MKBR25-FB-1200x1200px-strategie-marketingowe.png

Jak zmieniało się promowanie usług księgowych? Panel o marketingu podczas MKBR

25 czerwca 2025
Podczas tegorocznego Kongresu Biur Rachunkowych nie zabraknie rozmów o tym, jak skutecznie promować biuro rachunkowe w świecie, w którym zmienia się nie tylko prawo, ale i sposób komunikacji z klientem.

W panelu „Strategie marketingowe – wnioski z przeszłości, w jakim kierunku zmierzamy?” wystąpią doświadczeni praktycy i eksperci marketingu: Adam Chyb, Klaudia Szajdecka oraz Karolina Kiesner.

Uczestnicy wspólnie zastanowią się nad tym, co działało kiedyś, co dziś już nie przynosi efektu i gdzie warto lokować czas i budżet, by budować silną markę biura rachunkowego. Jakie narzędzia marketingowe są dziś naprawdę skuteczne? Czy w świecie social mediów i sztucznej inteligencji nadal liczy się relacja z klientem? Jak unikać marketingowych pułapek i chaosu komunikacyjnego?

To panel pełen konkretów, inspiracji i przykładów z życia – zarówno dla tych, którzy dopiero planują działania marketingowe, jak i dla tych, którzy chcą je uporządkować i rozwinąć.

Kim są eksperci panelu:

Adam Chyb – Od 30 lat przedsiębiorca prowadzący działalność w branżach szkoleniowej, finansowej, eventowej i gastronomicznej. Prezes Zarządu Lumina Energy Polska Sp. z o.o. Z pasją i zaangażowaniem dzieli się swoją wiedzą prowadząc wykłady i inspirujące szkolenia dla biznesu, administracji, jednostek samorządu terytorialnego i innych organizacji, w tym ZUS, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Posiada doświadczenie w marketingu politycznym jako szef kampanii wyborczych. Budował i zarządzał zespołami handlowców. Współpracował z trenerami i sportowcami.

Klaudia Szajdecka – Od 25 lat jest związana z biznesem – jej zawodowe korzenie to marketing strategiczny oraz budowanie marek – firmowych i osobistych. Przez lata wspierała organizacje w definiowaniu tożsamości, tworzeniu spójnych strategii i komunikowaniu wartości w sposób, który naprawdę działa. Dziś łączy to doświadczenie z rozwojem ludzi i zespołów. Jest mentorką, trenerką rozwoju interpersonalnego i wystąpień publicznych. Prowadzi szkolenia i procesy, które łączą wiedzę strategiczną z psychologiczną głębią – od komunikacji, przez inteligencję emocjonalną, po zarządzanie zmianą i wypaleniem zawodowym. W pracy i na scenie stawia na autentyczność, emocje i prostotę. Mówi o ważnych sprawach tak, by trafiać z serca do serca. Uczy, jak mówić z odwagą, słuchać z ciekawością i budować relacje oparte na zaufaniu. Współtworzy Unalome-Rozwój, ELEV8 oraz należy do Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców oraz grona Premium Speakers.

Karolina Kiesner – Ekspertka od social mediów i tworzenia filmów do internetu. Od lat ze swoją agencją marketingową tworzy content, który nie tylko angażuje, ale też wywołuje emocje i realnie sprzedaje. Stojąc na czele Kocha Lubi Szeruje – produkuje filmy, sesje zdjęciowe i prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców, znanych marek, twórców oraz branży show-biznesu. Ekspertka od kreatywnych kampanii, wizerunku premium i budowania silnych marek online. Jako charyzmatyczna trenerka pomaga zarówno artystom, kancelariom prawnym, biurom rachunkowym, medykom, jak i globalnym korporacjom odnaleźć się w świecie #online. Na swoim koncie ma współprace z markami takimi jak: Polskie Radio, Pałac Kultury i Nauki, TVN24, Teatr 6.piętro, OCHNIK, MK Cafe, Vogue Polska, Radio Eska, NFZ, Lindt, Apple Pay, Michał Żebrowski, Teatr Capitol, Mazda i wieloma innymi. Tworzy strategie, które działają, a jej wiedza pomaga firmom i zespołom marketingowym skutecznie poruszać się w dynamicznym świecie social mediów.


Więcej informacji i bilety: www.targikielce.pl/mkbr

Polecane aktualności
02 października 2025
Panel z udziałem właścicielki biura rachunkowego Eweliny Włodarczyk oraz adwokatów Karola Wątrobińskiego i Mateusza Brzezińskiego dotyczył kwestii fundamentalnej dla rynku usług profesjonalnych: wyznaczenia linii demarkacyjnej między obsługą księgową a doradztwem prawnym i podatkowym. Punktem wyjścia był typowy dla biur rachunkowych przypadek – klient, działając pod presją czasu, żąda interpretacji zapisów umownych wraz ze wskazaniem skutków cywilnych, podatkowych i finansowych.
02 października 2025
Debata mediów podczas VI Kongresu Biur Rachunkowych w Targach Kielce stała się punktem odniesienia do szerszej refleksji nad rolą prasy branżowej w procesie stanowienia prawa. W czasach, gdy informacja rozprzestrzenia się błyskawicznie, a konkurencją dla gazet są TikTok czy Facebook, pytanie o to, czy media mają realny wpływ na legislację, nabiera szczególnego znaczenia.
01 października 2025
VII panel moderowany podczas tegorocznego MKBR służył dyskusji na temat istotnych zagadnień, m.in. tego, jak ustalać rynkowe ceny w transakcjach pomiędzy podmiotami powiązanymi czy jak rozpoznać obowiązek dokumentacyjny. Problemy te były szeroko omawiane przez zaproszonych na scenę gości.
01 października 2025
Automatyzacja procesów księgowych i kadrowych staje się kluczowym elementem rozwoju biur rachunkowych. Dzięki nowoczesnym narzędziom i integracji systemów możliwe jest nie tylko oszczędzanie czasu, ale też zwiększenie bezpieczeństwa danych i jakości obsługi klienta.
01 października 2025
Biura rachunkowe działają dziś w otoczeniu pełnym zmian prawnych i rosnących oczekiwań klientów. Współpraca z doradcą podatkowym, jak argumentowano podczas tegorocznego MKBR, pozwala ograniczać ryzyko błędów, zapewniać większe bezpieczeństwo podatkowe i wzmacniać profesjonalny wizerunek biura.
01 października 2025
Dynamiczne zmiany na rynku pracy, rosnąca rola polityki personalnej i wyzwania związane z zatrudnianiem obcokrajowców – to główne wątki panelu „Polityka zatrudniania pracowników. Co za nami, co nas czeka?”, który odbył się podczas MKBR. Eksperci podkreślali, że dziś firmy muszą działać szybciej, bardziej elastycznie i świadomie budować swoją strategię zatrudnienia.
01 października 2025
Na to pytania odpowiadał w czasie Kongresu Biur Rachunkowych w Targach Kielce  Szymon Churski, Partner w MDDP Outsourcing.
01 października 2025
Cisza w skrzynce z wiadomościami, koniec urywających się telefonów i zachowanie porządku w dokumentach? Czas realizować to marzenie boi zyskają zarówno księgowi jak i klienci.