ziololek3.png

Ziołolek – firma z 75-letnią tradycją na targach Slavic B2Beauty

27 maja 2022
Ponad 75 lat doświadczenia, składniki pochodzenia naturalnego, najwyższe farmaceutyczne standardy zarządzania – to wszystko odnaleźć można w produktach marki „Ziołolek”. Firma jest godnym zaufania producentem dermokosmetyków, suplementów diety, wyrobów medycznych oraz leków.

Działająca od 1945 roku firma zdobyła silną pozycję na rynku farmaceutycznym, szczególnie na polu dermatologii. Obecnie może wykorzystać to doświadczenie do tworzenia innowacyjnych produktów pielęgnacyjnych dla skóry. Dział R&D współpracuje z renomowanymi ośrodkami badawczymi. Rezultatem tej współpracy są innowacyjne wyroby i metody produkcji (w tym oryginalne patenty).

Najbardziej rozpoznawalną marką jest LINOMAG® – linia emolientów do pielęgnacji dziecięcej skóry od 1. dnia życia. Ich głównym składnikiem aktywnym jest olej lniany, który będąc najbogatszym roślinnym źródłem kwasów omega (szczególnie omega-3), charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami poprawiającymi nawilżenie skóry oraz łagodzącymi podrażnienia. Emolienty LINOMAG® są polecane dla skóry suchej, wrażliwej i skłonnej do atopii.

ziololek6.png [5.86 MB] ziololek1.png [515.30 KB]

Oferując szeroką gamę dermokosmetyków (linie LINODERM® oraz Dermo Recipe) Ziołolek zapewnia rozwiązania pielęgnacyjne dla niemal każdego typu i problemu skóry, włączając w to różnego rodzaju stany suchości skóry, skórę atopową i trądzikową.

Bezkompromisowa jakość jest najwyżej cenioną wartością. Aby sprostać wysokim wymaganiom klientów i partnerów używa jedynie najlepiej oczyszczonych surowców od wiarygodnych dostawców, a standardy produkcji odpowiadają wymaganiom certyfikatów GMP oraz ISO 9001:2015.

ziololek7.png [942.33 KB] ziololek2.png [3.01 MB] ziololek5.png [2.40 MB]

(ŁK)

Polecane aktualności
23 czerwca 2022
W środę zakończyły się dwudniowe kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej, ale część z dystrybutorów nadal eksploruje region świętokrzyski. W czwartek kilkunastu zagranicznych kupców wzięło udział w wizycie studyjnej w Kieleckim Parku Technologicznym.
22 czerwca 2022
Piotr Snopek z firmy Paszport do Eksportu był prelegentem podczas drugiego dnia prezentacji towarzyszących kontraktacjom Slavic B2Beauty. W swoim wystąpieniu poruszał on tematy związane z finansowaniem działań eksportowych.
22 czerwca 2022
O warunkach, jakie polskie firmy muszą wypełnić, by móc sprzedawać kosmetyki na rynku malezyjskim szczegółowo mówił podczas prelekcji w trakcie Slavic B2Beauty Khairul Ridhwan bin Zahardin, Business Development Manager z  Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
21 czerwca 2022
Spotkania biznesowe dystrybutorów i kupców z producentami kosmetyków i farmaceutyków to nie jedyne punkty w programie Slavic B2Beauty. Równocześnie z nimi w Sali Omega trwają ciekawe prelekcje i prezentacje. Jedną z nich przeprowadziła firma Wastech Recycling.
21 czerwca 2022
Owocnych rozmów biznesowych życzył 60 kupcom z 20 krajów i 32 wystawcom prezes zarządu Targów Kielce dr Andrzej Mochoń uroczyście otwierając pierwsze kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Lidia Lukowska z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego zaznaczała, że co drugi kosmetyk z Polski trafia na eksport. Branża kosmetyczna rośnie więc w siłę i szuka kolejnych rynków eksportowych.
20 czerwca 2022
Uroki krajobrazu naszego regionu na zdjęciach kielczanina Piotra Michalca będą oglądać przedsiębiorcy z całego świata, którzy wezmą udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.
20 czerwca 2022
Już od niedzieli do Kielc przyjeżdżają przedstawiciele firm z różnych stron świata, by wziąć udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. W poniedziałek goście z Malezji i Uzbekistanu wybrali się na wycieczkę po mieście.
20 czerwca 2022
Koncepcje produktów powstały dzięki inspiracji rodzimą naturą, mocą roślinnych składników, ale też historyczną witalnością i siłą wywodzącą się ze słowiańskich tradycji.