Zbieramy cookies aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i dopasować reklamy, dzięki czemu nie będziesz widzieć tego, co Cię nie interesuje. Cookies pozwalają nam też analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy, co przeglądają, a czego muszą szukać. Masz możliwość dostosowania ustawień dotyczących plików cookie oraz odrzucenia niektórych rodzajów. Istnieje także opcja usuwania wszystkich już zapisanych plików cookie z Twojego urządzenia. Może to jednak skutkować utratą dostępu do niektórych funkcji naszej strony internetowej. W przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.
HEINZ-GLAS Działdowo Sp. z o.o. specjalizuje się w projektowaniu i wytwarzaniu opakowań szklanych. Opracowuje, produkuje, uszlachetnia i dystrybuuje na całym świecie opakowania ze szkła bezbarwnego, opalowego i kolorowego, barwionego za pomocą zasilacza. Produkty wykorzystywane są w branżach perfumeryjnej i kosmetycznej.
Do Grupy HEINZ-GLAS Polska należy również HEINZ-PLASTICS Polska - producent nasadek do butelek perfumeryjnych, nakrętek do słoików i butelek, zamknięć flip-top, butelek PET oraz opakowań roll-on. Wśród nich – nakrętki z domieszką włókien drzewnych oraz butelki z PCR PET wpisujące się w nurt eko. Zdobienie szkła to specjalność firmy 2HD. Wśród różnorodnych technik zdobienia odnaleźć można m.in.: metalizację kryjącą, transparentną, malowanie farbami wodnymi, etykietowanie, hot stamping, sitodruk, tampondruk, które nadają każdemu produktowi wykończenie ograniczone tylko fantazją klienta.
W środę zakończyły się dwudniowe kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej, ale część z dystrybutorów nadal eksploruje region świętokrzyski. W czwartek kilkunastu zagranicznych kupców wzięło udział w wizycie studyjnej w Kieleckim Parku Technologicznym.
Piotr Snopek z firmy Paszport do Eksportu był prelegentem podczas drugiego dnia prezentacji towarzyszących kontraktacjom Slavic B2Beauty. W swoim wystąpieniu poruszał on tematy związane z finansowaniem działań eksportowych.
O warunkach, jakie polskie firmy muszą wypełnić, by móc sprzedawać kosmetyki na rynku malezyjskim szczegółowo mówił podczas prelekcji w trakcie Slavic B2Beauty Khairul Ridhwan bin Zahardin, Business Development Manager z Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
Spotkania biznesowe dystrybutorów i kupców z producentami kosmetyków i farmaceutyków to nie jedyne punkty w programie Slavic B2Beauty. Równocześnie z nimi w Sali Omega trwają ciekawe prelekcje i prezentacje. Jedną z nich przeprowadziła firma Wastech Recycling.
Owocnych rozmów biznesowych życzył 60 kupcom z 20 krajów i 32 wystawcom prezes zarządu Targów Kielce dr Andrzej Mochoń uroczyście otwierając pierwsze kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Lidia Lukowska z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego zaznaczała, że co drugi kosmetyk z Polski trafia na eksport. Branża kosmetyczna rośnie więc w siłę i szuka kolejnych rynków eksportowych.
Uroki krajobrazu naszego regionu na zdjęciach kielczanina Piotra Michalca będą oglądać przedsiębiorcy z całego świata, którzy wezmą udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.
Już od niedzieli do Kielc przyjeżdżają przedstawiciele firm z różnych stron świata, by wziąć udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. W poniedziałek goście z Malezji i Uzbekistanu wybrali się na wycieczkę po mieście.
Koncepcje produktów powstały dzięki inspiracji rodzimą naturą, mocą roślinnych składników, ale też historyczną witalnością i siłą wywodzącą się ze słowiańskich tradycji.