Aktualności

Jak zmieniało się promowanie usług księgowych? Panel o marketingu podczas MKBR
W panelu „Strategie marketingowe – wnioski z przeszłości, w jakim kierunku zmierzamy?” wystąpią doświadczeni praktycy i eksperci marketingu: Adam Chyb, Klaudia Szajdecka oraz Karolina Kiesner.
Uczestnicy wspólnie zastanowią się nad tym, co działało kiedyś, co dziś już nie przynosi efektu i gdzie warto lokować czas i budżet, by budować silną markę biura rachunkowego. Jakie narzędzia marketingowe są dziś naprawdę skuteczne? Czy w świecie social mediów i sztucznej inteligencji nadal liczy się relacja z klientem? Jak unikać marketingowych pułapek i chaosu komunikacyjnego?
To panel pełen konkretów, inspiracji i przykładów z życia – zarówno dla tych, którzy dopiero planują działania marketingowe, jak i dla tych, którzy chcą je uporządkować i rozwinąć.
Kim są eksperci panelu:
Adam Chyb – Od 30 lat przedsiębiorca prowadzący działalność w branżach szkoleniowej, finansowej, eventowej i gastronomicznej. Prezes Zarządu Lumina Energy Polska Sp. z o.o. Z pasją i zaangażowaniem dzieli się swoją wiedzą prowadząc wykłady i inspirujące szkolenia dla biznesu, administracji, jednostek samorządu terytorialnego i innych organizacji, w tym ZUS, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Posiada doświadczenie w marketingu politycznym jako szef kampanii wyborczych. Budował i zarządzał zespołami handlowców. Współpracował z trenerami i sportowcami.
Klaudia Szajdecka – Od 25 lat jest związana z biznesem – jej zawodowe korzenie to marketing strategiczny oraz budowanie marek – firmowych i osobistych. Przez lata wspierała organizacje w definiowaniu tożsamości, tworzeniu spójnych strategii i komunikowaniu wartości w sposób, który naprawdę działa. Dziś łączy to doświadczenie z rozwojem ludzi i zespołów. Jest mentorką, trenerką rozwoju interpersonalnego i wystąpień publicznych. Prowadzi szkolenia i procesy, które łączą wiedzę strategiczną z psychologiczną głębią – od komunikacji, przez inteligencję emocjonalną, po zarządzanie zmianą i wypaleniem zawodowym. W pracy i na scenie stawia na autentyczność, emocje i prostotę. Mówi o ważnych sprawach tak, by trafiać z serca do serca. Uczy, jak mówić z odwagą, słuchać z ciekawością i budować relacje oparte na zaufaniu. Współtworzy Unalome-Rozwój, ELEV8 oraz należy do Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców oraz grona Premium Speakers.
Karolina Kiesner – Ekspertka od social mediów i tworzenia filmów do internetu. Od lat ze swoją agencją marketingową tworzy content, który nie tylko angażuje, ale też wywołuje emocje i realnie sprzedaje. Stojąc na czele Kocha Lubi Szeruje – produkuje filmy, sesje zdjęciowe i prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców, znanych marek, twórców oraz branży show-biznesu. Ekspertka od kreatywnych kampanii, wizerunku premium i budowania silnych marek online. Jako charyzmatyczna trenerka pomaga zarówno artystom, kancelariom prawnym, biurom rachunkowym, medykom, jak i globalnym korporacjom odnaleźć się w świecie #online. Na swoim koncie ma współprace z markami takimi jak: Polskie Radio, Pałac Kultury i Nauki, TVN24, Teatr 6.piętro, OCHNIK, MK Cafe, Vogue Polska, Radio Eska, NFZ, Lindt, Apple Pay, Michał Żebrowski, Teatr Capitol, Mazda i wieloma innymi. Tworzy strategie, które działają, a jej wiedza pomaga firmom i zespołom marketingowym skutecznie poruszać się w dynamicznym świecie social mediów.
Więcej informacji i bilety: www.targikielce.pl/mkbr