stara-mydlarnia.png

Stara Mydlarnia – producent naturalnych kosmetyków

01 czerwca 2022
Stara Mydlarnia to polska marka, która zrodziła się z marzeń, pasji i inspiracji naturą, jak również z miłości do piękna oraz w poszukiwaniu miłych niezapomnianych chwil w zaciszu domowego SPA. Stara Mydlarnia oferuje kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów oraz produkty do aromaterapii ze starannie dobranymi składnikami, w większości pochodzenia naturalnego o zadziwiającej skuteczności.

Dziś Stara Mydlarnia to uznana marka w kraju i za granicą, która prężnie się rozwija, dbając o swoich Klientów. Marka posiada sieć sklepów franczyzowych w całej Polsce, a dodatkowo kosmetyki można zakupić m.in. w drogeriach Rossmann i Hebe oraz w perfumeriach Douglas. Jednocześnie wciąż wzrasta obecność marki na rynkach zagranicznych. Wśród kilkunastu rynków wyróżnia się m.in. Francja, Kuwejt, Bahrain, Rumunia, czy Azerbejdżan.

Stara Mydlarnia to nie tylko kosmetyki, ale właśnie poczucie wyjątkowości, komfortu i chwile rozpieszczenia w zabieganej codzienności. Firma pragnie, by codzienna pielęgnacja stała się rytuałem piękna. W trosce o zdrowie i piękne życie nieustannie poszukuje nowych, własnych pomysłów na coraz to doskonalsze receptury kosmetyków. Łączy tradycję z nowoczesnymi rozwiązaniami, tak by stworzyć zdrowe, naturalne produkty, dając 100% satysfakcji i zadowolenia. Chętnie korzysta z polskich ziół: rumianku, szałwii, rozmarynu, mięty, pokrzywy, nagietka, wykorzystując ich leczniczą moc. Kosmetyki bogate są w surowce o działaniu antystarzeniowym anti-age, chronią przed stresem antyoksydacyjnym, poprawiają mikrokrążenie i odporność na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych. Bezpieczeństwo produkowanych kosmetyków sprawdza nowoczesne laboratorium badawcze, przeprowadzając badania mikrobiologiczne, fizykochemiczne, dermatologiczne oraz użytkowe.

ARGAN-stara-mydlarnia.png [8.63 MB] CASHMERE-stara-mydlarnia.png [7.54 MB] HOME-SPA-stara-mydlarnia.jpg [5.93 MB]

Ważną część działalności stanowi produkcja całkowicie ręcznie wytwarzanych mydeł w blokach „Hand made soap by Stara Mydlarnia”, glicerynowych i roślinnych vege, a także aromatycznych produktów do kąpieli w zaciszu domowego spa: kul, muffinek itp. Klienci firmy cenią w kosmetykach Starej Mydlarni ich naturalność, aktywne surowce, które dobroczynnie oddziałują na skórę. Są bezpieczne, łagodne i przyjazne środowisku, pięknie pachną, a dodatek polskich ziół z ekologicznych upraw, wyciągów roślinnych i odżywczych olejków, jak: arganowy, macadamia, babassu, czy jojoba oraz masła shea sprawia, że Klientki chętnie sięgają po codzienną naturalność produktów Starej Mydlarni.

(ŁK)

Polecane aktualności
23 czerwca 2022
W środę zakończyły się dwudniowe kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej, ale część z dystrybutorów nadal eksploruje region świętokrzyski. W czwartek kilkunastu zagranicznych kupców wzięło udział w wizycie studyjnej w Kieleckim Parku Technologicznym.
22 czerwca 2022
Piotr Snopek z firmy Paszport do Eksportu był prelegentem podczas drugiego dnia prezentacji towarzyszących kontraktacjom Slavic B2Beauty. W swoim wystąpieniu poruszał on tematy związane z finansowaniem działań eksportowych.
22 czerwca 2022
O warunkach, jakie polskie firmy muszą wypełnić, by móc sprzedawać kosmetyki na rynku malezyjskim szczegółowo mówił podczas prelekcji w trakcie Slavic B2Beauty Khairul Ridhwan bin Zahardin, Business Development Manager z  Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
21 czerwca 2022
Spotkania biznesowe dystrybutorów i kupców z producentami kosmetyków i farmaceutyków to nie jedyne punkty w programie Slavic B2Beauty. Równocześnie z nimi w Sali Omega trwają ciekawe prelekcje i prezentacje. Jedną z nich przeprowadziła firma Wastech Recycling.
21 czerwca 2022
Owocnych rozmów biznesowych życzył 60 kupcom z 20 krajów i 32 wystawcom prezes zarządu Targów Kielce dr Andrzej Mochoń uroczyście otwierając pierwsze kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Lidia Lukowska z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego zaznaczała, że co drugi kosmetyk z Polski trafia na eksport. Branża kosmetyczna rośnie więc w siłę i szuka kolejnych rynków eksportowych.
20 czerwca 2022
Uroki krajobrazu naszego regionu na zdjęciach kielczanina Piotra Michalca będą oglądać przedsiębiorcy z całego świata, którzy wezmą udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.
20 czerwca 2022
Już od niedzieli do Kielc przyjeżdżają przedstawiciele firm z różnych stron świata, by wziąć udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. W poniedziałek goście z Malezji i Uzbekistanu wybrali się na wycieczkę po mieście.
20 czerwca 2022
Koncepcje produktów powstały dzięki inspiracji rodzimą naturą, mocą roślinnych składników, ale też historyczną witalnością i siłą wywodzącą się ze słowiańskich tradycji.