logo-organique.jpg

ORGANIQUE – kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała

13 czerwca 2022
Namawiamy do dokonywania świadomych wyborów, sprawiania sobie małych przyjemności, akceptowania drobnych niedoskonałości. Krok po kroku pomagamy wydobyć piękno zdrowej, zadbanej skóry, bez względu na wiek – to misja marki Organique.

Polska marka tworząca kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, której początki sięgają 2000 roku. Jej inspiracją jest natura, dlatego skupia się na tym, by składy kosmetyków były bezpieczne, delikatne, a jednocześnie skuteczne. Z wielką starannością tworzy wysokiej klasy kosmetyki przeznaczone zarówno dla klientów detalicznych, jak i segmentu profesjonalnego. Posiada własne laboratorium i zakład produkcyjny.

W trosce o naturalność i wyjątkowość produktów marka podąża za najnowszymi trendami w segmencie kosmetyków naturalnych i udoskonala ich składy. Produkowane kosmetyki nie zawierają agresywnych środków konserwujących, myjących i pianotwórczych, które mogą wywołać podrażnienia czy przesuszenia. Poza walorami naturalnymi firma zawsze dba, żeby stosowanie jej kosmetyków nierozłącznie wiązało się z przyjemnością stosowania. Stąd dbałość o teksturę, a w szczególności o zapachy, których wyjątkowość podkreślają jej klienci.

Kosmetyki ze względu na ich zastosowanie i przeznaczenie dzielone są na Terapie i Rytuały.

Terapie to linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Jedna z najpopularniejszych linii to:

  • Terapia Eternal Gold przygotowana została z myślą o intensywnej pielęgnacji skóry dojrzałej zarówno twarzy jak i ciała. Kombinacja wyjątkowych składników aktywnych z koloidalnym złotem w naturalny sposób zahamowuje procesy starzenia, redukuje przebarwienia i niedoskonałości struktury skóry oraz ma kompleksowe działanie przeciwzmarszczkowe, nawilżające, wygładzające oraz regenerujące.

organique-Eternal-Gold-photo.jpg [8.98 MB]

Rytuały to produkty przeznaczone do stosowania w ramach profesjonalnego i domowego SPA.

Z grupy rytuałów na szczególną uwagę zasługuje: 

  • Black Orchid – od lat bestseller w ofercie ORGANIQUE.

Kosmetyki Rytuału Black Orchid posiadają szeroki zakres stosowania w warunkach domowego SPA - od oczyszczenia, poprzez złuszczenie martwego naskórka, aż po nawilżenie! Black Orchid wyróżnia zniewalający zapach kwiatów czarnej orchidei, który długo utrzymuje się na skórze i z powodzeniem mógłby zastąpić eleganckie perfumy. W tym roku linia ta została również zwycięzcą Love Cosmetics Awards 2022 w kategorii Home SPA Rituals!

organique-Black-Orchid-photo.jpg [10.27 MB]

HISTORIA

Firma powstała 1 czerwca 2000 roku, jako jednoosobowa manufaktura. Tomasz Czarski pomysłodawca, właściciel i prezes Organique początkowo sam wytwarzał mydła glicerynowe, spełniając marzenia o kosmetykach robionych ręcznie z wysokiej jakości surowców. Od 2004 roku firma zaczęła sprzedaż za granicę. Dzisiaj kosmetyki Organique znane są między innymi w Niemczech, Grecji, Szwecji, Ukrainie, na Węgrzech, we Włoszech, Estonii, Francji, Finlandii, Czechach oraz krajach Zatoki Perskiej. W 2005 weszła na rynek pierwsza linia kosmetyków do ciała. W marcu 2009 roku Organique zaczyna sprzedaż do salonów SPA. Powstają pierwsze serie kosmetyków profesjonalnych i ich odpowiedniki detaliczne. Obecnie kosmetyki Organique można spotkać w najlepszych SPA, w sieci sklepów ORGANIQUE, mydlarniach oraz znanych drogeriach w kraju i zagranicą.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą firmy na stronie internetowej:

https://www.organique.pl/

Polecane aktualności
23 czerwca 2022
W środę zakończyły się dwudniowe kontraktacje branży kosmetycznej i farmaceutycznej, ale część z dystrybutorów nadal eksploruje region świętokrzyski. W czwartek kilkunastu zagranicznych kupców wzięło udział w wizycie studyjnej w Kieleckim Parku Technologicznym.
22 czerwca 2022
Piotr Snopek z firmy Paszport do Eksportu był prelegentem podczas drugiego dnia prezentacji towarzyszących kontraktacjom Slavic B2Beauty. W swoim wystąpieniu poruszał on tematy związane z finansowaniem działań eksportowych.
22 czerwca 2022
O warunkach, jakie polskie firmy muszą wypełnić, by móc sprzedawać kosmetyki na rynku malezyjskim szczegółowo mówił podczas prelekcji w trakcie Slavic B2Beauty Khairul Ridhwan bin Zahardin, Business Development Manager z  Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
21 czerwca 2022
Spotkania biznesowe dystrybutorów i kupców z producentami kosmetyków i farmaceutyków to nie jedyne punkty w programie Slavic B2Beauty. Równocześnie z nimi w Sali Omega trwają ciekawe prelekcje i prezentacje. Jedną z nich przeprowadziła firma Wastech Recycling.
21 czerwca 2022
Owocnych rozmów biznesowych życzył 60 kupcom z 20 krajów i 32 wystawcom prezes zarządu Targów Kielce dr Andrzej Mochoń uroczyście otwierając pierwsze kontraktacje dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. Lidia Lukowska z Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego zaznaczała, że co drugi kosmetyk z Polski trafia na eksport. Branża kosmetyczna rośnie więc w siłę i szuka kolejnych rynków eksportowych.
20 czerwca 2022
Uroki krajobrazu naszego regionu na zdjęciach kielczanina Piotra Michalca będą oglądać przedsiębiorcy z całego świata, którzy wezmą udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty.
20 czerwca 2022
Już od niedzieli do Kielc przyjeżdżają przedstawiciele firm z różnych stron świata, by wziąć udział w Kontraktacjach dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej Slavic B2Beauty. W poniedziałek goście z Malezji i Uzbekistanu wybrali się na wycieczkę po mieście.
20 czerwca 2022
Koncepcje produktów powstały dzięki inspiracji rodzimą naturą, mocą roślinnych składników, ale też historyczną witalnością i siłą wywodzącą się ze słowiańskich tradycji.