Aktualności
Szkoła z plusem
Podczas tegorocznej wystawy Kids’ Time w Targach Kielce znaleźć można było jeszcze więcej artykułów szkolnych. Wśród wystawców ostatniej edycji znaleźli się także producenci, importerzy, dystrybutorzy i dealerzy artykułów papierniczych, biurowych i szkolnych, czyli firmy zaopatrzeniowo-usługowe dla biznesu, szkolnictwa i nauki, sektora ochrony zdrowia i instytucji rządowych.
Przedstawiciele Izby Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej zapowiedzieli już teraz udział w przyszłorocznej edycji imprezy. Rozszerzenie zakresu branżowego o artykuły szkolne, w tym papiernicze, ale też kreatywne to znakomite dopełnienie branżowej wystawy:- Uczestnictwo w tych targach pokazało nam ogromny potencjał, jaki drzemie dla naszych artykułów kreatywnych w sektorze zabawkarskim – podsumował Michał Matuszczyk, KW Trade.
Spotkania w targowej przestrzeni zawsze niosą za sobą także dobre, biznesowe decyzje. To czas prezentacji, ale też poszukiwania asortymentu, który spełni oczekiwania klientów:- Mieliśmy możliwość spotkania się z przedstawicielami sieci, jak również udało nam się podpisać umowę z jednym z największych dystrybutorów zabawek w Polsce. Targi wydają się duże, ciekawe i dobrze zorganizowane – zauważył w rozmowie z IPBBS Prezes firmy Amex – Artur Romanowski.
Impreza Kids’ Time w Targach Kielce odbywa się już od ponad 11 lat. Targi Kielce to idealna przestrzeń do prezentacji nowości, a także doskonała platforma do przekazania najnowszej wiedzy na temat osiągnięć branży. Co roku do kieleckiego ośrodka przyjeżdżają topowe marki i te, które dopiero na rynku debiutują. Jest różnorodnie i międzynarodowo, ale przede wszystkim branżowo:- Podczas kolejnych edycji wydarzenia, dalej chcemy poszerzać asortyment o nowe produkty. Zależy nam na tym, aby firmy, które uczestniczą w imprezie mogły każdorazowo zapoznawać się z innowacyjnymi rozwiązaniami. Udział firm z sektora szkolno-edukacyjnego skutecznie podkreśla kompleksowość wydarzenia. Ścisła współpraca z Izbą Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej to dobry znak na przyszłość – mówi Aldona Matla, menadżer projektu Kids’ Time.
Już niebawem informacje o firmach funkcjonujących w segmencie artykułów szkolnych, które wezmą udział w przyszłorocznej wystawie na bieżąco pojawiać się będą na oficjalnym profilu Kids’ Time na Facebooku.
Warto podkreślić, że Izba Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej pracuje obecnie nad nowym projektem biznesowym, którego celem jest stworzenie platformy do spotkań z odbiorcami, w celu prezentacji nowości, podtrzymania relacji i kontaktów biznesowych oraz zakontraktowanie sezonu Back2School. Platforma będzie stanowiła świetną alternatywę w czasie oczekiwania na kolejną edycję targów Kids’ Time.
(AO)