MKBR25-FB-1200x1200px-strategie-marketingowe.png

Jak zmieniało się promowanie usług księgowych? Panel o marketingu podczas MKBR

25 czerwca 2025
Podczas tegorocznego Kongresu Biur Rachunkowych nie zabraknie rozmów o tym, jak skutecznie promować biuro rachunkowe w świecie, w którym zmienia się nie tylko prawo, ale i sposób komunikacji z klientem.

W panelu „Strategie marketingowe – wnioski z przeszłości, w jakim kierunku zmierzamy?” wystąpią doświadczeni praktycy i eksperci marketingu: Adam Chyb, Klaudia Szajdecka oraz Karolina Kiesner.

Uczestnicy wspólnie zastanowią się nad tym, co działało kiedyś, co dziś już nie przynosi efektu i gdzie warto lokować czas i budżet, by budować silną markę biura rachunkowego. Jakie narzędzia marketingowe są dziś naprawdę skuteczne? Czy w świecie social mediów i sztucznej inteligencji nadal liczy się relacja z klientem? Jak unikać marketingowych pułapek i chaosu komunikacyjnego?

To panel pełen konkretów, inspiracji i przykładów z życia – zarówno dla tych, którzy dopiero planują działania marketingowe, jak i dla tych, którzy chcą je uporządkować i rozwinąć.

Kim są eksperci panelu:

Adam Chyb – Od 30 lat przedsiębiorca prowadzący działalność w branżach szkoleniowej, finansowej, eventowej i gastronomicznej. Prezes Zarządu Lumina Energy Polska Sp. z o.o. Z pasją i zaangażowaniem dzieli się swoją wiedzą prowadząc wykłady i inspirujące szkolenia dla biznesu, administracji, jednostek samorządu terytorialnego i innych organizacji, w tym ZUS, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Posiada doświadczenie w marketingu politycznym jako szef kampanii wyborczych. Budował i zarządzał zespołami handlowców. Współpracował z trenerami i sportowcami.

Klaudia Szajdecka – Od 25 lat jest związana z biznesem – jej zawodowe korzenie to marketing strategiczny oraz budowanie marek – firmowych i osobistych. Przez lata wspierała organizacje w definiowaniu tożsamości, tworzeniu spójnych strategii i komunikowaniu wartości w sposób, który naprawdę działa. Dziś łączy to doświadczenie z rozwojem ludzi i zespołów. Jest mentorką, trenerką rozwoju interpersonalnego i wystąpień publicznych. Prowadzi szkolenia i procesy, które łączą wiedzę strategiczną z psychologiczną głębią – od komunikacji, przez inteligencję emocjonalną, po zarządzanie zmianą i wypaleniem zawodowym. W pracy i na scenie stawia na autentyczność, emocje i prostotę. Mówi o ważnych sprawach tak, by trafiać z serca do serca. Uczy, jak mówić z odwagą, słuchać z ciekawością i budować relacje oparte na zaufaniu. Współtworzy Unalome-Rozwój, ELEV8 oraz należy do Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców oraz grona Premium Speakers.

Karolina Kiesner – Ekspertka od social mediów i tworzenia filmów do internetu. Od lat ze swoją agencją marketingową tworzy content, który nie tylko angażuje, ale też wywołuje emocje i realnie sprzedaje. Stojąc na czele Kocha Lubi Szeruje – produkuje filmy, sesje zdjęciowe i prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców, znanych marek, twórców oraz branży show-biznesu. Ekspertka od kreatywnych kampanii, wizerunku premium i budowania silnych marek online. Jako charyzmatyczna trenerka pomaga zarówno artystom, kancelariom prawnym, biurom rachunkowym, medykom, jak i globalnym korporacjom odnaleźć się w świecie #online. Na swoim koncie ma współprace z markami takimi jak: Polskie Radio, Pałac Kultury i Nauki, TVN24, Teatr 6.piętro, OCHNIK, MK Cafe, Vogue Polska, Radio Eska, NFZ, Lindt, Apple Pay, Michał Żebrowski, Teatr Capitol, Mazda i wieloma innymi. Tworzy strategie, które działają, a jej wiedza pomaga firmom i zespołom marketingowym skutecznie poruszać się w dynamicznym świecie social mediów.


Więcej informacji i bilety: www.targikielce.pl/mkbr

Polecane aktualności
02 lipca 2025
W ostatnich latach biura rachunkowe mierzą się z szybkim tempem zmian legislacyjnych. Przepisy zmieniają się często, dynamicznie i nierzadko bez dostatecznego vacatio legis. Do tego dochodzi cyfryzacja, rosnące oczekiwania klientów, rozwój narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, wdrożenia KSeF, JPK, a także konieczność stałego doskonalenia kompetencji. Jak w tym świecie nie stracić kontroli? Jak skutecznie prowadzić biuro rachunkowe, które działa sprawnie, bezpiecznie i elastycznie?
02 lipca 2025
Do grona patronów medialnych VI Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych, który odbędzie się w dniach 30 września – 1 października 2025 roku w Targach Kielce, dołączył Infor – jedno z najbardziej cenionych wydawnictw specjalistycznych w Polsce. W portfolio wydawnictwa znajduje się m.in. portal infor.pl oraz Dziennik Gazeta Prawna.
22 maja 2025
W świecie rachunkowości i podatków granica między kompetencjami księgowego a prawnika bywa coraz mniej oczywista. Złożoność przepisów, rosnące wymagania w zakresie zgodności z regulacjami oraz odpowiedzialność zawodowa sprawiają, że współpraca między tymi dwiema profesjami staje się nie tylko korzystna, ale wręcz konieczna. Podczas VI Kongresu Biur Rachunkowych, który odbędzie się 30 września – 1 października 2025 roku w Targach Kielce, odbędzie się panel poświęcony właśnie tej tematyce.
15 maja 2025
Miasto Kielce realizuje nową inicjatywę wspierającą rozwój gospodarczy miasta. Przedstawiciele instytucji będą uczestniczyć w wydarzeniach targowych. Z ekspertami będzie można porozmawiać na majowych targach przetwórstwa tworzyw sztucznych i gumy PLASTPOL, w czerwcu podczas IFRE-EXPO i w październiku na Kongresie Biur Rachunkowych MKBR i Targach Marek Własnych.
06 maja 2025
Czy księgowy, doradca podatkowy i przedsiębiorca mówią tym samym językiem, gdy mowa o cenach transferowych? Podczas jednego z paneli Kongresu Biur Rachunkowych przyjrzymy się jednemu z najbardziej złożonych i aktualnych zagadnień w relacjach między podmiotami powiązanymi – cenom transferowym.
10 marca 2025
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce objęło patronatem honorowym VI Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych, który odbędzie się 30 września – 1 października 2025 roku w Targach Kielce.