1, a największa i najnowocześniejsza Hala E zmieniła się w Halę 5. Taki zabieg pozwolił również uporządkować numery stoisk w środku, co znacząco ułatwi ich wyszukiwanie.
Po wizycie na Dolnym Śląsku w siedzibie Magazynu Branża Dziecięca przyszedł czas na Wodzisław Śląski, gdzie siedzibę ma nasz Partner Strategiczny, firma Marko, Częstochowę skąd pochodzą marki Tako i EKO Kids oraz podkrakowskie Jerzmanowice, gdzie produkowane są zabawki TUBAN.
Stworzony przed dwoma laty program Hosted Buyers powstał specjalnie z myślą o wystawcach, tak aby ich produkty i oferta miały szansę dotrzeć do zagranicznych kupców i przedstawicieli branży. Ich obecność w Kielcach na targach Kids’ Time jest okazją dla wszystkich wystawców do nawiązania biznesowych kontaktów i relacji, które mogą przełożyć się na dalszą współpracę i ekspansję na zagraniczne rynki.
Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.